Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No kyllä taas hamstarataan

Vierailija
08.01.2022 |

Eikö siitä pa skapaoeri keissistä opittu että kaikkea ei tarvitse hamstrata niin ettei muille jää mitään. Koronakotitestit joka paikasta loppu kun porukka hamstraa kaapit täyteen niitä.
Tekeekö ihmiset niitä joka päivä vai miksi niitä pitää ostaa paketti tolkulla. Niitä on useampi testi yhdessä paketissa. Ainakin yhdessä on viisi testiä. Ja kaupat vosi laittaa jonkun ostorajan niihin vaikka ei sekään takaa sitä ettei yksi ja sama ihminen käy niitä ostamassa monta pakettia.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen alkanut hamstraamaan tupakkaa. Tänäänkin ostin kaksi kartonkia. Silloin kun rajat oli auki niin välillä oli yli 20 kartonkia pahanpäivän varalle.

Mulla oli ihan old-school vessapaperia kärry täynnä. Ei sitä tiedä jos alkaa vimmatusti paskattaa. Joku voisi siihen keksiä kotitestin, että tietää.

Kiitos tästä. Oon vaan ollut ilmeisen ahdistunut lähiajan. Nauroin melkein ääneen pitkästä aikaa.

Vierailija
22/22 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen alkanut hamstraamaan tupakkaa. Tänäänkin ostin kaksi kartonkia. Silloin kun rajat oli auki niin välillä oli yli 20 kartonkia pahanpäivän varalle.

Kaksikymmentä euroa itsensä myrkyttämiseen. Unohtamatta että 20 euroa siihen, että mahdollisesti myrkytät naapureitasi ja roskaat luontoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla