Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?
Kommentit (165)
4, n20 ja nyt pidemmässä parisuhteessa.
noin 100, n41 ja viimeiset 8 vuotta vain yksi.
M24 nopeasti laskin/muistelin n. Yli 90. Noin nopea arvio vaan. Baarijukkana yökerhossa töissä, aina saa seuraa.
Mitä kunnioutettavaa siinä on? minusta surullista kun ei kokemuksia
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:40"]Täytyy vissiin alkaa ettiä naista jostain muualta kuin suomessa. Hyi saatana, mikäköhän tän ketjun vastausten keskiarvo on..? Yli 5 on jo iljettävää
M27
[/quote]
Ei sen iljettävämpää kuin yli 5 naista miehellä
[/quote]
Miehillä on taas oikeus olla niin monen naisen kanssa kuin haluaa, se on myös positiivista, mutta jokainen ymmärtänee, että on miehiä, jotka eivät halua naista joka on ollut kuin kiertopalkinto.
[/quote]
Mitä positiivista on miehessä, joka on pannut useita naisia? Tulee vain mieleen, että mies on niin surkea pano, ettei kukaan sitä vakituiseen suhteeseen.
[/quote]
Nyt tais ottaa joku kymmeniä naisia pannut mies itseensä. :D pitäähän sitä mies testata, ettei ole paska pano. Pari yli sataa naista panneet miehet olivat kovasti kiinnostuneet musta ja olisivat tahtoneet suhteeseen mun kanssa. Ainut ongelma oli, että olivat huonoja sängyssä, niin katkaisin yhteydenpidon. Kovasti tuli viestiä miksi homma ei toimi. :D
[/quote]
Ne on kuule juuri halunneet kokeilla sua ja se sitten siitä.
Älä petä itseäsi, taisit olla niille vaan yksi numero kokoelmiin lisää, kun ne miehet kerran katkaisivat yhteydenpidon sinuun.
[/quote]
Haha :D kai mä nyt tiedän kuka katkaisi yhteydenpidon ja kehen. :D edelleen yrittävät ottaa yhteyttä, mutta kun ei kiinnosta. :)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:40"]Täytyy vissiin alkaa ettiä naista jostain muualta kuin suomessa. Hyi saatana, mikäköhän tän ketjun vastausten keskiarvo on..? Yli 5 on jo iljettävää
M27
[/quote]
[/quote]
Miehillä on taas oikeus olla niin monen naisen kanssa kuin haluaa, se on myös positiivista, mutta jokainen ymmärtänee, että on miehiä, jotka eivät halua naista joka on ollut kuin kiertopalkinto.
[/quote]
Mitä positiivista on miehessä, joka on pannut useita naisia? Tulee vain mieleen, että mies on niin surkea pano, ettei kukaan sitä vakituiseen suhteeseen.
[/quote]
Nyt tais ottaa joku kymmeniä naisia pannut mies itseensä. :D pitäähän sitä mies testata, ettei ole paska pano. Pari yli sataa naista panneet miehet olivat kovasti kiinnostuneet musta ja olisivat tahtoneet suhteeseen mun kanssa. Ainut ongelma oli, että olivat huonoja sängyssä, niin katkaisin yhteydenpidon. Kovasti tuli viestiä miksi homma ei toimi. :D
[/quote]
Älä petä itseäsi, taisit olla niille vaan yksi numero kokoelmiin lisää, kun ne miehet kerran katkaisivat yhteydenpidon sinuun.
[/quote]
Haha :D kai mä nyt tiedän kuka katkaisi yhteydenpidon ja kehen. :D edelleen yrittävät ottaa yhteyttä, mutta kun ei kiinnosta. :)
[/quote]
Pusi, pusi !
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:07"]0. m32.
ei se asia kuiteskaan ole niin stressaavaa, että väkisin huorilla menisin. Kulutan aikaani paljon harrastusten parissa ja tyytyväinen elämääni.
[/quote]
Minkä ikäisenä helpottaa? Elämä on oikeasti melko paskaa, eikä suurin puute ole se seksi vaan ihan parisuhteen puute.
m23
[/quote]
Sä oot 23. Vielä ehdit.
[/quote]
Oikeesti olen vanhempi, ehkä se kertoo kuinka paljon asia vaivaa, kun anonyyminä pitää valehdella ikänsä alaspäin tässä asiassa : /
"m23"
[/quote]
Mä olin neitsyt 27-v. asti. Nyt olen 35 ja onnellisesti parisuhteessa. Ei koskaan voi tietää mitä tulevaisuus tuo.
[/quote]
Ei jaksa aina uskoa, että tulevaisuudella olisi mitään parempaa tarjottavaa minulle. Näytän ja vaikutan ulospäin aivan normaalille nuorelle miehelle, mutta olen aivan hajalla sisältä.
"m23"
Oon oikeesti todella yllättyny et monilla ei oo ollu yhtään. Musta kyl tavallaan tosi hienoa ja jos ollu yhden ja saman kanssa koko elämänsä! Mut myös jos on ollu vaikka parikymppisenä se 10 niin ei siinäkään mitään väärää mun mielestä oo ja en ymmärrä miks niitä alapeukutetaan niin kovin. Esim. itselläni just tota luokkaa ja niistä neljän kanssa kerenny seurustelemaan ja sit kaikkien kanssa vähintään ollu jotain juttua vaikka puolisen vuotta tai muuta.. Yhenillanjuttuja tasan yks. Vaikka oonki vasta parinkympin päälle nii kyllä noi kaikki ollu sellasia juttuja tosissaan et ollu enemmän tai vähemmän vakavaa edes jonkin aikaa. Jos olisin suostunu harrastamaan kaikkien kans seksiä keiden kanssa on ollu tilaisuus tai lähellä ni mun luku olis melkeen kolminkertainen varmasti. Sen vuoks voin sanoa olevani tyytyväinen et mun luku on tollanen ku on ja oon harrastanu seksiä niiden kanssa kenen kanssa oon tosissaan halunnu tai ollu jotain tunteita. Tosin who cares mikä kenenki luku on
Naisten lukuihin saa aina laittaa puolet lisää :)
Noin 40-60 ja itse 36-vuotias nainen
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:18"]Oon oikeesti todella yllättyny et monilla ei oo ollu yhtään. Musta kyl tavallaan tosi hienoa ja jos ollu yhden ja saman kanssa koko elämänsä! Mut myös jos on ollu vaikka parikymppisenä se 10 niin ei siinäkään mitään väärää mun mielestä oo ja en ymmärrä miks niitä alapeukutetaan niin kovin. Esim. itselläni just tota luokkaa ja niistä neljän kanssa kerenny seurustelemaan ja sit kaikkien kanssa vähintään ollu jotain juttua vaikka puolisen vuotta tai muuta.. Yhenillanjuttuja tasan yks. Vaikka oonki vasta parinkympin päälle nii kyllä noi kaikki ollu sellasia juttuja tosissaan et ollu enemmän tai vähemmän vakavaa edes jonkin aikaa. Jos olisin suostunu harrastamaan kaikkien kans seksiä keiden kanssa on ollu tilaisuus tai lähellä ni mun luku olis melkeen kolminkertainen varmasti. Sen vuoks voin sanoa olevani tyytyväinen et mun luku on tollanen ku on ja oon harrastanu seksiä niiden kanssa kenen kanssa oon tosissaan halunnu tai ollu jotain tunteita. Tosin who cares mikä kenenki luku on
[/quote]
Haista paska
N32, luku on jotain alle 50, yli 30.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:18"]Oon oikeesti todella yllättyny et monilla ei oo ollu yhtään. Musta kyl tavallaan tosi hienoa ja jos ollu yhden ja saman kanssa koko elämänsä! Mut myös jos on ollu vaikka parikymppisenä se 10 niin ei siinäkään mitään väärää mun mielestä oo ja en ymmärrä miks niitä alapeukutetaan niin kovin. Esim. itselläni just tota luokkaa ja niistä neljän kanssa kerenny seurustelemaan ja sit kaikkien kanssa vähintään ollu jotain juttua vaikka puolisen vuotta tai muuta.. Yhenillanjuttuja tasan yks. Vaikka oonki vasta parinkympin päälle nii kyllä noi kaikki ollu sellasia juttuja tosissaan et ollu enemmän tai vähemmän vakavaa edes jonkin aikaa. Jos olisin suostunu harrastamaan kaikkien kans seksiä keiden kanssa on ollu tilaisuus tai lähellä ni mun luku olis melkeen kolminkertainen varmasti. Sen vuoks voin sanoa olevani tyytyväinen et mun luku on tollanen ku on ja oon harrastanu seksiä niiden kanssa kenen kanssa oon tosissaan halunnu tai ollu jotain tunteita. Tosin who cares mikä kenenki luku on
[/quote]
Haista paska
[/quote]
Miksi?
1 N34. Olen seurustellut nykyisen mieheni kanssa 16-vuotiaasta asti.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:18"]Oon oikeesti todella yllättyny et monilla ei oo ollu yhtään. Musta kyl tavallaan tosi hienoa ja jos ollu yhden ja saman kanssa koko elämänsä! Mut myös jos on ollu vaikka parikymppisenä se 10 niin ei siinäkään mitään väärää mun mielestä oo ja en ymmärrä miks niitä alapeukutetaan niin kovin. Esim. itselläni just tota luokkaa ja niistä neljän kanssa kerenny seurustelemaan ja sit kaikkien kanssa vähintään ollu jotain juttua vaikka puolisen vuotta tai muuta.. Yhenillanjuttuja tasan yks. Vaikka oonki vasta parinkympin päälle nii kyllä noi kaikki ollu sellasia juttuja tosissaan et ollu enemmän tai vähemmän vakavaa edes jonkin aikaa. Jos olisin suostunu harrastamaan kaikkien kans seksiä keiden kanssa on ollu tilaisuus tai lähellä ni mun luku olis melkeen kolminkertainen varmasti. Sen vuoks voin sanoa olevani tyytyväinen et mun luku on tollanen ku on ja oon harrastanu seksiä niiden kanssa kenen kanssa oon tosissaan halunnu tai ollu jotain tunteita. Tosin who cares mikä kenenki luku on
[/quote]
Haista paska
[/quote]
Miksi?
[/quote]
Mieti sitä
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:40"]Täytyy vissiin alkaa ettiä naista jostain muualta kuin suomessa. Hyi saatana, mikäköhän tän ketjun vastausten keskiarvo on..? Yli 5 on jo iljettävää
M27
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]