yh + lapseton mies ?? Toimiiko?
...vai onko tuhoon tuomittua yrittää vakavampaa suhdetta? Kertokaa kokemuksia!
Kommentit (17)
Ollaan oltu 13 vuotta yhdessä. Tuossa nuo just yhdessä illallista laittaa.
Riippuu ihmisistä mutta miksi et keskustele miehen kanssa jos olet tuossa tilanteessa?
Toimii. Nyt ollaan oltu 8-vuotta yhdessä joista 3 naimisissa. Yhteisiä lapsia 2. Tavatessamme olin yhden lapsen yh.
Kertokaa myös perusteluja. Varsinkin te, jotka olette kokeilleet ja epäonnistuneet.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 16:27"]
Kertokaa myös perusteluja. Varsinkin te, jotka olette kokeilleet ja epäonnistuneet.
[/quote]
Lapsiperhe-elämä on tarpeeksi vaikeaa omien lasten kanssakin. Kun pitää elää lapsiperhe-elämää jonkun toisen lasten kanssa, se on liian rankkaa. -6
Äidilläni toimi, niinkin hyvin että tekivät vielä minut reilun kymmenen vuoden jälkeen.
Isäni on ollut isänä myös siskolleni,
Enemmän kuin bio koskaan.
Mitä ihanin isä meille molemmille.
Kannattaa kokeilla.
Se riippuu täysin miehestä miten lapsiin suhtautuu ja miten kemiat pelaa.
Pieneen lapseen varmasti kiintyy omalla tavallaan helpommin.
Toivottavasti kaikki menee luontevasti ja saatte kaikki toimimaan.
Tästähän on ollut ihan tutkimuskin, jossa selvisi että paras uusperhemalli oli nainen+lapset+lapseton mies. Yhtälö toimi paremmin kuin se, että molemmilla olisi lapsia (mun ja sun lapset). Muistelisin että huonoiten toimi yhtälö yh-isä ja lapseton nainen, sillä lapsettomat naiset olivat empatiakyvyttömämpiä lapsia kohtaan, kun eivät olleet synnyttäneet näitä itse. Koska mies ei kanna ja synnytä lapsia kuitenkaan, asialla ei ollut miehille niin suurta merkitystä kuin naisille.
Toimii ja mies ei halua omia lapsia. Mulla on yksi lapsi.
Toimii jos mies on alemman tason mies
Varmaan riippuu myös paljon miehen ja naisen lapsen/lasten kemiat kohtaa.Mutta se on täysin sattumanvaraista.Kumpaakaan ei voi pakottaa tykkäämään
Meillä toiminut jo 19 vuotta. Mulla oli 3 valmista lasta ja mies vielä 5v nuorempi:) Otti lapset heti omikseen ja on ollut rakastava isä kaikille. Yhteinen lapsi saatiin vasta 6v yhdessäolon jälkeen.
Mitähän 11 tarkoittaa alempaa tasoa?? Mun mies on ystäväpiirissään (ja naisten keskuudessa) pidetty eli tarjokkaita oli riittämiin. Myöskin näyttävä ja raamikas mies, erittäin taitava käsistään ja urallaan menestynyt. Mutta hän nyt vaan sattui rakastumaan minuun ja oli sen verran fiksu että tajusi lasten kuuluvan pakettiin. Tapasin tulevat appikset 2 vkon kuluttua seurustelun alusta (olimme tunteneet 1,5v) ja lapset oli mukana "mummolassa" 4 vkon kuluttua alusta. Se oli menoa heti:)
Ei toimisi ainakaan mun kohdalla. En koskaan alkaisi moiseen suhteeseen. Vain lapseton nainen kelpaa.
T: Toinen lapseton mies.
Ei toiminut mulla. Syitä oli monia. Suurin syy oli se että itse EN halunnut enää lapsia, mies halusi.
Mä tunnen tapauksen jossa toimii oikein hyvin. Tosin heillä miehellä on töiden puolesta paljonkin kokemusta lapsista, joten siinä mielessä ei joutunut tilanteeseen kylmiltään.
Meillä toimii. Tosin ollaan siinä mielessä "erikoisia", että ei edes havitella mitään uusperhettä eikä saman katon alla asumista. Mulla 3 lasta, joilla osallistuva ja hyvä isä, miehellä ei lapsia eikä haluakaan.
Mun lasten kanssa tulee kyllä tosi hyvin toimeen, ehkä juuri siksi, kun ei ole paineita isäpuolena olemisesta. Tapaa mun lapsia siis aina joskus. Pääsääntöisesti ollaan kuitenkin kahdestaan, silloin siis kun mun lapset on isällään.