Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten seurata Suomi-ottelut jääkiekossa Ranskasta

Vierailija
01.05.2015 |

Te ranskalais-suomalaiset, kuinka voisitte nähdä Suomen jääkiekko-ottelut eli tänään alkavat millään kielellä, mieluiten Suomeksi selostettuina? Vinkkejä keinoista? Eivät siis tule Ylen kautta joten ei voi seurata vaikka BooxTv:n kautta Ranskassa. Mtv Katsomo ei kuulemma maksullisenakaan siellä näy.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiradio

Vierailija
2/6 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki selaimeesi lisäosa joka muuttaa sijaintisi Suomeksi, ja katso Katsomosta. Hyvä lisäosa on esimerkiksi "Hola better internet". Pistäpä googlaten :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matsit näkyvät ilmaiseksi vain MTV3:lla, Katsomossa pitää maksaa paketti, joka on noin 30 euroa eikä onnistunu kaverilla ulkomailta maksaminen. Hola selaimeen (ei minulla toiminut Chromessa, Firefoxissa toimii), maaksi vaikkapa Antigua ja Barbuda (toimi minulla), ja YouTubeen IIHF:n kanavalle. http://hola.org/

Vierailija
4/6 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holasta en tiedä, mutta F-Securen Freedome taitanee toimia myös. Minulla on se, ja siitä on paljon muutakin hyötyä, turvallisuusmielessä.

Vierailija
5/6 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta free stream Ni löytyy. Ja on ihan laillistakin vielä.

Vierailija
6/6 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 16:37"]Googleta free stream Ni löytyy. Ja on ihan laillistakin vielä.
[/quote]
Livetv.sx löytyy !