Valehtelin av:lla yöllä, ja taas juon!
Käykö teille joskus miin, kun otatte viiniä tai olutta, että mielikuvitus lähtee laukkaamaan, ja tulee kirjoitettua tarinaa muka omasta elämästä.
Yöllä kirjoitin legendaa siinä Espoo-ketjussa, ja minulla oli hirmu hauskaa, oikein eläydyin tarinaan, tuntui malkein, että tarinani olisi totta!
Teettekö muut samaa? Minulla on tosi vilkas mielukuvitus!
Kommentit (7)
siis se "asun espoossa"-ketju? täytyy käydä lukees jos siel sit oli jotaa hauskaa luettavaaki. Ite en valehtele tääl. mut ymmärrän kyl et tääl on joskus hauska vähän veetuilla ja tarinoida :D
Heh, ymmärretään...avauduit hiprakassa ja nyt hävettää...
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:34"]Valehtelet anonyymina :D
[/quote]
Niin sius kehittelin tarinaa, valehtelu oli väärä termi. Eikä minulla siis mitään huonoa omaatuntoa ole. Tietenkään, kysyinkin, että lähteekö jollain muullakin mielikuvitus laukkaamaan... :)
No höh :( kävin lukees ja eihän siel ollu mitään normiprovoilua kummempaa. Tuommoset avautumiset kyllä tunnistaa provoksi. Ihme kyllä, ei näköjään kaikki :D
:D Aamulla kun heräsin, tuntui hetken, että minulla on rakastaja espoosta! Ei kun siis porvoosta...
Oi joi joi kun naureskelen itsekseni, oon koko hullu tai taas pienessä hiprakassa. Oi joi. Tää palsta on niin ihana, olen tullu riippuvaiseksi! Mitä tein, ennenkuin löysin tämän palstan, oliko minulla elämää ollenkaan...
Valehtelet anonyymina :D