Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna lento Kyprokselle

Vierailija
09.01.2022 |

Kuulemma siellä on joku Deltacron
Mutta ei mua pelota, matka on maksettu!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervemenoa. Koko ens viikko pelkkää sadetta ja +14 maksimissaan 😂😂

Vierailija
22/29 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei tartte lähtee!

Ei mitään iloa tällaisena aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rokotukset + tuore sairastettu tauti joten todellakin lähtisin reissuun jos voisin. Pienempi reissu onneksi onnistuu aika piankin jo. Hyvää reissua AP, nauti!

Vierailija
24/29 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ikävä vuodenaika lähteä lomalle Kyprokselle. Pakkaa nyt ainakin villasukkia mukaan. Taloja ei siellä lämmitetä kunnolla, joten palelemista on tiedossa.

Vierailija
25/29 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä kehtaisi missään mainostaa sitä, jos olisin niin ääliö, että tässä tilanteessa lähtisin matkalle.

Se että matkustaa, ei tee kenestäkään ääliötä. Matkustaa voi myös vastuullisesti (neg. Testit, rokotustodistus) ja moni on myös jo sairastanut koko taudin.

Mun mielestä on erittäin tärkeää, että matkailu ja ilmailuala pysyy hengissä. Joku sitten taas ei matkustele, mutta käyttäytyy kotimaassaan kaikkea muuta kuin vastuullisesti. Oma käyttäytyminen merkitsee aika paljon!

Vierailija
26/29 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh mikä vaiva jonkun viikon lomalle sateeseen, on testiä täällä ja siellä ja lupaa anottava yms. Siihen vielä päälle tartunta, no kuka miten lomansa viettää.

https://um.fi/koronavirusuutiset/-/asset_publisher/GRSnUwaHDPv5/content…

Vierailija
27/29 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa lähteä pitkälle lentomatkalle. Ilmastonmuutos :-( Itse olen vierottunut matkustamisesta korona-aikana sen verran, että olen alkanut ajatella ilmastoa. En enää voi hyvällä omalla tunnolla lähteä jouluksi Kanarialle, kuten ennen. Joten en lähde. Ällöttää, miten muut edelleen lähtevät. Ja vielä korona... Millaista mahtaa olla kyproslaisessa koronaeristyksessä tai sairaalassa? Sinne pienelle saarelle voi joutua mottiin pitkäksi aikaa..

Vierailija
28/29 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä kehtaisi missään mainostaa sitä, jos olisin niin ääliö, että tässä tilanteessa lähtisin matkalle.

Se että matkustaa, ei tee kenestäkään ääliötä. Matkustaa voi myös vastuullisesti (neg. Testit, rokotustodistus) ja moni on myös jo sairastanut koko taudin.

Mun mielestä on erittäin tärkeää, että matkailu ja ilmailuala pysyy hengissä. Joku sitten taas ei matkustele, mutta käyttäytyy kotimaassaan kaikkea muuta kuin vastuullisesti. Oma käyttäytyminen merkitsee aika paljon!

Miksi ilmailuala pitäisi pitää hengissä? Ennemminkin pitäisi kehittää ympäristöystävällisempiä liikkumismuotoja: yöjunayhteyksiä, ympäristöystävällisempää laivaliikennettä jne. Hyvä, jos ilmailualan vetovoima koronan vuoksi heikkenee ja matkustus siirtyy maata pitkin matkusteluun. Pidetään mielummin maapallo hengissä!

Vierailija
29/29 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on vaikka puoli vuotta sitten varattu valmismatka, ei sitä enää tässä vaiheessa pysty perumaan tai siirtämään ilman että menettää koko matkan hinnan. Kandee myös huomata että aiemmista koronan vaiheista poiketen viranomaiset ei rajoita matkailua.

Hyvää reissua AP!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän