Sanooko kampaajat kaikille, että heillä on paksut hiukset ja pääsee laskuttamaan sen mukaan?
Kommentit (21)
Ei, mulle sanoi, että mulla on tosi harvat hiukset :D
Ei minulta ole koskaan laskutettu ylimääräistä vaikka hiuksia kehutaan paksuiksi.
Minulla on ohuet hiukset mutta laskutetaan pituuden mukaan, ei paksuuden.
Minula yritti laskuttaa pitkien hiusten mukaan, vaikka olivat suurin piirtein korvaan asti. En suostunut.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulta ole koskaan laskutettu ylimääräistä vaikka hiuksia kehutaan paksuiksi.
AiKa jännä! Mulla laskutettiin vaikka ei nää mun mielestä ole niin paksut. Enempi normaalit.
Ap
Saattaahan ne sanoa, että tällaisia hienolaatuisia hiuksia on yleensä enemmän, mutta ei se ole laskussa näkynyt.
Mä käyn kampaamokoulussa jossa laskutetaan kuluvan värin mukaan joten kyllä maksan hiukan enemmän kuin muut mutta on kampaamokoulu kuitenkin 150 e halvempi kuin tavallinen kampaaja.
Ei multa oo laskutettu erilailla sillon kun oli paksut kun nytkään vähemmän paksuista.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mulle sanoi, että mulla on tosi harvat hiukset :D
Kampaajan pitäisi sitten laskea hintaa sun kohdalla 😁
Mulle kampaaja varaa aina vähän enemmän aikaa hiusten raidottamiseen, kun on paksut hiukset. Ei mulla kyllä mitkään megapaksut ole, mutta keskimääräistä paksummat kai sitten
Kai nyt jokainen itse tietää onko ne paksut vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kaikki kampaajat kommentoi aina vähän säälivästi, että mulla on tämmöset ohuet, suomalaiset hiukset 😃 mikä onkin totta.
"Sulla on Maija niin vähän hiuksia että otanpa laskun loppusummasta 22 e pois"
Mulle sanovat aina, että SULLA ON TOLLASET KUIVAT HIUKSET.
Kiitos vain 🥴
Kyllä minulle on sanottu, että hiukseni ovat ”hennot”. Mutta tasausmaksu menee ihan hinnaston mukaan vaikka leikkaaamiseen menee vain joku 10 minuuttia. Ymmärrän siis tämän täysin, sillä minulle varattu aikahan on 30 minuuttia. Tuossa ajassa jotkut kampaajat tekevät vielä samaan hintaan kiharaa latvoihin kun hiukset on niin nopeasti leikattu.
rarehanu kirjoitti:
Kai nyt jokainen itse tietää onko ne paksut vai ei.
Mulle kerran venäjänkielinen parturi sanoi että sulla on ohuet hiukset mutta onneksi niitä on hyvin paljon😊
Kunhan kehuskelee asiakkaita, jotta pysyvät tyytyväisinä ja tulevat uudelleen. Luovat positiivista mielialaa kehuilla ja imartelulla, ne on näitä bisnes juttuja.
Voihan se olla totta sekin, jotta on vaan ystävällinen ja kohtelias, vaikka vähän liiaksikin asti. Kun tuntuu siltä että joka toisella kampaamo asiakkaalla on nämä paksut hiukset, tavaksi tullut kehu.
Paksuhiuksisilta laskutetaan enemmän, mutta ohuthiuksisille ei anneta alennusta.
Muutama kampaaja on pyytänyt ylimääräistä alkuperäiseen sovittuun hintaan nähden, jos olen halunnut värjäyttää hiukseni. Joka kerta on myös mennyt kampaaja vaihtoon. Ei se tyhmä ole joka pyytää, mutta ei mun tukka nyt mikään leijonanharja ole.
Nykyään käyn kampaajalla tosi harvoin, jostain syystä.
Mulle kaikki kampaajat kommentoi aina vähän säälivästi, että mulla on tämmöset ohuet, suomalaiset hiukset 😃 mikä onkin totta.