Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ovat yksin vappuna?

Vierailija
30.04.2015 |

Onko kukaan? Mä sain alkuviikosta irtisanomispaperit töistä, ja nyt ei ole duunia tiedossa ja pelkään rahatilanteeni vuoksi. Kaverit omissa menoissaan tai jossain mulle liian kalliissa iltamenoissa, enkä ostanut mitään vappuruokaa. Mä inhoan tätä. :( 

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tosin johtuu siitä että olen kipeä

Vierailija
2/48 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan yksin sohvalla, mies haalarit päällä menossa ja kaverit ympäri maata... Onneks on ees toi koira <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollu töitä vuosiin, eikä kyllä kavereitakaan, eikä yhtään mitään. Yksin vaan ihan aina. Ainut että työkkäristä haluttais jotain kyykkyyn ylös hypyytystä pakottaa tekemään ilman mitään palkkaa.

Vierailija
4/48 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietän yksin ja olen vielä n:nnen vuoden teekkari, repikää siitä. Rahatilanne on heikko, eikä nyt oikein ole juhlaintoakaan. On noita Wappuja ehditty aiempina vuosina ihan kiitettävästi viettääkin, en jaksa tästä nyt liikaa masentua.

Vierailija
5/48 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna, juhannuksena, syntymäpäivänä, jouluna, uutenavuotena. Yksinäisyys on tuttua ja tappaa hitaasti.

Ennen saatoin olla ulkopuolisena jossain kokoontumisissa, nykyään muut ovat menneet elämässään eteenpäin, eikä juhlapäivinä yksinäistä haluta tunnelmaa pilaamaan.

Vierailija
6/48 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös! Kas vain, kävi kuten jossain ketjussa pari päivää sitten epäilin, että mies järkkää riidan ja lähtee kavereineen sen seurauksena johonkin.. Tadaa! Eli suunnitelma piti. Palstailen ja juon yksin olutta.

Vierailija
7/48 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä

m50

Vierailija
8/48 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei eroa tämä päivä muista mitenkään, koska olen aina yksin tai "yksin", jos nyt 19-vuotiaan omassa huoneessa olo toisinaan lasketaan seuraksi. Nythän tuo nuori on tietty bilettämässä, joten täällä kuuntelen musiikkia/surffailen netissä, syön hyvin ja siemailen simaa. Ei taida oikein mitään hyvää leffaakaan tulla tänään, että tässä tämä ilta kuluu tietokoneen ääressä. Siis ei tämä mua mitenkään haittaa olla yksin, tykkään olla, en jaksa olla sosiaalinen ja en niin kauheasti pidä ihmisistä ylipäätään, paitsi omista sukulaisista (joistakin). Olen hyvin hyvin erakkoluonteinen ihminen, enkä pidä ulkomaailmasta ollenkaan. Tsemppiä teille, jotka ette pidä yksin olemisesta, mutta pakosta joudutte olemaan.

Vierailija
9/48 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen, kuten aina.

Vierailija
10/48 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen...mies viihteellä. Minä raskaana.....ei haittaa yksinolo...haen kohta mättöä hesestä ja pistän jonkun tv-sarjan pyörimään.

Vierailija
11/48 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olis sitä ollu tänään menoa ja meininkiä, mutta en sitten jaksanutkaan lähteä. Jäin kotiin yksin katselemaan TV:tä ja herkuttelemaan. Ei se mun maailmaa kaada, jos nyt yhden Vapun olen yksin. :)

Vierailija
12/48 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksi ja ERITTÄIN onnellinen siitä. Vuosia olin väkivaltaisessa suhteessa kunnes sain voimia repiä itseni siitä irti. Sen jälkeen on yksinelo maistunut kuin hunajalle.

Vierailija
13/48 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin, mutta en yksinäisenä. Olen vähän yksinäinen susi. Toisinaan on mukava olla ihmisten kanssa, mutta yksinkin on ihan hyvä. Etenkään pakkojuhlimisesta en pidä. Vappu on mulle yks' hailee.

Vierailija
14/48 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkari tuossa pitää seuraa vaimealla volyymillä. Muita ei kuulu eikä näy. Mutta eihän se ole millään tavalla uutta ja ihmeellistä. Näinhän ne kaikki juhlapäivät sujuvat. No joo, olinhan minä tänään vappuaaton lounaalla sukulaisten luona, mutta tulin hyvissä ajoin iltapäivällä kotiin. Huomenna on tarkoitus poiketa ystävien luo päiväkahville. On oikeastaan harvinaista, että ohjelmaa on näinkin paljon, sillä yleensä ole omassa erinomaisessa seurassani koko juhlapyhän näkemättä tai tapaamatta ketään.

Vierailija
15/48 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen. Jäin hiljattain leskeksi ja olen aika hukassa.

Vierailija
16/48 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kyllä. Mieheni ryyppäämässä ja ystäviä ei hirveästi kiinnosta.

Vierailija
17/48 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin omaa aikaa itselleni ja lähdin vapuksi reissuun. Ah mikä rauha.

Vierailija
18/48 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi. Ihan rattoisasti ilta etenee.. Tsemppiä kaikille, jotka ovat yksin ilman omaa tahtoaan!

Vierailija
19/48 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin. Oli ihan puhtaasti oma valinta. Asuin vuosia ulkomailla ja pääsin vieroittumaan näistä suomalaisista pakkojuhlista. Vapun juhliminen ei yksinkertaisesti voisi vähempää kiinnostaa. Tuntuu hirveän teennäiseltä.

Vierailija
20/48 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kuten myös viime vappuna. Mulla on vaan pari kaveria tässä kaupungissa joille voisin ehkä soittaa, mutta en tiiä heidän suunnitelmistaan eikä mulla toisaalta oo mitään paineita keksiä väkisin jotain tekemistä tai pyrkiä kylään. En oo yksinäinen, mutta viihdyn tarvittaessa yksinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi