Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hierontalahjakortti menossa vanhaksi, en kehtaa mennä

Vierailija
13.02.2015 |

Annanko 100 euron lahjakortin mennä vanhaksi? Jotenkin ahdistaa koko ajatus hieronnasta mutta lahja menee ihan hukkaan. Vuoden olen jo odotellut.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaat mennä! Mikset kehtais? Tai jos et mene niin anna se jollekin toiselle.

Vierailija
2/21 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mulle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisinkin mutta siinä on mun nimi siinä kortissa. Jotenkin se soittaminen ja ajan saaminen ja aikataulujen venkslaaminen ahdistaa. Oon jotenkin niin kiinni omissa rutiineissa ettei tuollainen kivakin juttu tunnu kuin haittaavalta asialta.

Vierailija
4/21 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään kehtais. En oo ikinä ollut hieronnassa ja kokisin varmasti tosi vaivaannuttavaksi sen.
Itsekin oon saanut lahjakortin mutta annoin eteenpäin.

Vierailija
5/21 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en siis ole koskaan ollut hieronnassa ja toi on vielä sellainen intialainen päähieronta. en halua, että tukka lähtee päästä :(

Vierailija
6/21 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kehtaa? Sulla on varmaan tosi huono itsetunto.

Vierailija
7/21 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:00"]En mäkään kehtais. En oo ikinä ollut hieronnassa ja kokisin varmasti tosi vaivaannuttavaksi sen.
Itsekin oon saanut lahjakortin mutta annoin eteenpäin.
[/quote]

No huh, olin ihan varma, että oon ainut! Kaikki aina vaahtoaa ihanista hoidoista ja hieronnista mutta mua ei saisi hevillä ei kosmetologille, ei hierontaan. Meen mieluummin kotiin ja korkkaan valkkarin ihan omassa seurassani, siinä on mulle luksusta tarpeeksi

Vierailija
8/21 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä ihminen sentään, mene ihmeessä. Intialainen päähieronta on aivan ihana, rentouttava, eikä tukka lähde päästä! Ja varmasti voit sen vaihtaa johonkin toiseen hierontaan, jos et tykkää, satasellahan saa muutakin kuin yhden päähieronnan! Mene, mene nyt, nautit varmasti :) t. hieroja

Vierailija
9/21 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:02"]Mikset kehtaa? Sulla on varmaan tosi huono itsetunto.
[/quote]

En tiedä, mikä saa sut ajattelemaan noin? Jotenkin häiritsee ajatus siitä, että menen jonnekin puoskarille ja maksan vielä lahjakortilla, joilla ei av:lla oppimani mukaan saa kunnon palvelua. Oon nyt vuoden oditellut inspistä soittaa tonne mutta ei niin ei. Silti pihi minä ei tykkää ajatuksesta, että noin arvokas lahjakortti menisi ihan hukkaan.

Vierailija
10/21 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään, kenen nimi on kortissa. Kortin voi silti käyttää kuka tahansa. En minäkään haluaisi ketään hieromaan päänahkaani saati muuta kroppaani. Jalkahoitokin kuulostaa kuvottavalta. Olen kyllä käynyt hieronnassa, mutta en tykännyt lainkaan. En ensin osannut rentoutua, ja kun sitten sain vähän rennommaksi itseni, hieronta sattui ja oli hyvin epämukavaa. Vanhempani käyvät jatkuvasti Virossa kylpyläviikonlopuissa ja ottavat ties mitä mutakylpyjä ja aromahierontoja. Minua ei noihin saisi kirveelläkään.

Vierailija
11/21 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin mennä sun puolesta! Rakastan hierontoja. <3

Vierailija
12/21 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmasti annettu sulle syystä ja hyvää toivoen. Mutta jos asut treella niin anna mulle.

Vierailija
13/21 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kanssa kelpaa! Itselläni ei ole varaa mennä vaikka kaikki paikat ihan jumissa:( voin esittää sinua jos ei eri henkilö saa mennä,)

Vierailija
14/21 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ei se tukka päästä lähde!

Vierailija
15/21 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt mua alko kiinnostaa mikä siinä ajatuksessa on niin vastenmielistä? Useampi jo sanoi inhoavansa.. Tavallisessa hieronnassa ymmärtäisin toisten nolostelun puolipukeisena olemisesta, mutta jalkahoidot tai päähieronta? Johtuuko se vieraan ihmisen kosketuksesta? Kaverini ei tykkää että päähän kosketaan ja voi käydä vain yhdellä tietyllä kampaajalla.. Ollaan me niin erilaisia :D olisi mielenkiintoista kuulla mikä tuosta tekee teille inhottavaa

Vierailija
16/21 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä antaisin jollekulle 100 E arvoisen lahjakortin oli se sitten ihan mihin vaan ja se ei sitä käyttäisi niin loukkaantuisin kyllä pahasti! Multa meni sitten se 100 E ihan hukkaan! ja halusin sillä jotain ihanaa antaa lahjaksi!

Vierailija
17/21 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua vaan ärsyttää se meneminen, puolialastomana olo vieraan kosketellessa. Jotenkin ällöä ja menisin mieluummin jalkahoitoon mutta kortissa lukee se tarkka hoito arvoineen. Jalkahoitoa en listalta huomannut. Muuten vaihto siihen jalkajuttuun voisi pelastaa koko homman.

T. Ap

Vierailija
18/21 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronta on ihan ok mutta inhoan yli kaiken maata siinä laverilla. Saako mistään niska-hartia-päähierontaa niin, että saisi istua? Mua sattuu aina rintoihin enkä osaa maata rentona.

Vierailija
19/21 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:50"]No mua vaan ärsyttää se meneminen, puolialastomana olo vieraan kosketellessa. Jotenkin ällöä ja menisin mieluummin jalkahoitoon mutta kortissa lukee se tarkka hoito arvoineen. Jalkahoitoa en listalta huomannut. Muuten vaihto siihen jalkajuttuun voisi pelastaa koko homman.

T. Ap
[/quote]

Mitäpä jos vaikka soittaisit sinne ja kysyisit vaihtoehdoista? Nyt ap vähän ryhtiä ja pönkitystä itsetunnolle, varmasti aivan ihana kokemus tuo päähierontakin. Eikä siinä takuulla tarvitse olla puolialasti. Itse en ikinä ole ollut hierojalla ja kateellinen olen!

Vierailija
20/21 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intialainen päähieronta tehtiin ainakin mulle istuen ja vaatteet päällä, päätähän siinä hierotaan? Aika pirun kallis intialainen päähieronta sulla btw jos tuo sisältää vain yhden kerran.

Mutta anna se kortti ihmeessä jollekin samaa sukupuolta olevalle, joka haluaa mennä. Tuskin ne mitään henkkareita kysyy (ja jos kysyy hierottava voi sanoa että tulit edellispäivänä kipeäksi joten hän tuli tilalle kun aikaa ei ehtinyt enää perua).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi