No kyllä taas hamstarataan
Eikö siitä pa skapaoeri keissistä opittu että kaikkea ei tarvitse hamstrata niin ettei muille jää mitään. Koronakotitestit joka paikasta loppu kun porukka hamstraa kaapit täyteen niitä.
Tekeekö ihmiset niitä joka päivä vai miksi niitä pitää ostaa paketti tolkulla. Niitä on useampi testi yhdessä paketissa. Ainakin yhdessä on viisi testiä. Ja kaupat vosi laittaa jonkun ostorajan niihin vaikka ei sekään takaa sitä ettei yksi ja sama ihminen käy niitä ostamassa monta pakettia.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Tuostakin voimme syyttää rokotevastaisia.
Jaa. En minä mitään hamstraa. jatkakaa kaikessa rauhassa panikointia :D
t. rokottamaton
Minäkin olen alkanut hamstraamaan tupakkaa. Tänäänkin ostin kaksi kartonkia. Silloin kun rajat oli auki niin välillä oli yli 20 kartonkia pahanpäivän varalle.
Eikä hamstrata. Kaupat ovat pullollaan ihan kaikkea, ainakin täällä pääkaupunkiseudulla.
Höpö höpö ap, sinulla on aika huonot aloitukset.
Kävin tänään kaupassa. Ei ollut mitkään hyllyt tyhjinä. Jyväskylässä. Ehkä täällä ollaa fiksuja ?
Tappava pandemia joka on niin vaikea havaita että tarvitaan kotonakin tehtävää tieteellistä tutkimusta :D
Vierailija kirjoitti:
Heitä voi syyttää ihan kaikesta, hyvin outoa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen alkanut hamstraamaan tupakkaa. Tänäänkin ostin kaksi kartonkia. Silloin kun rajat oli auki niin välillä oli yli 20 kartonkia pahanpäivän varalle.
Mulla oli ihan old-school vessapaperia kärry täynnä. Ei sitä tiedä jos alkaa vimmatusti paskattaa. Joku voisi siihen keksiä kotitestin, että tietää.
Vierailija kirjoitti:
Eikä hamstrata. Kaupat ovat pullollaan ihan kaikkea, ainakin täällä pääkaupunkiseudulla.
Kaikki ei asu pääkaupunkiseudulla.
Kävin tunti sitten kaupassa. Kassan vieressä oli myynnissä testejä isot kasat. Tosin vieressä oli kyllä lappu 7 kpl/ asiakas, mutta paljonhan noita oli myynnissä.
Onneksi eivät ilmeisesti mitään tärkeää kuitenkaan hamstaa
Täällä oli rajoitus 10/asiakas, siis niitä yksittäisiä testejä. Ja paljon oli tarjolla, nythän ne on halventuneetkin, kun alv poistui.
Vierailija kirjoitti:
What a joke :)
Se on kiva, että on noita jotka eivät ota rokotteita, heitä voimme syyttää kaikesta, kohta varmaan rokotekuolemistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ihan old-school vessapaperia kärry täynnä. Ei sitä tiedä jos alkaa vimmatusti paskattaa. Joku voisi siihen keksiä kotitestin, että tietää.
Mulla on 53 vuotta vanha vessapaperirulla joka on pinkin värinen.Paljonko tarjotaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 53 vuotta vanha vessapaperirulla joka on pinkin värinen.Paljonko tarjotaan?
Toimiiko se koronapaskaan? Ettei kuormita terveydenhuoltoa ja vajaita sairaanhoitajia.
Suomalaiset nyt vain ovat mullemullemullemulle-jonotuskansaa. Kun jotain on, niin sitä pitää jonottaa ja hamstrata.