Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KERTOKAA HYVÄ SYY, MIKSI PITÄISI TEHDÄ LAPSI?

Vierailija
01.05.2015 |

Kertokaa ja vakuuttakaa minut. En näe syytä tehdä tähän maailmaan enempää lapsia, mitä jo nyt täällä on.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvii mitää lapsia tehdä Hölmö!

Vierailija
2/67 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarviit muiden vakuutteluja että voit tehdä lapsen, on se merkki siitä ettei todellakaan kannata tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyksi riittää ihan se, että haluaa lapsen. Kenelläkään ei sivistysvaltiossa taida sen jalompaa vaikutinta olla, kun pelloillekaan ei tarvitse tehdä työvoimaa.

Jos et halua lasta, nin se ei ole sitten mikään onglema. Minkä ikäinen muuten olet?

Vierailija
4/67 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ehkä on kaikille parempi, että pidät ehkäisystä huolen.

Vierailija
5/67 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä teekkään. Mutta toisille se tuntuu olevan joku ongelma jos en halua lapsia

Vierailija
6/67 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:32"]En minä teekkään. Mutta toisille se tuntuu olevan joku ongelma jos en halua lapsia
[/quote]olen isekkin vela ja törmännyt tähän ilmiöön

Vierailija
7/67 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös tuo ole syy olla tekemättä? Vaikka henkilökohtainen mielipiteeni onkin, että tuo on typerimpiä syitä jättää hankkimatta lapsia (tai itseasiassa en usko tuon olevan todellinen syy kenenkään kohdalla). Jos et tosissasi halua lasta, älä sellaista hanki. Eikä haluamattomuudelle tarvitse keksiä jaloa maailmanparannussyytä, vaan ihan se riittää ettei vain halua... T: neljän äiti

Vierailija
8/67 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo maailmantuska on tyypillistä nuorille ihmisille. Muistan itse eläneeni tuota "tiedostamista" kiivaimmillaan lukioikäisenä, 16-17-vuotiaana.

Vierailija
9/67 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin vääntämällä kuljetaan tässä asiassa vain kohti katastrofia? 

Vierailija
10/67 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei hankita tai olla hankkimatta koskaan yleisistö syistä. Et sinäkään jätä lapsia hankkimatta siksi, että väestöräjähdys. Turha vedota siihen, ap, koska jos haluaisit lapsia, maailman väestönkasvu ei sinua hidastaisi.

Joten siksi kysymyksesi on idioottimainen. Minun syyni hankkia lapsia ovat omiani, eivät ne sinua vakuuttaisi, eikä tarvitsekaan vakuuttaa. Ole lapseton ihan rauhassa, ei voisi vähempää minua kiinnostaa mitä sinä lapsista ja  äitiydestä ajattelet.

Vierailija
11/67 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:37"]Tuo maailmantuska on tyypillistä nuorille ihmisille. Muistan itse eläneeni tuota "tiedostamista" kiivaimmillaan lukioikäisenä, 16-17-vuotiaana.
[/quote] Minä olen aina halunnut äidiksi, ja se on ollut suurin haaveeni elämässä, ihan suorastaan fyysinen tarve saada lapsia. Siksi en uskokaan näitä jotka väittävät, että haluaisivat sinänsä lapsia, mutta kun ylikansoitus. Höpö höpö! Joko niitä haluaa tai ei halua, ei kannata hankkia muusta syystä kuin siitä että se on se mitä itse todella haluaa, tai toisaalta luopua lapsihaaveista vääristä syistä. Kumpaakin voi katua, jos tekee luontoaan vastaan. T: neljän äiti

Vierailija
12/67 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ap tarvitsee vakuuttelua? Voithan harkita adoptiota, jos se tuntuisi "eettisemmältä".

Vierailija
13/67 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:37"]Tuo maailmantuska on tyypillistä nuorille ihmisille. Muistan itse eläneeni tuota "tiedostamista" kiivaimmillaan lukioikäisenä, 16-17-vuotiaana. [/quote] Minä olen aina halunnut äidiksi, ja se on ollut suurin haaveeni elämässä, ihan suorastaan fyysinen tarve saada lapsia. Siksi en uskokaan näitä jotka väittävät, että haluaisivat sinänsä lapsia, mutta kun ylikansoitus. Höpö höpö! Joko niitä haluaa tai ei halua, ei kannata hankkia muusta syystä kuin siitä että se on se mitä itse todella haluaa, tai toisaalta luopua lapsihaaveista vääristä syistä. Kumpaakin voi katua, jos tekee luontoaan vastaan. T: neljän äiti

[/quote]

Uskon että pitää olla riittävä kutsumus lasten hankintaan. 

Mieti mitä kaikkia asioita olet aidosti halunnut ja vertaa sitä tunnetta mahdolliseen lapsen hankintaan. 

Vierailija
14/67 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Ap miettii että ehkä huono idea voisi muuttua myöhemmin hyväksi, siis hän voisi pitääkin vanhempana olemisesta lapsen syntymisen jälkeen, mutta kuinka usein käy niin että huonoksi koettu idea muuttuu hyväksi? Mietitään vaikkapa parisuhdettakin...

Vierailija
15/67 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:43"]

Lapsia ei hankita tai olla hankkimatta koskaan yleisistö syistä. Et sinäkään jätä lapsia hankkimatta siksi, että väestöräjähdys. Turha vedota siihen, ap, koska jos haluaisit lapsia, maailman väestönkasvu ei sinua hidastaisi.

Joten siksi kysymyksesi on idioottimainen. Minun syyni hankkia lapsia ovat omiani, eivät ne sinua vakuuttaisi, eikä tarvitsekaan vakuuttaa. Ole lapseton ihan rauhassa, ei voisi vähempää minua kiinnostaa mitä sinä lapsista ja  äitiydestä ajattelet.

[/quote]

Näin. Se on hassua, miten velat luulevat aina heidän ratkaisunsa jotenkin kamalasti kismittävän ja harmittavan äitejä. Kun oikeasti se on täysi evvk. Enemmän tuntuu, että heitä kiusaa meidän äitiys. Pitää notkua Vauva-lehden keskustelupalstalla tehtailemassa aloituksia lapsien kamaluudesta.

Vierailija
16/67 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen synnytettyäsi ymmärrät elämän todellisen tarkoituksen.

Vierailija
17/67 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:50"]

Lapsen synnytettyäsi ymmärrät elämän todellisen tarkoituksen.

[/quote]

Mitään muuta kauttahan sitä ei voi ymmärtää :D. 

Vierailija
18/67 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:37"]Tuo maailmantuska on tyypillistä nuorille ihmisille. Muistan itse eläneeni tuota "tiedostamista" kiivaimmillaan lukioikäisenä, 16-17-vuotiaana. [/quote] Minä olen aina halunnut äidiksi, ja se on ollut suurin haaveeni elämässä, ihan suorastaan fyysinen tarve saada lapsia. Siksi en uskokaan näitä jotka väittävät, että haluaisivat sinänsä lapsia, mutta kun ylikansoitus. Höpö höpö! Joko niitä haluaa tai ei halua, ei kannata hankkia muusta syystä kuin siitä että se on se mitä itse todella haluaa, tai toisaalta luopua lapsihaaveista vääristä syistä. Kumpaakin voi katua, jos tekee luontoaan vastaan. T: neljän äiti

[/quote]

Uskon että pitää olla riittävä kutsumus lasten hankintaan. 

Mieti mitä kaikkia asioita olet aidosti halunnut ja vertaa sitä tunnetta mahdolliseen lapsen hankintaan. 
[/quote] Nimenomaan näin, tosin useimmiten vaikka lapsen saisi suunnittelematta eli "vahingossa" siihen kuitenkin rakastuu yhtä vahvasti kuin nekin äidit, joiden lapset ovat tarkkaan harkittuja...

Vierailija
19/67 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vihreitä-vasemmistoa kannattava paska tehnyt tämän aloituksen.

Vierailija
20/67 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kansa kuolee sukupuuttoon, jos lapsia ei tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi