Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

juomien heittäminen toisen päälle - tunnustuksia?

Vierailija
01.05.2015 |

Hei temperamenttiset ihmiset, kertokaa tilanteista joissa olette heittäneet juoman toisen naamaan/päälle. Hissukat voi myös osallistua ja kertoa vastaavista tilanteista joita ovat todistaneet. T: temperamenttinen tuittupää joka kaipaa vertaistukea ja/tai oikeutusta tarinoiden muodossa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tuomitko temperamenttisia ihmisiä, ei jotkut vain yksinkertaisesti pysty olemaan joka tilanteissa viilipyttyjä!!!

Vierailija
2/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen heittänyt juomat päin näköä.
Tilanne (ei niin) lyhyesti: olin asiakaspalveluammatissa ja yksi asiakkaista yritti iskeä minua puolisen vuotta töissä ja vapaa-ajalla. Torjuin hänet joka ikinen kerta ja lopulta viesti meni perille, mistä seurasi järjetön vittuilu - saattoi muiden asiakkaiden edessä kutsua minua esim. hiekkapilluksi ja muita ihania solvauksIa. Vajaan kuukauden jälkeen kyllästyin tähän ja kerroin tilanteesta esimiehelle, jolloin asiakkaalle annettiin kuukauden porttikielto. Kaikki sujui hyvin kunnes porttikiellon loppupuolella satuin törmäämään asiakkaaseen viihteellä ollessani. Hän oli taas kimpussani ja tuli suoraan kyselemään olenko lesbo vai missä vika kun en hänelle lämpene. Siinä kohtaa olin jo niin kurkkuani täynnä koko ihmistä joten juoma lensi ja täysin harkitusti. Mutta viimeinkin sain olla rauhassa! Tapahtuneesta pian 5 vuotta aikaa ja täysin rehellisesti voin sanoa etten kadu yhtään, eihän meistä asiakkaan kanssa koskaan kavereita tullut mutta pystymme edelleen juttelemaan jos kadulla törmäämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä yhtään mitään juomien heittelyä, huh huh.

Vierailija
4/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää, niin tyhmää!  Kyllä minua hävettäisi ja lujaa, jos en osaisi pitää itseäni kurissa kun jokin asia harmittaa tai ärsyttää.

Vierailija
5/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo onneksi syyllistynyt tuollaiseen. Temperamentti ei oo mikään selitys huonolle käytökselle. Vähintäänkin pitää maksaa vaatteiden pesetys tai mahdollisesti uudet vaatteet jos kohde niin haluaa.

Vierailija
6/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että kutsut itseäsi tempperamenttiseksi tuittupääksi, etkä idiootiksi. Oletko niitä, jotka selittää tapahtunutta sillä, että mä nyt vaan oon tämmöinen tempperamenttinen...voi sua.

Vierailija
7/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää yrittää vedota temperamenttiin tuollaisessa. Jokaisen kuuluu silti osata hillitä itsentä, myös humalassa.
Olen itse erittäin temperamenttinen mutta osaan silti tukkia suuni ja pitää käteni kurissa niin etten loukkaa ketään.

Asiaan. Olen kerran kaatanut exän päälle jääveden. Kuulin että hän oli pettänyt minua ollessani sairaalassa. Suunnittelin jutun etukäteen joten temperamentistä ei ollut kyse.

Vierailija
8/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus murrosiän tunnekuohussa heittänyt lasillisen vettä veljeni päälle, kun se räki mua päin.. Mutta oikeesti, aikuisiällä juomien toisten päälle heittely on kyllä aika noloa :D Opettele kanavoimaan tunteesi.

Vierailija
9/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus takavuosina heitin silloisen miesystävän päälle siiderit baarissa. Oltiin yhdessä mutta baarissa ei kuulemma sitten oltukaan yhdessä. Mies meni silmieni alla iskemään jotain naista ja sitten heitinkin juomat (jotka tämä mies oli vielä tarjonnut) miehen päälle.
Olin muutenkin 18 ja mies 28. Jälkeenpäin mietin että ei ollut kovin tasapainoinen suhde :)

Vierailija
10/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko kavereillesi ylpeänä kuinka tuli heitettyä oluet jonkun naisen päälle? Vaikka ne kaverit hymyilee, ne ajattelee, että on se tyhmä. 

Vierailija
11/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadoin kerran jääteet yhden hempukan päälle. Olin ystävättären kanssa keskustassa ja otettiin take awaynä juotavaa ja piti mennä puistoon istumaan. Mutta törmäsin siellä mieheeni juttelemassa kaverinaisensa kanssa, johon oltiin sovittu et ei pidettäisi yhteyttä. No riitahan siitä tuli ja tämä nainen vaan ei pysynyt erossa vaan tuli siihen jotain kommentoimaan, ja multa paloi käämit. Jääteet lensi naisen päälle. Hävettäähän oma käytös, mut olen vaan niin kiivas ja temperamenttinen persoona joskus ... toivottavasti oli jotain tukea APlle tästä tarinasta.

Vierailija
12/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan juomia heitellyt. Mieheni sen sijaan otti niin itseensä siitä, kun heitin häntä pullanmurulla, että viskasi mukillisen kahvia suoraan naamalleni. 

Vierailija
13/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT touhua

Vierailija
14/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiuksiin kaato kerran yks hirvee muija oman siiderinsä kun vahingossa käsi osu siihen baarissa kun oli niin paljon väkee... Pahinta täs oli se et mun hyvä kaveri sano et se ei usko et kukaa tekis tollasta tahaltee. :D Ja se siis ei uskonu tota vaikka mun tukka oli ihan märkä! Se oli ihan kamala se muija et se oli ihan kauheen loukkaantunu et piti sit uhrata koko juoma muhun.

Vierailija
15/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12. viestin kirjoittaja viel sanoo et mun piti lähtee kotiin koska mulla oli semmonen paita jossa näky kauheet märkäjäljet sit siitä juomasta. Terveisiä vaan typykälle iltani pilaamisesta.

Vierailija
16/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi temperamenttinen. Monesti olisinhalunnut heittää juomat toisen päälle, läpsäistä poskelle, potkaista munille tai mitä vaan idioottimaista. Mutta ei, en tee niin. Huutanut olen ja haukkunut kusipääksi yms. järkevää... Onneksi olen osannut työstää tätä ongelmaani ja aina vain harvemmin tulee näitä ylilyöntejä. Edellisestä taitaa olla jo 1,5 vuotta ja todella toivon, että ei enää koskaan! Se on noloa, typerää ja keskenkasvuista. Aikuiset ihmiset selvittää välit ilman itkupotkuraivareita, huutamista ja toiseen kajoamista.

Toivon ap oman itsesi takia, että et mieti käytöksellesi oikeutusta vaan yrität kasvaa ihmisenä ja miettiä, että tämän hetkinen nolous ja paska fiilis on itse aiheutettua, etkä halua enää jatkossa tuollaista kokea.

Vierailija
17/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoman heittäminen toisen naamalle on selvä aggressio. Sellaista harrastavan pitää ymmärtää, että se juomat naamalleen saanut voi olla luonteeltaan samanlainen räjähtelijä ja vastata aggressioon esimerkiksi vetäisemällä avokämmenellä naamalle. Ei olisi eka eikä viimeinen tappelu tai pahoinpitely joka alkaa noin.

Ei ole tervettä käytöstä ja johtaa vääjäämättä jossakin vaiheessa ikäviin seuraamuksiin. Syytä puuttua asiaan nyt ja heti.

Vierailija
18/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain joskus baarissa juomat selkääni. Kirjaimellisesti selkääni.. takanani pari hempukkaa tappeli ja taisin saada vahingossa oman osani.

Vierailija
19/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olen temperamenttinen ja suutun sekunneissa mutta en ikinä heittäisi juomia kenenkään päälle enkä kävisi käsiksi..

Vierailija
20/31 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko vihanhallinta = tempperamenttinen tuittupää

Joopa joo.

Aika söpöä että joku osaa valehdella itselleen niin hyvin, mähän oon vaan tällänen Pikku Myy, tuitui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme