Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

juomien heittäminen toisen päälle - tunnustuksia?

Vierailija
01.05.2015 |

Hei temperamenttiset ihmiset, kertokaa tilanteista joissa olette heittäneet juoman toisen naamaan/päälle. Hissukat voi myös osallistua ja kertoa vastaavista tilanteista joita ovat todistaneet. T: temperamenttinen tuittupää joka kaipaa vertaistukea ja/tai oikeutusta tarinoiden muodossa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:43"]

Mä olen tosi temperamenttinen. Monesti olisinhalunnut heittää juomat toisen päälle, läpsäistä poskelle, potkaista munille tai mitä vaan idioottimaista. Mutta ei, en tee niin. Huutanut olen ja haukkunut kusipääksi yms. järkevää... Onneksi olen osannut työstää tätä ongelmaani ja aina vain harvemmin tulee näitä ylilyöntejä. Edellisestä taitaa olla jo 1,5 vuotta ja todella toivon, että ei enää koskaan! Se on noloa, typerää ja keskenkasvuista. Aikuiset ihmiset selvittää välit ilman itkupotkuraivareita, huutamista ja toiseen kajoamista. Toivon ap oman itsesi takia, että et mieti käytöksellesi oikeutusta vaan yrität kasvaa ihmisenä ja miettiä, että tämän hetkinen nolous ja paska fiilis on itse aiheutettua, etkä halua enää jatkossa tuollaista kokea.

[/quote]Oletko kuvitellut tekeväsi myös naiselle rajua seksuaalista väkivaltaa?

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
22/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heitin ensin oluet ja lopulta koko lasisen tuopin yhden kusipään naamalle, joka oli pannut minut paksuksi itseni ollessa tiedottomassa tilassa sammuneena.enkä kadu yhtään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:43"]

Mä olen tosi temperamenttinen. Monesti olisinhalunnut heittää juomat toisen päälle, läpsäistä poskelle, potkaista munille tai mitä vaan idioottimaista. Mutta ei, en tee niin. Huutanut olen ja haukkunut kusipääksi yms. järkevää... Onneksi olen osannut työstää tätä ongelmaani ja aina vain harvemmin tulee näitä ylilyöntejä. Edellisestä taitaa olla jo 1,5 vuotta ja todella toivon, että ei enää koskaan! Se on noloa, typerää ja keskenkasvuista. Aikuiset ihmiset selvittää välit ilman itkupotkuraivareita, huutamista ja toiseen kajoamista. Toivon ap oman itsesi takia, että et mieti käytöksellesi oikeutusta vaan yrität kasvaa ihmisenä ja miettiä, että tämän hetkinen nolous ja paska fiilis on itse aiheutettua, etkä halua enää jatkossa tuollaista kokea.

[/quote]Oletko kuvitellut tekeväsi myös naiselle rajua seksuaalista väkivaltaa?

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

En ole kuvitellut tekeväni naiselle rajua seksuaalista väkivaltaa. En ylipäätään hermostu tai menetä malttiani ystävyyssuhteissa tai vieraiden ihmisten seurassa. Tuo mun vihanhallintaongelma realisoituu parisuhteessa, jolloin kohteella ei ole vaginaa. Olen siis heteronainen.

Mutta kiitos huolenpidostasi, pusi pusi.

Niin ja vaikka et kysynytkään, pidän äärettämästi mieheni vartalosta, alastomana ja vaatteet päällä. Nautin hänen koskettamisestaan, tykkään silitellä selkää, käsiä, rintaa.

Vierailija
24/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoman heittäminen on seuraava aste sanaharkkaan, mutta koko lasin tai tuopin heittäminen menee jo liian pitkälle.

Vierailija
25/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin lonkerot exäni päälle kun väitti minun pettäneen, vaikka itse oli vieraissa käynyt juuri pari 2kk ennen.

Vierailija
26/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein miehelle aamukahvit sänkyyn kun oli ollut yön omilla teillään. Piti ihan vaan viedä se kahvi juotavaksi mutta sitten kun katselin sitä "sikaa" siinä sängyssä, aloin vaan kaataa sitä kupillista siihen miehen päälle ja sanoin ole hyvä.

Vierailija
27/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa vietettiin kaverin polttareita ja joku ääliö vaan vonkasi ja vonkasi. Seurasi joka paikkaan eikä millään uskonut, kun koitin ensin sanoa nätisti, että en ole lähdössä sen mukaan (=oon varattu, sori) ja lopulta vähän vähemmän nätisti (=voitko suksia helvittiin). Kouri perseestä ja rinnoista niin lopulta kaadoin mun kokiksen sen rinnuksille ja soitin miehen hakeen mut kotiin. Urpo koitti lähtä seuraamaan mua vielä autollekin, mutta kun mies ootti baarin ovella se lopulta häipyi.

Vierailija
28/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran baarissa, kun joku nainen heitti tuopilla (jossa oli vähän juomaa) toista naista leukaan. Iskeytyi todella ilkeästi.
Itse en ole tällaisiin syyllistynyt.

Vierailija
29/31 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin puolentoista litran vesipullosta vedet alakerran narkkien päälle, kun parvekkeellaan (vuosien piina) polttelevat oksettavan makeaa kannabistaan. Loppui se huumeen poltto siihen ja tuskin valittavat viranomaiselle, koska silloin pyydän ottamaan näistä naapureistani sylkitestin.

Vierailija
30/31 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdillä festareilla kaadoin koko aisen tuopin yhden tyypin päälle. Oltiin kaljateltassa ja minulle oli tuulipuku ja kumpparit jalassa. Olin juhlinut jo pari iltaa. Yksi viimeisen päälle pukeutunut tyyppi ( hiukset laitettu) tuli juttelemaan ja sanoi yhtäkkiä, että saan tuhat markkaa, jos tulen sen kanssa yöksi mökkiin. Kaverinsa oli, että meinaat laittaa kunnolla. Mies antoi rahan käteen ja tuijotin vaan sitä tuhatlappusta. En ollut koskaan pitänyt niin isoa rahaa kädessä. Annoin rahan pois. Meinasin repiä sen, mutta sitten annoin sen pois. Jotenkin kilahdin: parin päivän juhliminen, sateessa kävely ja valtava loukkaus. Kaadoin kokonaisen tuopin miehen päälle.

Tyhmää, mutta kilahdin. Mies sanoi hakkaavansa minut, oli bodattu. Juoksin, mut sai minut kiinni ja kaatoi maahan. Onneksi joku tuli väliin. Itkin monta tuntia.

Vierailija
31/31 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdillä festareilla kaadoin koko aisen tuopin yhden tyypin päälle. Oltiin kaljateltassa ja minulle oli tuulipuku ja kumpparit jalassa. Olin juhlinut jo pari iltaa. Yksi viimeisen päälle pukeutunut tyyppi ( hiukset laitettu) tuli juttelemaan ja sanoi yhtäkkiä, että saan tuhat markkaa, jos tulen sen kanssa yöksi mökkiin. Kaverinsa oli, että meinaat laittaa kunnolla. Mies antoi rahan käteen ja tuijotin vaan sitä tuhatlappusta. En ollut koskaan pitänyt niin isoa rahaa kädessä. Annoin rahan pois. Meinasin repiä sen, mutta sitten annoin sen pois. Jotenkin kilahdin: parin päivän juhliminen, sateessa kävely ja valtava loukkaus. Kaadoin kokonaisen tuopin miehen päälle.

Tyhmää, mutta kilahdin. Mies sanoi hakkaavansa minut, oli bodattu. Juoksin, mut sai minut kiinni ja kaatoi maahan. Onneksi joku tuli väliin. Itkin monta tuntia.

Oli niin yllättävää, että en osannut reagoida. Ehkä jos nykyään sattuisi vastaavaa, lähtisin sanaa sanomatta pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän