Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttäisikö sinua tällainen kollega?

Vierailija
01.05.2015 |

Lähtee töistä aina vähintään kaksi tuntia ennen työajan päättymistä, pitää lomia mutta ei laita niitä kuitenkaan lomaohjelmaan eli säästää lomapäivissä jne. Esimies ei puutu asiaan kun kyseessä on esimiehen kaveri.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/12 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, ilmoitus ylemmälle tasolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsyttäisi, jos ei vaikuta minun töihini. Jokaisella työpaikalla on suosikit jotka saavat tehdä mitä haluavat. Usein siksi, että nämä ovat pystyvämpiä työntekijöitä kuin muut eli helpottavat pomon elämää.

Vierailija
4/12 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:52"]

Ei ärsyttäisi, jos ei vaikuta minun töihini. Jokaisella työpaikalla on suosikit jotka saavat tehdä mitä haluavat. Usein siksi, että nämä ovat pystyvämpiä työntekijöitä kuin muut eli helpottavat pomon elämää.

[/quote]

Ap:n tapauksessa näin ei ole vaan kyseessä henkilö joka tekee ainoastaan kaikista helpoimmat työt ja jättää haastavammat muille. 

Vierailija
5/12 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin tollasen mulkun halvaantuvan ja kuolevan yhtä aikaa.

Vierailija
6/12 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi minulta pois, ei ärsyttäisi. Kaikki asiat ovat harvoin mustavalkoisia ja todennäköisesti tuohonkin tilanteeseen on omat syynsä, joista sinulla ei ole hajuakaan ja hyvä niin.

Vierailija
7/12 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä s saa pienempää palkkaa kuin kokoaikainen työntekijä? Muutoin ei voi olla mitään erioikeuksia. Kaikilla on samat oikeudet, eli jos yksi saa tehdä niin ilman lupaa, saa toinenkin tehdä niin.

Vierailija
8/12 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 11:02"]

Jos ei olisi minulta pois, ei ärsyttäisi. Kaikki asiat ovat harvoin mustavalkoisia ja todennäköisesti tuohonkin tilanteeseen on omat syynsä, joista sinulla ei ole hajuakaan ja hyvä niin.

[/quote]

Minulta se on sikäli pois, että teen itse lyhennettyä työaikaa ja palkastani lähtee joka kuukausi reilu 500 euroa pois tämän vuoksi. Työkaverini tekee samaa työaikaa 100 %:lla palkalla.

Vierailija
9/12 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin ärsyttää nuo pomon sylikoirat. Omalla työpaikalla on vastaava mieskollega, jota naispomo mielistelee. On suorastaan nolottavaa katsella, kun hän kihertelee miehen typerille jutuille. Duunissa on ei niin yllättäen myös räikeää nepotismia. 

t. uutta työtä etsimässä

Vierailija
10/12 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alistut tollaseen?

Vierailija
11/12 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 11:05"]

Miksi alistut tollaseen?

[/quote]

En voi tehdä muutakaan. Uutta työtä etsin mutta vaikea löytää.

Vierailija
12/12 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Itselläni on kollega, joka omalla päätöksellään on puolet viikosta kotona, vaikka lupa pitäisi kysyä esimieheltä. Ärsyttää niin paljon että harkitsen jo työpaikan vaihtoa. Epäoikeudenmukaisuus on pahinta mitä voi olla. Itsekin mielelläni tekisin etätöitä ja säästäisin 2h päivässä mitä nyt menee työmatkoihin, mutta minä noudatankin sääntöjä.