Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LA Tammikuu 2016

02.05.2015 |

Joko löytyy muita, joilla tulossa vuoden ekoja/vikoja lapsosia :)
Zaron 4+3

Kommentit (369)

141/369 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikki!

Täällä taas joutunut pitämään hiljaiseloa, kun työ vienyt mennessään, kiirettä riittänyt.. Ja iltaisin kovaa väsymystä.
Nyt kuitenkin hetki aikaa, niin päätin tulla taas tänne moikkailemaan.

Huomaan, että täällä on jokusia, jotka jännittävät ilmaantunutta vuotoa. Toivotan teille kaikille kauheasti tsemppiä, ja toivotaan, että kaikki olisi vuodoista huolimatta hyvin <3 ! Ilmoitelkaapa sitten, että mitä lääkäristä kuului!

Itsellä meneillään rv 9+4 nyt (laskettu aika 9.1). Heinäkuun alussa olisi kunnallinen ultra, silloin oltaisiinkin sitten siellä raskausviikolla 12... Toivottavasti päästään sinne asti! Kovasti sitä toivomme, sydämestämme.

Minulla oli tuolla plussauksen jälkeisinä viikkoina ihan tajuttomasti niitä "menkkakipuja", eli vatsaa jomotti, särki, juili... Aika monen viikon ajan. Mutta nyt, kun mennään vähän pidemmällä, niin kivut ovat vähän vähentyneet, ja lisäksi ne ovat nyt enemmänkin sellaisia "venymiskipuja" ehkäpä, ja sellaisia vihlaisuja. Ja pistelyä.

Pahoinvointia tulee ajoittain, joka päivä on ainakin jossain vaiheessa huonoa oloa ja äklötystä, mutta vielä en ole kertaakaan oksentanut... Mutta ei ole ollut parina kertana kyllä kovin kaukanakaan.

Muita oireita, noh, VÄSYMYS!! Mikään unimäärä ei riitä. Ei mikään. Aina ja koko ajan väsynyt, ja välillä niin lamaantunut väsymyksestä, etten pysty tekemään yksinkertaisintakaan kotiaskaretta. Eli väsymys on läsnä, ja pahemman kerran onkin. Töissäolo siksi ollut todella haastavaa.. Ei meinaa joinain päivinä työnteosta tulla yhtikäs mitään, kun meinaa nukahtaa näppikselle! Pyrin nyt nukkumaan vähintään 9 tunnin yöunia, koska muuten en vain pääse sängystä aamulla ylös. Tosin, tuo 9 tuntiakin on kyllä hyvin pätkinäistä unta, jostain syystä.. Heräilen aina yön aikana ainakin 1 kerran pissalle, ja uni on muutenkin hyvin katkonaista.

Muita oireita.. Noh, vuotoja ei ole ollut, vielä. Rinnat aristaa edelleen hieman. Ja olen kuin pieni mehiläinen koko ajan, pärrään ja hermostun helposti, hermot siis tiukalla.. Pisteet miehelleni, kun jaksaa minun oikutteluani. Toivotaan, että helpottaisi nämä mielialavaihtelutkin jossain vaiheessa..

Masu pömpöttää, mutta en ole varma, onko kaikki siitä pömpötyksestä vain turvotusta, vai olisiko jopa pientä vauvamasua. Kova kohta tuossa alavatsassa kyllä tuntuu, kun hellästi painelee.. Noh, enpä tiedä. Mutta housut kiristää kyllä kauheasti!

Niin, meillehän olisi ainakin lähtökohtaisesti luultavasti tulossa aika iso vauva, jos sinne asti vain päästäisiin... Minä olen naiseksi vähän normaalia pidempi (yli 170 cm), ja mieheni on aikas pitkä, 208 cm. Olin syntyessäni myös aika 'iso tyttö', melkein 4 kg, ja mieheni oli syntyessään hurjat 5 kg. Joten ehkäpä vauvakin olisi iso...? Mutta katsotaan nyt ensin, että päästäänkö sinne asti...

142/369 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pahoinvointi hieman helpottanut, mutta ei hävinnyt kokonaan. Alavatsassa myös tuntuu kunnon pallo. Tänään sain ensimmäistä kertaa kotidoplerilla sydän äänet kuuluviin. Kyllä taas helpotti omaa mieltä. :) ensiviikon keskiviikkona olis np-ultra. Voimia kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
143/369 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Jännääjä" time="10.06.2015 klo 08:08"]

Olitko aiemmin käyny ultrassa? Miä yrittäisin vielä soittaa päivystykseen ja selittää uudelleen tilanteen, kun kerran kivut niin kovia. Ite pelkäisin kohdun ulkoista raskautta (siis että alkio kiinnittyy munatorveen) ja se on kivuliasta ja voi aiheuttaa kovastikin vuotoa. Kokeile vielä soittaa ja selittää tilanne.

[/quote]

En oo käynyt, tänään menin päivystykseen suoraan ilman soittelua ja ottivat samantien sisään, pistivät samantien verikokeisiin. Verikokeissa ei näkyny mitään, mut lääkäri oli ihan sitä mieltä että on keskenmeno, huomiseks varas mulle gynelle ajan ultraan ja sit selvii lisää. jännittää ihan sikana !

144/369 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniiin, tästä päivästä niukin naukin selvitty.. Gynellä käyty, parin tunnin odottamisen jälkeen pääsin sisään, hetken tutki ja kääns mulle näyttöä "varmaan itsekkin näet tästä että tossa on se pieni rv 6+4 sikiö ilman sykettä", samantien tuntu että sydän pysähtyy, aivan järkyttävä tunne koska tosiaan tänään rv 10+1.. Koko päivän yrittänyt unohtaa tapahtunutta, mut joka kerta kun näki joko pienen vauvan tai raskaana olevan naisen niin tuntu tosi pahalta :( Mies nimes pikkusen "Möntiksi", vaikka sitä ei sit syntynytkään.. Ootellaan hetki ja sit yrittää uudestaan, ei voi mitään.. 

145/369 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän niin ton tunteen, 3km kokeneena. Ite aina käänsin asian positiiviseksi, että eihän se olisi ollut elinkelpoinen tai sitten olisi vaikeasti vammainen. Ja parempi alkuvaiheessa, kuin että olisi jo puolessa välissä. Muistan kyllä miettineet, että miksi minulle? Vielä kun tuli kaksi peräkkäin. Raskasta se on, mutta toivottavasti se vielä palkitaan. ♡

146/369 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninaws pahoitteluni ikävistä uutisista, voimia tulevaan. En voi kuvitellakaan kuinka kauhealta sinusta nyt tuntuu...

Täällä itse odottelen jo kovasti np ultraa, joka vasta siis kolmen viikon päästä. Veri/pissakokeet otetaan labrassa juhannuksen jälkeisellä viikolla. Nyt en ole oksentanut kahtena aamuna, vaikka oksettanut onkin. Väsymystä kyllä on enenevissä määrin, otan päiväunet, kun tulen töistä, jos mahdollista. Tänään työkaveri tokaisi, että "sun maha on jo vähän kasvanut". Ja kyllä voi sanoa, että pientä kumpua on alkanut muodostuu. Tosin turvotusta varmaan suurin osa. Mutta ensin viikolla kyllä aion jo jotkin äitiyshousut tilata ja ehkä muutakin vaatetta. Nyt rv 9+0

Vierailija
147/369 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaudun tänne nyt taas pitkän tauon jälkeen. Aikaisemmin kirjoitellut vauva haave ryhmissä ja yritys päällä pitemmän aikaa. 

Mutta vihdoin yli vuoden odottelun jälkeen se meillekkin tärppäs ilman mitään tutkimuksia ja luomusti!! Varhais uä:ssä käytiin ja nyt olis menossa 8+1. Ultrassa näkyi hyvin läpättävä ja elinvoimainen sydän. Itse olen 24 ja mies muutamia vuosia vanhempi. Oireina oli alkuun menkkojen tunne mutta kun ei alkanut menkkoja näkymään niin muutamien päivien -pessimismi ei pety- ajattelun jälkeen tehtiin plussa testi jos toinenkin. Nyt muutamia viikkoja on ollu ihan törkee väsymys!! Siis miten unta voi riittää niin paljon ? Työpäivän pysyy just ja just hereillä sit on pakko ottaa päiväunet, ja välillä jatkaa suoraan yöunille. Myös etovaa oloa on ... Kokoajan. Kunhan muistaa syödä jotain noin 3 tunnin välein niin jokseenkin pystyy olemaankin olonsa kanssa. Parit ekat neukku kerrat on jo käyty kun koitettiin selvittää missä mennään mutta vasta varhais uä kertoi kun yksityisellä käytiin. 

Onko moni käynyt varhais uä:ssä? Meillä arvuuteltiin mennäänkö vai ei. Mies oli sitä mieltä että ei tarvii hän kyllä tietää kaiken olevan hyvin. Oman mielen takia sitte varasin kuitenkin ajan kun ei maksanut kun 67€. Ja kyllä kannatti! Nyt on mieli paljon levollisempi. Oletteko jo kertoneet raskaudesta? Meillä muutama jo tietää lähipiirissä. Ja töissä oli pakko esimiehelle kertoa kun vaikuttaa työntekoon jo nyt ja syksyllä sovittuihin vuodenkestävään koulutusprojektiin. 

Ens viikon torstaina olis taas neukku aika. Onneks meillä on kyllä tosi kiva neukku Th! Kovasti jaksamista kaikille tammikuun lapsia odottaville! 

148/369 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa ! Miten te, jotka ootte saanu keskenmenoja, miten kauan kivut on kestänyt ja miten pahoja ollut ? Ite en oo pystyny pariin päivään liikkuu ku sattuu..

149/369 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa. En ole kirjoitellut pitkään aikaan tänne kun alkuviikot oli yhtä murehtimista ja itkua. En ole raskausoireista kärsinyt juuri ollenkaan. Muutamia kertoja oksennellu ja no rinnat on vähän turvoksissa. Siinäpä ne. No alkoi verenvuoto rv6-7. Tuli kirkasta,limasta ja rusehtavaa vuotoa. Kävin ultrassa 7+3 lääkäri ei löytänyt sykettä. Menin viikon päästä äitipolille ihan varmana siittä että tyhjennykseen joudun. No syke siellä näkyi ja viikkoja vastaava sikiö ♡ edelleenkään ei raskausoireita ole. La 16.1 tuon ekan ultran mukaan ☺

150/369 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään käyty no ultrassa, jossa sikiö vastasi viikkoja 11+5. Oli kovin luukkuvainen. Mies oli mukana ja raskaus alkaa hänellekin kongretisoituu. Hänelle siis ensimmäinen ja mulle kolmas.

Noista keskenmenon kivuista ... Itselläni on kestänyt niin kauan että suurin osa on tullut ulos ja siihen on loppunut. Eli päivän verran. Mulla on kyl korkea kipukynnys.

151/369 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon menos tänään (rv 9+1) ylimääräiseen ultraan yksityiselle sen takia kun oireet loppu kun seinään viime viikon ke/to yönä eikä oo tullut takaisin. En jotenki osaa uskoa että rv 8+2 oireet olis jos selätetty illman jotain häikkää. No toivon suuuuresti että kaikki olis hyvin sillä lapsi olis niin kovin toivottu ja jos uutta täytyy yrittää niin se vaatii taas käyntejä lapsettomuuspolilla. Vuotoja ei kuitenkaan oo ollut tai ihmeempiä kipuja, mutta en pystynyt odottamaan tuonne 12 viikolle nt ultraan jos pystyn sen kerran yksityisellä tarkistaan eikä Terveystalolla maksakaan kun 100e tuo käynti.

152/369 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki.. hirvee väsymys vieny niin mennessään etten oo täälläkää käyny.. ek käynti äitipolilla takana ja täytyy sanoa, että järkytyin kyllä tietämättömyydestä. Sekä kätilö että lääkäri kyllä tiesi miksi oltiin tultu mut tietämys oli sitö tasoa, että kätilö kysy onko mulla ollu PERINNÖLLISEEN geneettiseen kromasomalisesti periytyvään kehitysvammaa aiheuttavaan sairauteen lääkitystä. Lääkäri olikin sitten melkein yhtä pihalla. Sain ite selittää hälle periytyvyydet jne. Ei kyllä tullu kovin vakuuttunu ja turvallinen olo :( toki ymmärrän ettei kaikkee voi tietää mut olisin odottanu edes vähän tieto asioista. No lopulta kurkattiin ultralla ja kaikki vaikuttas olevan ok ja vastaavan viikkoja. Niskapoimu-uä on sit vipa päivä tätä kuuta.  Ja jos ei mitää ihmeellistä siinä ole niin jätetään sikiödiagnostiikka tekemättä. Lupasivat kyllä loppuviikoille ylimääräsen ultran vauvan pään koon mittaamiseen. 

Eniten nyt ootan tän pahoinvoinnin ja väsymyksen helpottamista et jaksais töissäkin paremmin..

Zaron 11+1

153/369 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka :)

Hitaasti tuntuu aika menevän näillä viikoilla. Huomenna olis eka neuvolakäynti (8+2) ja varmaan samalla varaillaan aikaa np-ultraan. Mulla toki oli varattuna jo eka neuvola ja lääkäri jo viime viikolle mutta koska laskettua aikaa siirrettiin noin viikolla varhaisultran perusteella niin sinne lääkärille ei olis ollut mitään järkeä näillä viikoilla mennä.

Vasta muutamalla lähimmälle ystävälle ollaan kerrottu ja olis jo kiva päästä jakamaan nämä uutiset meidän omienkin vanhempien kanssa, mutta sovittiin että vasta ton ekan virallisen ultran jälkeen kerrotaan. Olis jo ihanaa päästä vähän suunnittelemaan asioita eteenpäin ja ehkä vähän ostamaankin jo jotain pientä mutta vielä pitää vähän malttaa :)

Oireet on jatkunut lähes samanlaisina kun alussakin: rintojen arkuutta ja tiheää vessassa ravaamista enimmäkseen. Nyt aamuisin on ollut ällöttävää oloa ennenkun on saanut jotain syötyä ja se sama ällötys palaa jos antaa nälän kasvaa pitkin päivää tarpeeksi. Oksentaa ei ole tarvinnut. En oo kyllä enää niin neuroottisesti oireilua seuraillutkaan kun aivan alussa. Väsymyksestä en taas osaa mitään sanoa: mulla todettiin tässä samoihin aikoihin tämän raskauden kanssa kilpirauhasen lievä vajaatoiminta joka on kyllä väsyttänyt mua jo aika tavalla noin vuoden päivät enkä huomaa tätä väsymystä juurikaan erilaisena.

Tsemppiä kaikille odotukseen, toivottavasti Aniit saa hyviä uutisia ultrasta :)

Jojo 8+1

154/369 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä raskausoireet olleet varmaan nyt pahimmillaan tällä viikolla. Olen oksentanut joka ikinen aamu ja väsymys on jotain ihan käsittämätöntä. Tekis mieli vain nukkua, mut liiasta nukkumisestakin tulee sitten huono olo. Meille varattu np ultra 6.7. Jännittää! Nyt rv 9+5

155/369 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep kyllä kaikki oli hyvin! Sydän löi, alkio liikkua vipelsi ja pituus oli 21mm vastaten 8+6 (pitäisi olla 9+1 joten lähellä ollaan). Tykkään toosi paljon tuosta Terveystalon lääkäristä (Pentti Heinonen). On niin rauhallinen ja asiallinen, ei yhtään vähätellyt asiaani ja kuitenkin totesi faktat eli "Muuta en pysty tässä vaiheessa sanomaan kun että nyt kaikki näyttää olevan niin kun pitää." Kuitenkin oli myös vähän pilkettä silmäkulmassa kun sanoi "no katsos katsos, tämäpä vasta on kova liikkumaan" :)

Ai että on ihana olo. Tilasin illalla dopplerin raskauskeiju.fi:stä josko ensi viikolla sieltä voisi jo jotain kuulua. Oireet on kyllä ihan minimaallisia mut täytynee olla tyytyväinen :) Haluaisin niin kovasti jo kertoa kaikille mutta vielä 3 vk nt-ultraan jonka jälkeen ajateltiin lopetella salailu. Mahdollisesti jo nyt juhannuksena kerrotaan mun perheelle mikäli tilanne niin vaatii (veikkaan että kyselyitä tulee jos ei muusta niin juomattomuudesta). Olis muutenkin kiva kertoa kun ollaan pitkästä aikaa yhdessä avopuolison kanssa perheeni luona :)

156/369 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Maanantaina käytiin varhaisultrassa ja siellä löyty syke ja viikkoja vastaava alkio :) nyt vaan sormet ja varpaat ristiin, että pysyy loppuun asti mukana..

Ens viikon maanantaina olis eka neuvolakäynti, tietääkö joku mitä siellä tehdään? Entä milloin on neuvolan kautta ensimmäinen ultra?

Oireina on aika klassinen aamupahoinvointi (tänäänkin oksensin jääkaapin hajusta :D), väsymys ja alavatsassa tuntuu sellainen turvotus ja yleinen epämukavuus, mutta helposti nämä oireet kestää kun siihen on hyvä syy :) hirveesti teksi kanssa mieli kertoa läheisille, mutta en kyllä taida uskaltaa ennenkuin tästä ensimmäisestä kolmanneksesta on selvitty..

Hyvää juhannusta kaikille!

-Miinuska 7+6

157/369 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa neuvolassa keskitytään äitiin ja kysellään lähinnä äidin terveydentilasta, suvun sairaudet yms. Lisäksi annetaan läjä esitteitä (ravinnosta, vitamiineista, seksuaalisuudesta, vauvan kehityksestä..) ja kirjoitetaan äitiyskortti. Otetaan  HB ja 4 tunnin virtsanäyte (jos mahdollista), sekä joillain otetaan myös raskaudenaikaiset perusverinätteet (HIV, hepatiitit, kuppa + äidin veriryhmä). Meillä esiteltiin myös sikiöseulan mahdollisuus jonka itse valitsin ja sain myös siihen lähetteen. Varattiin aika ensimmäiselle lääkärikäynnille, jossa lääkäri tekee gynetutkimuksen ja ultraten katsoo kaiken olevan kunnossa (siis toivottavasti :D). Siitä parin viikon päähän tulikin jo sitten tuo nt-ultra.

Meidän neuvolassa ei siis ainakaan kuunneltu mitään vielä dopplerilla ekalla käynnillä (viikot 8+2 joten tokkopa ihmekään), ja jos mulle olisi asiaa edes ehdotettu olisin todennäköisesti kieltäynyt aiheuttamasta itselleni lisästressiä jos äänet ei vielä kuulukaan koska harvinaistahan se vielä näin aikaisessa vaiheessa on.

Hyvät Juhannukset kaikille :)

158/369 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä lisätäkseni: yleensähän tuo eka lääkäri on viikoilla 9-12, kunnittaisia eroja ja ruuhkista riippuen eroa voi olla paljon. Itse sain tuon ekan lääkärin jossa ultrataan viikolle 10+2.

159/369 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jakselette? Ehdin täällä jo innostua, kun oksentaminen aamuisin loppui kun rv 10 tuli täyteen. Olin viisi päivää oksentamatta aamuisin, mutta tänään tuo "putki" katkesi. Luulen, että tähän vaikuttaa suuresti se miten syön iltaisin. Juhannuksen aikaan tuli syötyä myöhemmin illalla iltapalaa. Eilen jäi iltapala välistä ja näin se kostautui aamulla. Illalla mietin, että pitäisi syödä jotakin, mutta en vain sitten jaksanut. Vatsa on selvästi pyöristynyt, vaikeaa enää peitellä. Eilen tuli tilaamani kahdet äitiyshousut ja kaksi paitaa. Äitiyshousut, kun päälle laittoi, niin todellakin näytti siltä, että raskaana tässä ollaan! Ehkä verhoudun vielä väljiin mekkoihin nyt töissä lopun ajan ennen kesälomaa. Niin vasta loman jälkeen kerron esimiehelle raskaudesta. Vielä tämä ja ensi viikko pitäisi jännäillä, kunnes pääsee niskapoimu ultraan. Nyt rv 10+5

160/369 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täällä jaksellaan ihan ok!

Väsymys on tooooodella voimakasta edelleen, 8 h yöunet eivät riitä yhtikäs mihinkään, joten joudun nykyään iltaisin menemään nukkumaan jo viim. klo 21 (vanhan klo 22-23:n sijaan). Töissä on silti väsynyt aina, ja iltaisin ihan överi-väsynyt. Milloinkohan tämä väsymys helpottaa?! :D

Muuten olo on hyvä. Yhden kerran olen käynyt yökkimässä pöntöllä muutama viikko sitten, mutta periaatteessa sitä en oksennuskerraksi laskisi, ja sen jälkeen ei ole ollut pahoinvointia oikeastaan ollenkaan.

Neuvolan alustavan arvion mukaan olen nyt viikolla 11+5, mutta rv 7 tehdyn varhaisultran mukaan 11+2. Saa nähdä mihin laskettu aika sitten osuu!, noh, tammikuulle 2016 kuitenkin. :)

Ensi viikolla todellakin np-ultra. Silloin ollaan sitten jo 12+ viikolla. Hui! Jännää. Ja hienoa. Yksi etappi saavutettu ja ohitettu. Ensi viikko jännittää aikalailla, toivotaan kovasti, että kaikki olisi ok..

Masu kasvaa aikamoista vauhtia. :O Äitiyshousut olleet käytössä jo pari viikkoa, mitkään vanhat, normaalit housut eivät mene enää kiinni. Sellainen pieni koholla oleva pömppismasu siis löytyy, ja tiukkoja paitoja en uskalla enää töissä käyttää, koska muuten kaikki kyllä huomaa mikä on tilanne, ja en koe olevani vielä valmis kertomaan töissä tästä tilanteesta! Joten löysemmillä paidoilla mennään.

Minulla on siitä "ikävä tilanne", että vaikka kuinka tahtoisin pitää tämän asian vain itselläni vielä jonkin aikaa, enkä kertoa esimiehelle töissä, niin kesälomani ajoittuu tänä kesänä vasta elokuulle!, joten en varmaan pysty pitämään salassa tätä kesäloman yli.. Loma alkaa todellakin vasta elokuussa, ja loman aloituksen viikolla olen rv 17-18, joten sinne asti en varmaan pysty tätä masua peittelemään.

Ikävistä oireista; ummetusta ja vatsan turvotusta on, ne on ikäviä juttuja :D Ruokavaliota olen yrittänyt muokata paremmaksi, että olisi ummetusta esim. vähemmän, ja pyrin juomaan vettä enemmän! Myös liikuntaa olen vähän lisännyt, pyöräilen arkena ja teen viikonloppuna (kun jaksan) reippaita kävelylenkkejä.

Huomasin muuten tuossa netissä surffaillessani yksi päivä, että eräässä nettikaupassa oli myynnissä Belly Binder! Tuo tuote on minulle entisestään tuttu, koska sekä hyvä ystäväni että serkkuni käyttivät sitä synnytyksen jälkeen, ja kummatkin vannoivat sen nimeen. Vatsan palautuminen kummallakin tapahtui aikas mallikkaasti ja ripeästi. Tilasin itselleni sitten sellaisen! Jospa sen avulla raskaudesta kärsinyt selkä saisi tarvittavaa tukea, ja samalla tuo kohtu supistuisi normaaleihin mittoihin vähän nopeammin. Onko Belly Binder muille tuttu tuote? Toinen mikä on aika yleinen, on Belly Bandit, mutta se ei vaikuttanut olevan yhtä paljon minun mieleeni, kuin Belly Binder. En edes tiedä miksi :D

Ja tottakai on mahdollisuus, että tämä raskaus menee vielä kesken, ja sitten jää Belly Binderit käyttämättä. Mutta koen, että hankinta ei ollut huono, koska tottakai minun ja mieheni tavoitteena on kuitenkin saada lapsia joskus tulevaisuudessa, joten onpahan ainakin sitten tuote on valmiiksi ostettuna kotiin.