Onko paha ikäero jos -89 ja -97 seurustelevat?
Kommentit (23)
Tuossa vaiheessa ikäero on huomattava kun toinen on vasta aikuisuuden kynnyksellä ja toisen tulisi olla aikuinen. Toisilla toimii, mutta vaatii todella että 18-vuotias on jo kypsä ikäisekseen. Monesti näihin suurella ikäerolla höystettyihin suhteisiin liitetään/liittyy hyväksikäyttö, joten sen takia moni läheinenkään ei hyväksy suhdetta, ainakaan alkuun. Ajan kanssa voidaan sitten todeta kuka oli oikeassa ja kuka väärässä. Jos suhde tasavertainen ja muuten kaikin puolin molempia tyydyttävä eikä ketään pakoteta mihinkään niin en näe ongelmaa, lain silmissä molemmat ovat täysivaltaisia päättämään mitä tekee ja mitä ei.
No jos mietin mun miestä, joka on 26-vuotias, niin en voisi koskaan kuvitella että hän edes ajattelisi juuri täysi-ikäistyneestä "silleen". Tässä vaiheessa elämää kun ollaan juuri valmistumassa, niin myös ensimmäistä vuotta opiskelevien kanssa tuntuu välillä että ajatusmaailma on niiiiiin eri tasolla. Saati sitten sitäkin nuorempien.
Täytyy kuitenkin sanoa, että itselläni oli suhde reilusti vanhemman miehen kanssa 18-19 -vuotiaana. Suhde ei ollut tasaväkinen ja päättyikin aika ikävissä merkeissä. Onneksi nykyään osaan arvostaa itseäni enemmän. Monet täysi-ikäistyneet tytöt voi olla hyvinkin kypsiä ikäisekseen, mutta kyllä se nuoren ajatusmaailma silti siellä on.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:46"]
Mulla ei onnistunut. Mä seurustelin -97 syntyneen kanssa, mutta se ei jatkunut kun pari kk. Jos oltais molemmat oltu kymmenen vuotta vanhempia, niin ikäero ei olisi tuntunut lopuksi niin isolta, mutta kyllä se poika vielä tosi kakara oli, vaikka mun seurassa yritti olla fiksu ja aikuinen.
t: nuori puuma -89
alkaako nimesi H:lla?
[/quote]
[/quote]Ei ala.
Ja tuolle edelliselle, 'puuma' oli vähän niinkun vitsillä heitetty. Varsinaisesti se kai tarkoittaa sitä, että hakemalla hakisi nuorta seuraa. Tai kissaeläintä.
[/quote]
Miks halusit seurustella tuon ikäisenä hädin tuskin täysi-ikäisen pojan kanssa :O ?outoa..
[/quote]Käyn koulua sisäoppilaitoksessa, ja luokkakaverit = ihmiset kenen kanssa olen tekemisissä suurimman osan ajasta, on 18-28 vuotiaita. Ei täällä niin merkkaa ikä, kaikki ollaan tavallaan samalla linjalla. Tavallaan. Ja kuitenkaan ei, kuten tuli koettua :)