Muita, jotka ovat yksin vappuna?
Onko kukaan? Mä sain alkuviikosta irtisanomispaperit töistä, ja nyt ei ole duunia tiedossa ja pelkään rahatilanteeni vuoksi. Kaverit omissa menoissaan tai jossain mulle liian kalliissa iltamenoissa, enkä ostanut mitään vappuruokaa. Mä inhoan tätä. :(
Kommentit (48)
Surettaa niiden yksinäisyys jotka haluaisivat kaverin. Jotka haluaisivat juttuseuraa tai halauksen <3 Surettaa jos kukan ei pyydä mukaan. Halaus täältä.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:49"]
Surettaa niiden yksinäisyys jotka haluaisivat kaverin. Jotka haluaisivat juttuseuraa tai halauksen <3 Surettaa jos kukan ei pyydä mukaan. Halaus täältä.
[/quote]
Kiitos ja vastahalaus. :)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:10"]
Yksin olen. Jäin hiljattain leskeksi ja olen aika hukassa.
[/quote]Kuka vittu alapeukuttaa tätä?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:10"]
[/quote] kuka nyt mitenkin peukutukset tulkitsee. Eiköhän kaikkien sympatiat ole puolellaan. Osanotto leskelle. Toivottavasti on vertaistukea tai edes jotain.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:10"]
[/quote]
Enpä tiedä. Samaa mietin. t. Se leski
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:10"] Yksin olen. Jäin hiljattain leskeksi ja olen aika hukassa. [/quote]Kuka vittu alapeukuttaa tätä? [/quote] Enpä tiedä. Samaa mietin. t. Se leski
[/quote]
En ole tuo alapeukuttaja, mutta itse en tuota myöskään yläpeukuttaisi, koska minusta se tarkoittaisi, että asiassa olisi jotain hyvää. Ehkä alapeukutus tässä tapauksessa on jonkinlainen myötätunnon osoitus?
Jotkut ajattelee alapeukun ehkä niinku surullinen tai ikävä asia tai että ei tykkää siitä että miehesi kuoli. :( Anteeksi
Yksin kuten aina mutta omasta halustani ja olen tyytyväinen. Kohta laitan jotain hyvää ruokaa ja sitten alan katsomaan tallentamiani ohjelmia tai menen saunaan. Juuri tulin lenkiltä ja join pari mukillista kahvikaakaota, alkoholista en välitä. Juhlapyhät ovat mulle yksi hailee, suomalaisten pakkoryyppäystä joka ei kiinnosta.
Täällä myös eräs viettämässä vappua yksin, ja tällasena kotona viihtyvänä erakkoluonteena olen siitä ihan tyytyväinen. Ei mua hyvä seura haittaisi, mutta viihdyn hyvin yksinkin.
Osanotto leskelle, vaikka en tunnekaan. Ja voimia kaikille, jotka joutuvat olemaan syystä tai toisesta yksin, vaikka eivät haluaisi.
Juu, yksin oon tottunu olemaan kaikki juhlat ja viikonloput jo yli vuoden päivät, kun menin saamaan vauvan nuorena. Tai onhan mulla tuo vauva, mutta ei siitä hirveästi nyt ole seuraa, kun on ollut unten mailla jo pari tuntia. Ketään ei kiinnosta kutsua mammaa mukaan rientoihin, eikä se ihme olekaan näin parikymppisenä:)
Pänttään vuorotellen energia-aineenvaihdunnan ja ruuansulatuksen juttuja, jos menee hermo niin käännän aivohermoihin tai tuun av-palstalle. En ois koko vappua edes huomannut :/
Täällä kans yks yksinäinen vapunviettäjä. Istun raskaana yksin kotona. Miestä ei oo ja kaikki kaverit juhlimassa eikä hirveesti huvita lähtee yksin selväpäisenä kattomaan humalaisten ilonpitoa. Oispa edes joku joka pitäisi seuraa minullekin.
Ap täällä; katsoin tv:stä jotain sontaa ja söin jotain. Kiva tietää, etten ole yksin tämän yksinäisyyden kanssa - voitaispa me erakot/yksinäiset olla kimpassa jossain. Kuka keksisi teleportin? :) Juotaisiin kahvit/teetä tms. ja juteltais maailmanmenosta ilman vapun partyparty-paineita.
Mies lähti ex tempore ryyppäämään ja mä jäin kotiin lasten kanssa. Jokohan nyt saisin kasvatettua tarpeeksi selkärankaa jotta voisin jättää sen.. Pärjäisin niin paljon paremmin yksin lasten kanssa Helvetin kivaa vappua vaan...
Olen viettänyt jo niin monta juhlapyhää yksin, kun kaverit ovat joko parempien kavereidensa (tai nyt puolisoidensa) kanssa ettei tunnu enää missään. Hain ruuaksi pizzaa, jota olen himoinnut koko viikon ja lisäksi irtokarkkeja. Poppareita ja kuohariakin on, lisäksi katson jonkun leffan. Olen sen verran erakko, että mieluummin vietän vappua yksin kotona kuin uppo-outojen tyyppien kanssa.
Hyvää vappua teille muille yksinäisille ja tsemppiä kaikille niille, jotka ovat vasten tahtoaan yksin: kyllä se vielä iloksi muuttuu:)
Ihana vappuaatto - mies on työmatkalla ja saan omaa aikaa ihan vaan olla möllöttää :) Tulin kuuden aikaan töistä, heitin serpentiinit kaulaan ja avasin kuohuviinipullon POKS! Ihanaa, kun ei tarvitse mennä minnekään ja saa olla yksin kotona! :D Huomenna sitten jonnekin baariin lätkää katsomaan!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 23:25"]
Yksin, jos ei lukuun oteta kissaa joka nukkuu nojaten oikeaan käteen. Lämmittää kivasti rannetta.
Olen tunnin verran miettinyt viitsisinkö lähteä lähikapakkaan yhdelle, mutta kun tällaisena päivänä se on vain täynnä meluisia ördääjiä, niin tuskin viitsin.
[/quote]
Mulla on ikävä mun kissaa! Muuta seuraa en tarviskaan... :/
[/quote]
Joo ne on ihania. Tuo murahti vähän mörh ja kääntyi selälleen, tassut kippuraan rinnan päällä. Silittelin sen pehmeitä vatsakarvoja, yleensä ei anna sitä muuten tehdä kuin tuolleen sikeästi nukkuessaan.
[/quote]
Voih, mun nykyinen katti kyllä heittäytyy selälleen ihan tietoisestikin rapsuteltavaksi eikä hätkähdä edes siitä vatsan rapsuttelusta, vaikka useimmat sallii korkeintaan siitä rintakehän kohdalta silittelyn. :)
Sä et sitten lopulta lähtenyt sinne lähikapakkaankaan yhdelle?
[/quote]
Kyllä minä sitten kävin, yllättävän mukava tunnelma, enemmän porukkaa kuin tavallisesti mutta ei mitään rähinäosastoa.
Kissa oli, sitten kun kotiin tulin sitä mieltä että senkin pitää päästä ulos. Sisäkissa, käy vain omassa vessassaan, mutta niin vetoavasti katsoi että ulos pitäisi päästä. Niin käytiin vielä pitkä lenkki lähikortteleissa ja puistossa. Hieno kuutamo pilvien välistä. Kissa oli ihan fiiliksissä vaikkei kaneja tai muita vaanittavia nyt ollutkaan.
Nyt se painui taas naksukupin kautta nukkumaan.
Yksin, jos ei lukuun oteta kissaa joka nukkuu nojaten oikeaan käteen. Lämmittää kivasti rannetta.
Olen tunnin verran miettinyt viitsisinkö lähteä lähikapakkaan yhdelle, mutta kun tällaisena päivänä se on vain täynnä meluisia ördääjiä, niin tuskin viitsin.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 22:37"]
Ap täällä; katsoin tv:stä jotain sontaa ja söin jotain. Kiva tietää, etten ole yksin tämän yksinäisyyden kanssa - voitaispa me erakot/yksinäiset olla kimpassa jossain. Kuka keksisi teleportin? :) Juotaisiin kahvit/teetä tms. ja juteltais maailmanmenosta ilman vapun partyparty-paineita.
[/quote]
Käyhän tää näinkin! Ollaan lopulta isompi porukka eikä tarvi nousta kotisohvalta ja stressata, mitä laittais päälle tai että tuleeko ketään paikalle ja millasia tyyppejä ne oikeesti on! :)
Yksin olen, niin kuin aina. Juon siideriä, palstailen ja tarkastelen luomiani ihosyövän varalta.