Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valehtelin av:lla yöllä, ja taas juon!

Vierailija
02.05.2015 |

Käykö teille joskus miin, kun otatte viiniä tai olutta, että mielikuvitus lähtee laukkaamaan, ja tulee kirjoitettua tarinaa muka omasta elämästä.

Yöllä kirjoitin legendaa siinä Espoo-ketjussa, ja minulla oli hirmu hauskaa, oikein eläydyin tarinaan, tuntui malkein, että tarinani olisi totta!

Teettekö muut samaa? Minulla on tosi vilkas mielukuvitus!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelet anonyymina :D

Vierailija
2/7 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis se "asun espoossa"-ketju? täytyy käydä lukees jos siel sit oli jotaa hauskaa luettavaaki. Ite en valehtele tääl. mut ymmärrän kyl et tääl on joskus hauska vähän veetuilla ja tarinoida :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ymmärretään...avauduit hiprakassa ja nyt hävettää...

Vierailija
4/7 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:34"]Valehtelet anonyymina :D
[/quote]

Niin sius kehittelin tarinaa, valehtelu oli väärä termi. Eikä minulla siis mitään huonoa omaatuntoa ole. Tietenkään, kysyinkin, että lähteekö jollain muullakin mielikuvitus laukkaamaan... :)

Vierailija
5/7 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh :( kävin lukees ja eihän siel ollu mitään normiprovoilua kummempaa. Tuommoset avautumiset kyllä tunnistaa provoksi. Ihme kyllä, ei näköjään kaikki :D

Vierailija
6/7 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Aamulla kun heräsin, tuntui hetken, että minulla on rakastaja espoosta! Ei kun siis porvoosta...

Vierailija
7/7 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi joi joi kun naureskelen itsekseni, oon koko hullu tai taas pienessä hiprakassa. Oi joi. Tää palsta on niin ihana, olen tullu riippuvaiseksi! Mitä tein, ennenkuin löysin tämän palstan, oliko minulla elämää ollenkaan...