Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin romanttisen miehen

Vierailija
01.05.2015 |

Olen 30 v nainen ja haaveissa olisi romanttinen mies. Olen suhteessa mutta meillä mennyt kauan huonosti. Olemme erilaisia. Haluan saada edes joskus huomiota. Kaksi vuotta seurustelua,koskaan huomioinut mitenkään. Saisi edes yhden ruusun,kukkasen,kortin synttäreinä, pitkän halauksen, kasvoihin tai hiuksiin koskemista,seksiä jossa näkisin miehen (aina takaapäin meillä), haluaisin rakastella (sitä meidän suhteessa ei ole koskaan tehty), haluaisin vain istua ulkona kesällä ja pitää vaikka kädestä kiinni ja jutella, haluan pieniä asioita mutta minulle olisi niin suuria. En halua lahjoja,enkä materiaalia. Minulle olisi sama vaikka mies olisi työtön kunhan hän arvostaisi samanlaisia asioita kuin minä. Olisi arkisista ja pienistä asioista onnellinen kuten minäkin. Haluaisi vaikka lähteä joskus kävelylle,maata auringossa kanssani tai olla edes ulkona kesällä eikä valita että on liian kuuma,eikä ylipäätään valita kaikesta ja ole tyytymätön jos ei saa jotain kivaa ja ole paljon rahaa. Haluaisin edes kerran kesässä käydä "lavatansseissa" tai metsässä kävelyllä. Ulkonäöltä minusta ei uskoisi että arvostaisin tälläisiä koska kuten mieheni sanoi että ei kukaan metsähemmo tai partiopoika susta kiinnostu kun olet pinnallisen näköinen. :/ En voi ulkonäölleni mitään ja aina kun ihminen tutustuu minuun sanoo että oletkin ihan erilainen mitä hän luuli.

Onko tälläisiä miehiä enää? En halua mitään yltiö romanttista vaan tavallisen miehen. 

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi ap olet tuollaisessa suhteessa? Mitä saat miehestä? Rahaa? Miksi valitat, etkä tee asialle mitään? Haluat romanttisen miehen, mutta jaat elämäsi tunnevammaisen negailijan kanssa, MIKSI ihmeessä?!

Vierailija
2/69 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset jutut minua kiinnostaisi. Kohtaamisongelma.

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:19"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

En usko että sinua kiinnostaa,minulla on kaksi melkein kouluikäistä lasta.

Ap

Vierailija
4/69 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo olisi sellaisia asioita mitä haluaisin tehdä, jos olis nainen :(
M24

Vierailija
5/69 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli jo testi minkä failasin. En jaksanut lukea.

Vierailija
6/69 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tällasia romanttisia miehiä oikeasti olemassa ? Musta tuntuu että on vaan naisten leffahömpötystä.

Vierailija
7/69 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:29"]Siis onko tällasia romanttisia miehiä oikeasti olemassa ? Musta tuntuu että on vaan naisten leffahömpötystä.
[/quote]

On meitä. Mies21

Vierailija
8/69 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:23"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Ap

[/quote]No oikeastaanhan minä sanoin, että jutut kiinnostaa ja puhuin ihmisistä yleensä; en tarkoittanut juuri sinua, vaikka positiivinen vaikutelma tulikin. Lapset olisivat kyllä ongelma.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
9/69 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:29"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Ap

[/quote]No oikeastaanhan minä sanoin, että jutut kiinnostaa ja puhuin ihmisistä yleensä; en tarkoittanut juuri sinua, vaikka positiivinen vaikutelma tulikin. Lapset olisivat kyllä ongelma.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Kai voit tehdä treffi ilmoituksen itsestäsi ja kertoisit millaisia asioita arvostat ja mistä pidät niin saman henkiset ihmiset löytävät sinut. :) Siinä sinun kohtaamisongelma ratkaistu. Ketään ei voi löytää jos ei asian eteen tee mitään.

Ap

Vierailija
10/69 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva huomata että näitä romanttisia miehiä ilmoittautuu :)

Ap

Vierailija
11/69 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy romanttinen 20M

Kyllä meitä löytyy :)

Vierailija
12/69 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että olet varattu, se estää romanttista miestä lähestymästä. Tässä kuitenkin virtuaalinen ruusu piristämään vappu-päivää, ota se halaus mieheltäsi

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Small_Red_Rose.JPG

Vierailija
13/69 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina olen romanttinen ja puhuminenkin on tärkeää jos toinen ei olekkaan vapaa vaikka muuta esittää yhtakaan.

Voi kylla olla nuorikin tai vanhempi.

Tarkeaa etta syntyy tunteita ja vuorovaikutusta.

Vierailija
14/69 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan romanttisen seksistä tykkäävän miehen! Ah sitä alun kiihkoa kun himot ovat hyvin korkeat ja voisi naida jatkuvasti, suhteen edettyä sitä ihanaa rakastamista ja kunnioitusta, seksiä unohtamatta. Kaikki ne romanttiset illat leffojen äärellä ja ruokaa tehdessä. Pussailut ja koskettelut. Syli ja haliminen..<3

Vierailija
15/69 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:34"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Ap

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Kai voit tehdä treffi ilmoituksen itsestäsi ja kertoisit millaisia asioita arvostat ja mistä pidät niin saman henkiset ihmiset löytävät sinut. :) Siinä sinun kohtaamisongelma ratkaistu. Ketään ei voi löytää jos ei asian eteen tee mitään.

