Muita, jotka ovat yksin vappuna?
Onko kukaan? Mä sain alkuviikosta irtisanomispaperit töistä, ja nyt ei ole duunia tiedossa ja pelkään rahatilanteeni vuoksi. Kaverit omissa menoissaan tai jossain mulle liian kalliissa iltamenoissa, enkä ostanut mitään vappuruokaa. Mä inhoan tätä. :(
Kommentit (48)
Juu töistä tulin ja huomenna kans työpäivä. Jotenkin mulla menny maku kaikkeen juhlimiseen, en jaksa ihmisiä, tungosta, meteliä Ym. Mieluiten olen metsässä yksin vaeltamassa tai kotona lukemassa kirjaa viinilasin kera :) Ystäviä tai sukulaisia mulla ei ole, mutta mies kyllä, joka onneksi ei ole seuraa koko ajan vailla. Viihdyn yksin, mutta toisaalta välillä ihmettelen miten ihmeessä en kaipaa ihmisseuraa vaan luonto ja eläimet riittävät.
Yksin olen kotona, ihan parasta! Kaverit koittivat houkutella vaikka minne bileisiin ja kaupungille mutta tarvitsen välillä omaakin rauhaa. Ei sitä aina jaksa olla juhlimassa. Tämän vuoksi vietän usein typerät juhlapyhät yksin kotona ihan omasta tahdostani. Oma seura, paras seura. Ja eipähän ole huomenna krapulaa.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:25"]
Yksin, jos ei lukuun oteta kissaa joka nukkuu nojaten oikeaan käteen. Lämmittää kivasti rannetta.
Olen tunnin verran miettinyt viitsisinkö lähteä lähikapakkaan yhdelle, mutta kun tällaisena päivänä se on vain täynnä meluisia ördääjiä, niin tuskin viitsin.
[/quote]
Mulla on ikävä mun kissaa! Muuta seuraa en tarviskaan... :/
[/quote]
Joo ne on ihania. Tuo murahti vähän mörh ja kääntyi selälleen, tassut kippuraan rinnan päällä. Silittelin sen pehmeitä vatsakarvoja, yleensä ei anna sitä muuten tehdä kuin tuolleen sikeästi nukkuessaan.
Tämäpä on jännä juttu että on näin paljon ihmisiä jotka viettävät vappuaattoa yksin,ja vieläpä vauva-lehden sivuilla! Osa omasta tahdostaan viettää aikaa yksin. Koska keksitään mukavaa ajanvietettä niille, jotka haluaisivat viettää vappua yhdessä muiden ihmisten kanssa mutta ei välttämättä läträtä sen iänikuisen alkoholin kanssa? Huomasitteko muuten että tavallaan me kaikki vähän vietämme vappua yhdessä, kun tulimme tänne sivuille kertomaan toisillemme, että vietämme vappua yksin :D Iso hali kaikille!
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 22:31"]
Täällä kans yks yksinäinen vapunviettäjä. Istun raskaana yksin kotona. Miestä ei oo ja kaikki kaverit juhlimassa eikä hirveesti huvita lähtee yksin selväpäisenä kattomaan humalaisten ilonpitoa. Oispa edes joku joka pitäisi seuraa minullekin.
[/quote]
Minnepäin suomea mun pitäisi tulla pitämään sulle seuraa?
Jos oot varsinaissuomesta voisin nimittäin tullakin ...
Mäkin nyt jo kotona yksin. Oltiin viettämässä iltaa miehen ja sen kavereiden kanssa, mies halusi jo kotiin. Luulin, että vietettäisiin aikaa yhdessä, mutta miespä meni nukkumaan. Tekisi mieli lähteä takaisin miehen kavereiden luo, ei väsytä viel yhtään.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:33"]
Yksin, jos ei lukuun oteta kissaa joka nukkuu nojaten oikeaan käteen. Lämmittää kivasti rannetta.
Olen tunnin verran miettinyt viitsisinkö lähteä lähikapakkaan yhdelle, mutta kun tällaisena päivänä se on vain täynnä meluisia ördääjiä, niin tuskin viitsin.
[/quote]
[/quote]
Joo ne on ihania. Tuo murahti vähän mörh ja kääntyi selälleen, tassut kippuraan rinnan päällä. Silittelin sen pehmeitä vatsakarvoja, yleensä ei anna sitä muuten tehdä kuin tuolleen sikeästi nukkuessaan.
[/quote]
Voih, mun nykyinen katti kyllä heittäytyy selälleen ihan tietoisestikin rapsuteltavaksi eikä hätkähdä edes siitä vatsan rapsuttelusta, vaikka useimmat sallii korkeintaan siitä rintakehän kohdalta silittelyn. :)
Sä et sitten lopulta lähtenyt sinne lähikapakkaankaan yhdelle?
[/quote]