Aloin käyttämään kaupoissa ffp2-maskia ja olen saanut katseita siitä lähtien
Silloin kun käytin vaippalappua kaikkien muiden tavoin, kukaan ei tuijotellut.
Kommentit (16)
Mä olen käyttänyt koko ajan ffp2- tai ffp3-maskia, enkä ole saanut yhtään katsetta keneltäkään. Sulla ehkä roikkui vessapaperia lahkeesta?
Siis sä olet tuijotellut alusta asti muita, ihan nähdäkseen tuijottaako ne takas. Nyt tuijotat edelleen ja susta vaan tuntuu, että sua tuijotetaan takas enemmän.
Kato mä en tuijottele, samase vaikka jollain ois lokinpökäleet tukassa tai maskin tilalla terveysside. Sillon kun pyydän jotain vähän väistymään, sanon vaan anteeks menen ohi. En siltikkään ota mitään katsekontaktia.
Ai jaa. En ole käyttänyt kertaakaan maskia ja ei todellakaan kiinnosta hevon vi..... jos joku katsoo.
Mitä ihmeellistä FFP2 maskissa on mikä saisi jonkun tuijottamaan ?
Sitäkö suodatinpussin näköistä, ehheheh. Koitan olla nauramatta kun tavaaan. jos tekee tiukkaa, nauran partaani tai nykäsen poolonkauluksen nenään
Tuskin tuijottaa. Ainakin viimeksi kun kävin kaupassa suurimmalla osalla oli FFP2 maski. Enemmän se säälittävä vaippa herättää pahennusta...
Kestääkö nuo hyvin käyttöä? Se lappumaski menee hyvin parikin kuukautta.
Otat itse sen niin vakavasti, että kuvittelet muiden katsovan.
Niin tai sitten olet ruvennut seuraamaan enemmän muiden tuijottelemisia, kun on uusi maski. Että kiinnostaako vaiko ei.
Noita FFP2 maskeja on ainakin meilläpäin paljonkin käytössä.
Piirrä jotain hauskaa siihen maskiin. On niin tylsä katsella puoliksi paperia olevia namoja
Putinin trollien yritys saada pistämään kunnon maskit kaapin perukoilla, ja että kaikki siirtyisivät takaisin kangasmaskeihin tai maskittomuuteen.
Aika heikkoa psykologiaa.
Mua naurattaa aina kun näen aivopestyn hysteerikon tekemässä jotain, missä ei ole mitään järkeä. :)
GR601 ffp2 ei ole pahan näköinen ja mukava käyttää.
S-ryhmässä ainakin punaisia, mustia ja onko valkoisia FFP2 maskeja 9,90 euroa 25 kpl. Tosi hyviä.
Olet niin panikoitunut ilmeisesti tuohon, ettet huomaa todella suuren osan ihmisiä niitä käyttävän.