Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen mielestä naista saa lyödä, jos nainen nalkuttaa

Vierailija
01.05.2015 |

Kuulemma sama pätee kaikkiin muihinkin ihmisiin. Yritin alkaa selittää jotain ihmisoikeuksista ja Suomen laeista, niin mies vetosi siihen, että nalkuttaminen on henkistä väkivaltaa, joten se olisi yhtä vakavaa kuin fyysinenkin. Itse olen eri mieltä: mielestäni fyysinen väkivalta on täysin väärin ja peruuttamatonta, kun taas nalkuttaminen on vain rasittavaa ja tylsää.

Mies ei ilmeisesti suostu muuttamaan mielipiteitäänkään, kun hänellä kotona on ollut sama tilane: äitiä hakattiin ja äiti oli pelkkä kotiorja, kun isä teki työt ja hakkasi äitiä, jos äiti heittäytyi hankalaksi. Itse olen "hankala" sen takia, kun mies ei anna minun päättää juuri mistään mitään, vaikka mulla olisi hyvinkin harkittu ja perusteltu sekä "järkevä" mielipide jostain asiasta.

Haluaisin todella mieluusti erota, mutta ikä alkaa tulla vastaan ja elämäntilanne on jo aika kiinni miehen elämässä (asunto, sosiaaliset suhteet, tulevaisuudensuunnitelmat). Kunpa voisin siirtää aikaa taaksepäin vaikka viisi vuotta, niin valitsisin täysin toisin ja olisin pysynyt mieluusti vaikka sinkkuna.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nalkutus hetken on ok, mutta en jaksa sitä, että nainen haastaa auktoriteettini koko ajan. Se käy rasittavaksi, sillä en tykkää olla naisen käskettävänä. En kuitenkaan löisi naista, vaan ehkäisen tilanteen olemalla pariutumatta näin miestä haastavan naisen kanssa.

Kiitos että kirjoitit auki tuon naisvihaajan asenteen. Sehän on juuri noin, että sellaisen miehen mielestä nainen on hierarkiassa alempana ja siksi mikä tahansa toive tai mielipiteenilmaus on nalkutusta ja siitä on ylemmän oikeus rankaista alempaa.

No tuollainen on sairasta, mutta osa naisista nalkuttaa kyllä tajuamatta haavoittavansa miestään. Silloin jos saa tur p iinsa niin voi kyynel.

Vierailija
22/30 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollisen logiikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet mielummin tuollaisen kanssa kuin yksin?

Vierailija
24/30 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalkutus on miesten keksimä tekosyy, jolla voi oikeuttaa hakkaamisen. Eikä se ole mitään henkistä väkivaltaa, jota on esim. haukkuminen, fyysisellä väkivallalla uhkailu, nolaaminen jne.

Voi jessus mikä misandristi.

Vierailija
25/30 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on surkea provo.

Mee ruokkimaan kissasi miesvihaaja.

Vierailija
26/30 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko mäkin lyödä mun miestä? Se kun nalkutti mulle tänään pyykeistä, joita en ole laittanut kaappiin.

Vierailija
27/30 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olet mielummin tuollaisen kanssa kuin yksin?

Miksi ihmeessä sä uskot kaikki sadut mitä täällä kirjoitetaan. Nämä on kaikki saman lihavan kissanaisen käsialaa. Se vihaa miehiä, koska ne eivät halua häntä.

Vierailija
28/30 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko mäkin lyödä mun miestä? Se kun nalkutti mulle tänään pyykeistä, joita en ole laittanut kaappiin.

Jos se alkaa raivostuttaa, niin totta kai saat.

Vierailija
29/30 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai vaan aio tehdä lapsia tuon kanssa?!

Herää jo!!

Vierailija
30/30 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai vaan aio tehdä lapsia tuon kanssa?!

Herää jo!!

Kolme vuotta vanha ketju, haloo! Joko siellä on nalkutettu ja hyväksytty myös väkivalta, tai sitten erottu. Ei voi muuta sanoa että kyllä ihmiset on ihan helvetin tyhmiä!