Minkälainen koulureppu/laukku teillä aikuisopiskelijoilla on?
Olen lähdössä (toivottavasti) syksyllä opiskelemaan ja nyt jo mietin että minkälaisen repun tai laukun sitä ostais...
Kommentit (18)
Vastaan ainakin puolen meidän tiedekunnan naisopiskelijoiden puolesta: kånken
Sellainen kuin normaaleilla opiskelijoilla. Ei kannata yrittää erottautua joukosta kun jo ikäsi puolesta erotut.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 14:03"]
[/quote]
Missä on noin paljon aikuisopiskelijoita
marimekon ruskean olkalaukun ostaisin itse, jos alkaisin nyt opiskella. sopii mun tyyliin.
Haglöfs, paljon lokeroita, oma tila läppärille ja pehmeät kantohihnat. Oli kyllä hieman arvokas...
Canvas olkalaukku. Sellainen lähettilaukku, josta saa hihnan olan yli. Paras koko tietysti sellainen, johon mahtuu A4-kansio tai läppäri. Itselläni on säänkestävä malli.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 14:03"]
[/quote]
[/quote]
Jokaisessa yliopistossa? Kaikki yli 18-vuotiaat on nimittäin aikuisia. Jos haluat kuulla jonkin tietyn ikäryhmän reppumieltymyksiä, niin kannattaisi määritellä se ikäryhmä vähän tarkemmin.
Käsilaukku. Ja ap, se on AIKUISopiskelua. Ei siellä jaotella cooleihin ja uncooleihin ulkonäön perusteella XD
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 14:04"]
[/quote]
Eikös opiskelijat kaikkialla ole aikuisia, paitsi jossain amiksessa ja lukiossa.
[/quote]
Aikuisopiskelijalle sopii hyvin reppu, osta kunnon kestävä reppu. Poika osti aikoinaan kasille Adidaksen ja kesti myös 3 v lukiossa ja edelleen hyvä. Saa nähdä minkä valitsee kun menee yliopistoon.
Sellainen kuin normaaleilla opiskelijoilla. Ei kannata yrittää erottautua joukosta kun jo ikäsi puolesta erotut.
[/quote] sitä on jo varmaan niin paljon itsetuntoa että moisesta ei välitä
Joskus sullon kaikki pyörän sivulaukkuun. Välillä on reppu (Samsonite, jossa on läppärilokero). Toisinaan pelkkä käsilaukku, jossa kulkee muistiinpanovälineet mukana ja ehkä varuulta joku kangaskassi taskussa, jos keksin hakea kirjastosta jotain, mikä ei käsilaukkuun mahdu.
Kangasreppu nahkahihnoilla, mukana varmuuden vuoksi vielä kirjastokassi.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 14:05"]
paljon lokeroita, oma tila läppärille ja pehmeät kantohihnat.
[/quote]Tässä toinen aikuisopiskelija ja olen tosiaan huomannut, että monilla on läppäri mukana. Itse kirjoittelen (sulka)kynällä muistiinpanoja paperille.
Sokos myy mukavan näköisiä muovikasseja, suosittelen.