Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Introvertit tapaatteko sukua ollenkaan?

Vierailija
29.07.2024 |

Mut on kutsuttu puolitutun sukulaisen luokse ja jotenkin en tiedä haluanko mennä. Oon hiljainen ja erakko introvertti ja en ole enää työelämässä. Jännitän tuollaisia missä pitäisi tavata tuttuja

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis mä olen se joka pienenä meni omaan huoneeseen jos tuli sukulaisia vanhempieni luokse kylään

Ap

Vierailija
2/33 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää vähän yhteyttä. Sukulaiset yleensä suhtautuu mukavasti ujoihinkin sukulaisiin. Itsehän niitä kutsuvat.

Jos on rasittavan puheliaita ihmisiä, niin ajattele positiivisesti, saat ainakin olla itse hiljaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan tietysti. Monesti kyllä tarjoudun keittiön puolelle auttamaan jos on isompi kokoontuminen. Siellä saa olla hyvällä syyllä piilossa muilta, pienempi sosiaalinen kuorma. Piakkoin on sukulaismiehen kuuskymppiset. Mielelläni menen tapaamaan harvoin tapaamiani sukulaisia, paikalle tulee oikein amerikanserkkujakin.

Vierailija
4/33 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse mennä. Joku tilannetajuton täti voi halata ja alkaa kysellä parisuhdeasioita.

Minä en tapaa enää edes äitiäni, koska en kestä hänen tahdittomuuttaan. Enkä jaksa small talkia jossa käydään pintapuolisesti läpi kunkin kuulumiset ja sitten siirrytään taas seuraavaan. Oma aikani on tärkeämpää.

Vierailija
5/33 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan sellaisia sukulaisia, joista pidän. Osalla sukua vakavaa rikostaustaa minua kohtaan

Vierailija
6/33 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, eivät halua tavata

Vierailija
7/33 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan. Tapaan myös ystäviäni. Sellaisia sukulaisia, joista en välitä en tapaa.

Vierailija
8/33 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaa. Vanhempien luona käyn yleensä jouluna nopeasti.

Vierailija
9/33 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan, kirkkomaalla.

Vierailija
10/33 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempia ja sisaruksia joskus, en muita.

Vierailija
11/33 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse mennä. Joku tilannetajuton täti voi halata ja alkaa kysellä parisuhdeasioita.

Minä en tapaa enää edes äitiäni, koska en kestä hänen tahdittomuuttaan. Enkä jaksa small talkia jossa käydään pintapuolisesti läpi kunkin kuulumiset ja sitten siirrytään taas seuraavaan. Oma aikani on tärkeämpää.

Näihin voi miettiä vakiovastaukset. Käsi halauksen eteen ja ohjaa keskustelun heti tädin asioihin, mitä tälle kuuluu ja miten menee. Toisten juttujen kuuntelu on harvemmin hirveän kuormittavaa. Omista asioistaan voi miettiä etukäteen, mitä haluaa sanoa. Kannattaa valita jotakin sellaista, mikä ei ole itselle hirveän tärkeää. Esim. kertoilla jostain harrastuksestaan. Kunhan täyttää ilmatilaa äänellä niin kaikki jees. Jos kyselevät jostain spesifistä, kuten työstä tai parisuhteesta, voi sanoa vaikka pohdiskelevasti, että "ei oo nykypäivänä oikeestaan tarvetta parisuhteelle" tai että seurailee aktiivisesti työmarkkinoita ja hakee kaikkia itselle sopivia paikkoja, mutta työpaikkojen syntymiseenkin menee aikaa, pitää ensin vanhan yrityskannan kuolla, jne.

Vierailija
12/33 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelen silloin tällöin, tavata en halua.

Vierailija
13/33 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytynyt ja mt-ongelmainen sinä olet etkä introvertti. 

T. Introvertti

Vierailija
14/33 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syrjäytynyt ja mt-ongelmainen sinä olet etkä introvertti. 

T. Introvertti

Kuin?

Ap

Vierailija
15/33 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaaminen ja sitten pari päivää toipumista.

Vierailija
16/33 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin. En piiloutunut huoneeseeni lapsena, jos meillä oli vieraita. En pelkää ihmisiä, vaikka välillä rasitun heidän seurastaan. 

Vierailija
17/33 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla syrjäytynyt ja mt ongelmaInen jo ala asteelta lähtien? Tuohon yhteen kommenttiin viitaten.... ja ujo oon ollut ihan koko ikäni ja ujostellut sukulaisia jo pienenä. Vanhempani ilmeisesti edelleen toivovat että muutun seuralliseksi

Ap

Vierailija
18/33 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaa, muuta kuin vanhempiani ja ainoaa sisarustani. Muuhun sukuun en ole ollut yhteydessä yli 40 vuoteen. Ei vaan kiinnosta yhtään. Minua ei edes mitenkään jännitä sosiaaliset tilanteet, en vaan halua enkä kaipaa niitä, viihdyn erakkona.

Vierailija
19/33 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kuin hyvältä tuntuu

Vierailija
20/33 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tunnu hyvältä mennä, niin miks mennä.En menisi itsekkään.

Nämähän on valintoja ketä tapaamme.

Jätä kaikkien odotukset jotka sinua koskee täysin unholaan.Jos ihminen  luontaisesti on hiljainen niin sen on oltava muille ok.