Ap

[/quote]

Tekisit sinäkin jotain asiasi hyväksi. Vai onko tämä epäsopivan epäromanttisen miehen kanssa kärvistely jonkinlainen missio?

Vierailija
16/69 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Ap

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Ap

[/quote]Tarkistan nettitreffiprofiilin melkein joka päivä ja se on huolella tehty. Ikinä ei ole viestejä tullut ja omatkaan yritykset eivät ole kauas kantaneet. Yhden YH:n kanssa meni kerran siihen vaiheeseen, että hän kysyi kuvaa, mutta hänen äitiytensä takia en sitä jaksanut laittaa, vaan lopetin viestittelyn siihen. Ja  joskus kauan sitten joku nainen otti minuun yhteyttä kiinnostuneena ja viestiteltiin siihen asti, monta päivää, että lähetin kuvan. Nainen kirjoitti nauruhymiöiden kera, että en ollut oikein sen näköinen kuin hän kuvitteli ja se jäi sitten siihen. Yksillä treffeillä kävin myös viime vuoden puolella, mutta nainen oli vähän sekopäinen tai esitti sellaista, koska ei välittänyt tehdä minuun vaikutusta.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
17/69 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut tuollainen :) M34v

Vierailija
18/69 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:37"]

Harmi, että olet varattu, se estää romanttista miestä lähestymästä. Tässä kuitenkin virtuaalinen ruusu piristämään vappu-päivää, ota se halaus mieheltäsi

[/quote]

Oi kiitos. :)  3 vuoden aikana ensimmäinen ruusu jonka saan,ei ole väliä vaikka onkin virtuaalinen. Tälläinen saa hymyn korville. Kyllä olen paljon pohtinut meidän suhdetta joka ei ole mihinkään muuttunut,aina hiljaista kun mies ei jaksa/viitsi puhua. Jonain päivänä vielä olen vapaa tästä suhteesta. Enkä aio ottaa halausta mieheltäni kun saisin siitäkin vain ihmettelyä ja örinää sekä "äkkiä sitten". Eli laittaa olkapäälle käden ja sekunniksi lähentyy ja menee pois.. Eipä tuollainen kiinnosta. Saisikin painaa pään toisen rintaa vasten ja olla siinä hetken. 

Ap

Vierailija
19/69 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:41"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Ap

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Ap

[/quote]Tarkistan nettitreffiprofiilin melkein joka päivä ja se on huolella tehty. Ikinä ei ole viestejä tullut ja omatkaan yritykset eivät ole kauas kantaneet. Yhden YH:n kanssa meni kerran siihen vaiheeseen, että hän kysyi kuvaa, mutta hänen äitiytensä takia en sitä jaksanut laittaa, vaan lopetin viestittelyn siihen. Ja  joskus kauan sitten joku nainen otti minuun yhteyttä kiinnostuneena ja viestiteltiin siihen asti, monta päivää, että lähetin kuvan. Nainen kirjoitti nauruhymiöiden kera, että en ollut oikein sen näköinen kuin hän kuvitteli ja se jäi sitten siihen. Yksillä treffeillä kävin myös viime vuoden puolella, mutta nainen oli vähän sekopäinen tai esitti sellaista, koska ei välittänyt tehdä minuun vaikutusta.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

No ei ole sinulla oikein tärpännyt,harmi. Tekisit toiseenkin paikkaan tai kokonaan uuden. 

Miksi et antanut mahdollisuutta tuolle mainitsemallesi yh:lle? Oletko seurustellut yh:n kanssa ja jäänyt siitä jotain joka estää uudelleen yrittämästä. 

On minullakin lapsia,kaksi jotka ovat ekasta pitkästä suhteestani. Aloin seurustelemaan lasten isän kanssa 16v ja olimme 12v yhdessä. Sen jälkeen olen seurustellut pari kertaa ja käynyt muutamilla treffeillä eikä kukaan koskaan ole sanonut lapsista mitään vaan tullut hyvin toimeen. Nykyinen mieheni on lapseton ja häntäkään ei lapset haitannut ollenkaan.

Ap

Vierailija
20/69 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:37"]

[/quote]

Oi kiitos. :)  3 vuoden aikana ensimmäinen ruusu jonka saan,ei ole väliä vaikka onkin virtuaalinen. Tälläinen saa hymyn korville. Kyllä olen paljon pohtinut meidän suhdetta joka ei ole mihinkään muuttunut,aina hiljaista kun mies ei jaksa/viitsi puhua. Jonain päivänä vielä olen vapaa tästä suhteesta. Enkä aio ottaa halausta mieheltäni kun saisin siitäkin vain ihmettelyä ja örinää sekä "äkkiä sitten". Eli laittaa olkapäälle käden ja sekunniksi lähentyy ja menee pois.. Eipä tuollainen kiinnosta. Saisikin painaa pään toisen rintaa vasten ja olla siinä hetken. 

Ap

[/quote]

Onhan meitä vaikka kuinka, mutta varattuna ei kannata metsästää, romanttiset miehet (siis romanttiset, ei pelurit) usein ovat myös niitä yhden naisen miehiä.

12