Sweet and lovely -blogin Taru
Kommentit (582)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:42"] Taru on ollut uskomattoman rohkea ja itse tiennyt mitä siitä seuraa kun päätti kertoa omasta sairaudestaan. Minusta on hienoa että ihmiset ja blogin lukijat välittävät niin paljon, että osa menettää yöunensa tämän kuultua. Ja tottakai se koskettaa ja on huoli toisesta. Toki kaikki tietää, että nettiin mahtuu myös niitä ei toivottuja ihmisiä joilla on aina omasta mielestään viisasta sanottavaa, nämä täytyy vain poissulkea eikä välittää kommenteista. Itsellenikin blogin myötä jostain aivan tuntemattomasta ihmisestä tuli jotenkin läheinen, kun seurasi blogia aktiivisesti vuoden. Tarulle, hänen perheelleen paljon voimia ja rukouksia vaikeina ja raskaina päivinä <3 [/quote] Minusta tuntuu, että kaikilla ei ole kyse pelkästään altruistisesta rakkaudesta ja huolesta tuntematonta kaunista nuorta äitiä kohtaan vaan siinä nousee myös jotain omia pelkoja ja traumoja pinnalle siitä, että se kaikki voisi osua oman perheen kohdalle muodossa tai toisessa. [/quote] Pelkäätkö itse jotain?
[/quote]
En tiedä.
Olen jo menettänyt kaikki perheenjäseneni. Nytkö olen velvollinen kertomaan nämä oman elämäni surulliset käänteet?
[/quote]
Kyllä. Otan osaa! :( Kerro toki lisää.
Tottakai nousee huoli ja pelko omalle kohdalle. Näin yllättäen nuorella, terveellä ihmisellä kun näin kauhea sairaus todetaan, ajattelee konkreettisesti mitä itselle tai läheiselle voisi käydä? Vaikka sairaus sekä oireet ovat yksilöllisiä, ymmärrän ihmisten utelut sairauden alusta, oireista ja että missä nyt mennään. Se on aivan luonnollista.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 22:38"]364 on taas varsinainen järjen jättiläinen K(piip)G. [/quote] Teksti on Vuokko Laation. Teksti EI ole Leinon. T. Se 364
[/quote]
Oli muuten hyvä knoppitieto. Kiitos ja anteeksi.
- se googlea sinulle tarjonnut
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 22:04"]
Tottakai nousee huoli ja pelko omalle kohdalle. Näin yllättäen nuorella, terveellä ihmisellä kun näin kauhea sairaus todetaan, ajattelee konkreettisesti mitä itselle tai läheiselle voisi käydä? Vaikka sairaus sekä oireet ovat yksilöllisiä, ymmärrän ihmisten utelut sairauden alusta, oireista ja että missä nyt mennään. Se on aivan luonnollista.
[/quote]
Taruhan oli kuulemma sanonut jonkun täällä kertojan mukaan, ettei halua kertoa oireistaan, etteivät ihmiset ala tutkimaan itseään liikaa.. Minä taas ajattelisin, että hän saattaisi jopa pelastaa jonkun toisen ihmisen hengen kertomalla..
Mun mielestä taru ei ole sellainen ihminen että hän unohtaisi lukijansa tosta noin vaan ja olen melko varma että hän tulee kyllä vielä kirjoittamaan jonkinlaisen postauksen blogiinsa, sitten kun hänellä on sellainen fiilis.
Voi kun se olisikin vain fiiliksestä kiinni :/
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:51"]
Minkä takia täällä, kun toivoo Tarulle kaikkea hyvää, niin alapeukutetaan? Sitä en ymmärrä! Jokainenhan voi toivoa kenelle tahansa "kaikkea hyvää" ja se on vain positiivinen asia <3
[/quote]
Mitä se kaikki hyvä tässä tapauksessa tarkoittaa. Kun voi olla tosi vaikeaa hyväksyä asioita ja keho on kipeä ja luopuminen kaikesta lähestyy. Eikö olisi viisaampaa toivottaa voimia jaksaa, mahdollisimman hyvää vointia, kivuttomia päiviä, hyviä hetkiä läheisten kanssa. Tuo 'kaikkea hyvää' kuulostaa tosi irvokkaalta. Itsekin olen juuri haudannut läheiseni eikä niitä viimeisiä kuukausia tai edes vuotta kuvaa mikään toivotus 'kaikkea hyvää', vaikka ihan mahdollisimman neutraalia ja positiivista elämää elettiinkin syövän rinnalla.
Ihmiset ovat hyvin erilaisia...
"Mitä se kaikki hyvä tässä tapauksessa tarkoittaa."
Se voi tarkoittaa esimerkiksi juurikin sitä, että toivoo toiselle joka tapauksessa kaikkea hyvää, esimerkiksi mahdollisimman vähän kipuja. Ja myös ko. henkilön läheisille kaikkea hyvää, esimerkiksi jaksamista, voimia jne.
Olen menettänyt elämässäni hyvin tärkeän ihmisen ja olin todella, todella surullinen ja lohduton silloin. Mummoni sanoi sillon "Kaikkea hyvää sinulle Leena kulta" (nimi muutettu!) ja se tuntui hyvältä. Kaikesta huolimatta, kaikkea hyvää <3
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:51"]
Minkä takia täällä, kun toivoo Tarulle kaikkea hyvää, niin alapeukutetaan? Sitä en ymmärrä! Jokainenhan voi toivoa kenelle tahansa "kaikkea hyvää" ja se on vain positiivinen asia <3
[/quote]
Mitä se kaikki hyvä tässä tapauksessa tarkoittaa. Kun voi olla tosi vaikeaa hyväksyä asioita ja keho on kipeä ja luopuminen kaikesta lähestyy. Eikö olisi viisaampaa toivottaa voimia jaksaa, mahdollisimman hyvää vointia, kivuttomia päiviä, hyviä hetkiä läheisten kanssa. Tuo 'kaikkea hyvää' kuulostaa tosi irvokkaalta. Itsekin olen juuri haudannut läheiseni eikä niitä viimeisiä kuukausia tai edes vuotta kuvaa mikään toivotus 'kaikkea hyvää', vaikka ihan mahdollisimman neutraalia ja positiivista elämää elettiinkin syövän rinnalla.
[/quote]
Öh, eiköhän tuolla "kaikella hyvällä" tarkoiteta juuri kivuttomia päiviä, ihania hetkiä läheisten kanssa, auringon paistetta ja muita kyseisessä tilanteessa iloa tuottavia asioita
Onko taru jo enkelinä taivaassa?<3
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:15"]
Onko taru jo enkelinä taivaassa?<3
[/quote]
Nää kommentit on niin oksettavia, aivan kuin suorastaan odotettaisiin niitä huonoja uutisia...
On.. Kuulin tänään että on menehtynyt :'(
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:16"]
[/quote]
Eilen vaihtoi sukunimensä instaan. Epäilenpä taas vähän. Oikeasti, nyt loppuu nää huhupuheet.
[/quote]
Mistä sellasta kuulit?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:17"]
[/quote]
Eilen vaihtoi sukunimensä instaan. Epäilenpä taas vähän. Oikeasti, nyt loppuu nää huhupuheet.
[/quote]
Se sukunimi vaihtui jo aiemmin, ei eilen.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:19"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei vaihtunut, kävin siellä toissapäivänä ja oli toinen sukunimi silloin. Faceen vaihtui aiemmin.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:21"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei vaihtunut, kävin siellä toissapäivänä ja oli toinen sukunimi silloin. Faceen vaihtui aiemmin.
[/quote]
Tässä ketjussa lukee, että 16. päivä on vaihtanut.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:21"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tässä ketjussa lukee, että 16. päivä on vaihtanut.
[/quote]
Ja sekö on totuus, kun AV:lla sanotaan niin? Voi elämä... :)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:50"]"Ken leikkiin ryhtyy, sen leikin kestäköön!"
.
KESTÄKÖÖN meidän spekuloinnit!
.
Itse hän "julkisuuteen tuli".
-Mopsi
[/quote]
Liberty
näin se menee....