Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pidätte huolta ulkonäöstänne?

Vierailija
01.05.2015 |

Olen aina ollut melko huoleton, eikä ole oikein mitään rutiineja kauneudenhoitoon. Ikää alkaa nyt olla sen verran, että täytyisi tehdäkin jotain varmaan.

Mitä tapoja teillä on? Käytättekö säännöllisesti jotain kasvonaamioita, onko jotain hiustenhoitorutiineita, ihan mitä tahansa saa kertoa, olen kiinnostunut :)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveet elintavat on tärkein juttu. Hiuksissa käytän hiusnaamioita.

Vierailija
2/30 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hanki lapsia, en stresaa töistä, juon paljon vettä, käytän puhtaita ja hyvin istuvia vaatteita, käyn säännöllisesti kampaajalla ja meikkaan kasvoilleni sopivasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putsaan naamani, harjaan hiukseni ja hampaani aamuin illoin. Köytän dödöä ja kunnollista, iholleni sopivaa kosteusvoidetta aamuin illoin.

Pesen hiukseni pari kertaa viikossa useimmiten jollain silikonittomalla markettipesuaineella ja -hoitoaineella, käytän öljyhoitoa joskus kun kerkiän.

Leikkaan kynteni ja jos tulen ne lakanneeksi pidän huolta, että poistsn lakat ennen kuin ne alkavat hilseilla. Mulla on kunnollista käsivoidetta, jota köytön kun liika pesu kuivattaa.

Juon paljon, yritän syödä kaiki tarpeelliset ravintoaineet ja olla saamatta likaa aurinkoa, tuulta, pakkasta tai muutakaan luonnon ankaraa haastetta. Käytän hattua, aurinkolaseja ja pitkähihaisia vaatteita. Sisällä käytän rillejä, ettei tarvi kurtistella. Nukun tarpeeksi jos vain pystyn.

Vierailija
4/30 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn säännöllisesti kampaajalla leikkauttamassa hyvän mallin ja kosmetologillakin silloin tällöin. Nypin kulmakarvat ja meikkaan töihin hillitysti.

Vierailija
5/30 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:18"]

En hanki lapsia, en stresaa töistä, juon paljon vettä, käytän puhtaita ja hyvin istuvia vaatteita, käyn säännöllisesti kampaajalla ja meikkaan kasvoilleni sopivasti.

[/quote]

Hyvät ohjeet, mutta miten pystyy olemaan stressaamatta töistä..

Vierailija
6/30 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalo: treenaan salilla 2-3 kertaa viikossa, juoksen 2-3 kertaa viikossa. Eli 4-6 treeniä viikossa. Kuorin vartalon säännöllisesti kerran viikossa oliiviöljy/sokeriseoksella.

Kasvot: puhdistan aamuin illoin, käytän iholleni sopivaa seerumia, silmänympärysvoidetta ja kosteusvoidetta. Naamio pari kertaa kuukaudessa. Putsari on kevyesti kuorivaa.

Hiukset: Tehohoito kerran viikossa, vaikuttaa puolisen tuntia. Muutoin hyvät, hiuspohjalle ja hiuslaadulle sopivat tuotteet päivittäisessä käytössä.

Ravinto: syön hyvälaatuista ruokaa, paljon kasviksia. Juon vettä tarpeeksi.

Tehohoidot ja kuorinnat teen saunapäivänä.Pysyy rutiini.

Vierailija
7/30 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- treenaan n.4 krt/vkossa
- terveellinen ruokavalio
- käyn säännöllisesti kampaajalla n. 6 vkon välein, yleensä otan jonkun tehohoidon samalla
- naamio/kuorinta säännöllisesti (tarpeen mukaan)
- hyvät ja laadukkaat ihonhoitotuotteet/meikit

Vierailija
8/30 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa lisäksi minkä ikäisiä olette ☺

Vierailija
9/30 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 40v (3 lasta). T. 8

Vierailija
10/30 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut muuten mitä enemmän ikää tulee, sen tärkeämpää kunnon yöunet on. Eli riittävästi unta ja pitää muistaa juoda vettä riittävästi. ;) T. 8

Vierailija
11/30 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v.

T.7

Vierailija
12/30 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän terveellistä elämää, juon paljon vettä, käytän jotain rasvoja tms. Hiuksiin käytän hiusmaskeja. Ja otan säännöllisesti botoxia.

Vierailija
13/30 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä, olen 27v (t: 13)

Vierailija
14/30 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin suht terveelliseen ruokavalioon, eli tarpeeksi kasviksia ja hyviä rasvoja. Liikunta on tällähetkellä lähinnä hyötyliikuntaa sekä kevyttä kävelyä mm vaunujen kanssa, mutta eipä sitä painoakaan ole kuin alta 50 kiloa joten ei huolta ylipainosta ainakaan vielä (saisi tulla lisääkin pari kiloa niin kasvot kauniimmat) ja hikiliikuntaa inhoan. Yritän nukkua tarpeeksi ja juon paljon vihreää teetä joka kosteuttaa sisältäpäin. Vitamiinilisinä D-, C- ja B-vitamiinit sekä omega3. Aurinkoa kohtuudella ja päivä rannalla 50-suojakertoimella kasvot mukaanlukien. Iltaisin puhdistan kasvot ja käytän laadukkaita silmänympärysvoidetta sekä kosteusvoidetta. Aamulla lisään näitä tarpeen mukaan, mutta en pese kasvoja yön jäljiltä. Silloin tällöin kosteuttava kasvonaamio. Hiukset perus shampoo+hoitoaine. Kroppa on ok (voisi olla kiinteämpi varsinkin vatsasta mutta eipä se juuri minua haittaa) ja iho hyvä. Ikää 32-v.

Vierailija
15/30 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveelliset elämäntavat. En siis polta tai juo alkoholia. Urheilen paljon. Käyn päivittäin suihkussa, sheivaan kaikki pois kaulasta alaspäin. Kuorin ihoa, kosteutan ja käytän doven summer glowia. Antaa mukavan rusketuksen vuoden ympäri. Meikkaan päivittäin ja värjäilen hiukset vaaleaksi ja pidän niitä useimmiten kiharalla.

N19

Vierailija
16/30 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puntilla 4x viikossa,

0-2x viikossa juoksulenkki,

terveelliset elämäntavat,

vähäinen alkoholinkäyttö,

ei tupakkaa,

pyrkimys nukkua hyvin ja säännöllisesti,

hampaat pesten kahdesti päivässä,

kerran viikossa hammaslangalla hammasvälit,

parturissa kerran kolmessa kuukaudessa,

parranajo kerran viikossa,

muiden paikkojen ajaminen oman fiiliksen tai toisen toiveiden mukaan

Vierailija
17/30 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hellävaraista ja mahdollisimman luonnonmukaisia ihonhoitotuotteita, kuten kookosöljyä ja kookos kasvojenpesuainetta. Lisäksi juon joka päivä sitruuna vettä, puolikas sitruuna lasilliseen lämmintä vettä aina aamuisin. Siinä on paljon mm. C-vitamiinia.

Vierailija
18/30 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:59"]

Käytän hellävaraista ja mahdollisimman luonnonmukaisia ihonhoitotuotteita, kuten kookosöljyä ja kookos kasvojenpesuainetta. Lisäksi juon joka päivä sitruuna vettä, puolikas sitruuna lasilliseen lämmintä vettä aina aamuisin. Siinä on paljon mm. C-vitamiinia.

[/quote]

Tykkääkö hampaat tuosta sitruunavedestä? Meinaan että se on todella todella hapanta, kun vesikään ei sitä ph:ta laimenna.

Vierailija
19/30 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:18"]

[/quote]

Hyvät ohjeet, mutta miten pystyy olemaan stressaamatta töistä..

[/quote]

Valitse mukava, palkitseva ja suhteellisen leppoisa työ, tee sen tekemisestä itsellesi mahdollisimman helppoa ja jätä työt työpaikalle lähtiessäsi kotiin. Ei stressiä pysty tietenkään sataprosenttisesti välttämään, mutta sen määrä voi kyllä vähentää huomattavasti.

Unohdin mainita muuten hyvän unihygienan ja hampaiden valkaisun. -3

Vierailija
20/30 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:49"]

Elän terveellistä elämää, juon paljon vettä, käytän jotain rasvoja tms. Hiuksiin käytän hiusmaskeja. Ja otan säännöllisesti botoxia.

[/quote]

minä oon yli kolmekymppinen enkä löydä kasvoistani kohtaa mihin voisi laittaa botoxia kun naama on sileä kuin vauvan peppu. Mihin sinä siis sitä tarvitset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi