Onko Castle hyvä sarja?
Etsin Mad Menin ja Good Wifen katseltuani uutta sarjaa ja Castle tuli mieleen.Kannattaako katsoa?
Kommentit (14)
Harmitonta viihdettä, kai sitä katselee.
Kuinka vanhoja sarjoja sä oikeen kattelet?Eikö noi kaikki ole jostain 10vuoden takaa?
Yhdentekevä. Ei herätä suuria tunteita. Aivolomaohjelma.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:12"]
Kuinka vanhoja sarjoja sä oikeen kattelet?Eikö noi kaikki ole jostain 10vuoden takaa?
[/quote]Kamalaa, siis ainakin hei kymmenen vuotta vanhoja sarjoja! Vähäks noloo!
Ei ole. Kliseisempää amerikka höttöä saa kyllä hakea.
Hauska ja hyvin näytelty, ei ns ota itseään liian vakavasti - siis tykkään :) ei mitään uutta, perus rikossarja, mutta silti parhaimmasta päästä! Plus Nathan Fillion on IHANA
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:12"]
[/quote]Kamalaa, siis ainakin hei kymmenen vuotta vanhoja sarjoja! Vähäks noloo!
[/quote]
No ihmettelin vaan kun olisi uudempaa ja parempaa tarjolla mutta senkus katot mitä sä täällä kyselet?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:12"] Kuinka vanhoja sarjoja sä oikeen kattelet?Eikö noi kaikki ole jostain 10vuoden takaa? [/quote]Kamalaa, siis ainakin hei kymmenen vuotta vanhoja sarjoja! Vähäks noloo! [/quote] No ihmettelin vaan kun olisi uudempaa ja parempaa tarjolla mutta senkus katot mitä sä täällä kyselet?
[/quote]Enhän minä ole mitään kysellyt. Naureskelen vain kuinka kliseisen teinin kuvan henkilö voi itsestään antaa. Kymmenen vuotta vanha on jo vanha ja uudempi on parempaa heti. :D
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:12"] Kuinka vanhoja sarjoja sä oikeen kattelet?Eikö noi kaikki ole jostain 10vuoden takaa? [/quote]Kamalaa, siis ainakin hei kymmenen vuotta vanhoja sarjoja! Vähäks noloo! [/quote] No ihmettelin vaan kun olisi uudempaa ja parempaa tarjolla mutta senkus katot mitä sä täällä kyselet?
[/quote]Enhän minä ole mitään kysellyt. Naureskelen vain kuinka kliseisen teinin kuvan henkilö voi itsestään antaa. Kymmenen vuotta vanha on jo vanha ja uudempi on parempaa heti. :D
[/quote] Kymmenen vuotta sitten sarjaa ei edes ollut :). Uusi sesonki alkaa syyskuun loppupuolella. IMDB ainakin antaa nelja tahtea, ehka se kuitenkin on liian vahan ylivoimaisesti parempaan suomalaiseen tuotantoon tottuneille.
Ei tainnu kymmenen vuotta sitten olla vielä mitään noista sarjoista:-DEi edes Mad meniä mutta älä ammu jos olen väärässä en jaksa tarkistaa mistään.
Minä ainakin tykkään. Se pääosan mies on hurmaava, ja ihan hauskoja juonenkäänteitäkin.
Kannattaako?