Kultainen 60-luku: viikko 38
Eikös kukaan ollut vielä pinoa aukaissut? Tai sitten en vain löytänyt...
Punktio oli eilen. Jännitin ihan kamalasti taas alussa, ja puudutuspiikit sattui tosi paljon. Itse keräily ei sitten tuntunut missään. Saalis oli pieni pettymys, kahdeksasta rakkulasta löytyi sitten vai neljä munasolua. No, se on toisaalta paras saalis tähän asti. Nyt vaan sormet ja varpaat pystyyn että hedelmöittyisivät ja alkaisivat jakaantumaan kaikki hyvin. Lääkärin kanssa oli puhe viime viikolla että siirretään kaksi (mikäli kaksi siirrettäväksi asti), huomioiden hoitohistorian. Kun yhdellä ei onnistuttu ja pakastusta eivät kestäneet. ja se ainoa plussa tuli siitä eka hoidosta jolloin siirrettiin kaksi alkioita. Hieman parantaa mahdollisuuksia ja toisaalta kaksoisraskauden todennäköisyys on kuitenkin niin pieni. Ja me ollaan valmiita ottamaan se riski kuitenkin.
Kaipa sinne klinikalle voisi soittaakin miten on hedelmöittyneet ja onko lähteneet jakautumaan. Mutta toisaalta kaipa nuo soittavat jos ei ole yksikään neljästä onnistunut eikä siirtoa huomenna voida tehdä. Ja toisaalta jos vain yksi sattuisi hedelmöittymään ja alkamaan jakautumaan niin pelkäisin varmaan huomiseen asti päästäisiinkö siirtoon asti. Parempi vain olla tietämätön ja luottaa siihen että jos soittoa ei kuulu niin saadaan huomenna ainakin yksi alkio kyytiin.
Särkylääkettä jouduin eilen ottamaan, yöllä heräsin kovaan vatsakipuun mutta burana auttoi. Oli varmaan kaikki särkylääkkeet ja puudutukset silloin lopettaneet vaikutuksensa. Nyt pitää lepäillä ja juoda paljon vettä. Mahtaa olla kovia kipuja ja turvotusta niillä joilla tulee kymmeniä rakkuloita kun jo näillä määrillä on sen verran tuntemuksia ja turvotustakin.
Mitäs muiden viikon alkuun kuuluu, minä olen nyt ihan tämän oman napani kanssa täällä vauhdissa ;)
Kommentit (42)
Ja pikaiset terveiset kaikille ja onnittelut Isotikrulle plussasta. Ja kukas se toinen olikaan (sori, ehdin jo unohtaa nickin kun luin noita viestejä).
Ja tervetuloa uusille.
Täällä piinapäivä numero 4 ja vihdoin alkaa olla normaalihko olo, eli ei enää vatsakipuja, eilen vielä oli ja aamlula juilaisi sänkyssä kylkeä kääntäessa. Niin on ollut muissakin hoidoissa että tuossa 4-5 päivää punktiosta alkaa viimein housutkin taas istua kiristämättä.
Huomenna taas töihin joten palstailtua tulee varmaan taas vähemmän kun tuo työkone ei edelleenkään suostu tänne keskusteluihin päästämään, etusivulle ja muihin osioihin pääsen.
Joten en ole kadoksissa jos ei muutamaan päivään kuulu, en vain välttämättä jaksa iltaisin enää konetta avata kotona kun töissä istun 8 h koneen ääressä.
Aurinkoista sunnuntaita kaikille!
Panjo ja Mutkala; tervetuloa :) Panjolla ja minulla taitaa tuo ammatinvalinta tai suuntaus olla samanlaista. Tai minulle se ei ollut ammatinvalinta, se oli sellainen kaupantekijäinen, kun otin ukkoni ;)
Piinailijoille paljon tsemiä, olikos Sonjaemma, Vm ja Trattis ainakin.
Itselle ei kummempaa, lievät oireet tulleet, että tietää olevansa raskaana. Sellainen kiusallinen jatkuva etominen... *huoh* Kyllä minä välillä mietin, miksi tähän itsensä vapaaehtoisesti laittaa....
Hyvää loppuviikonloppua!