Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisen vappu

Vierailija
30.04.2015 |

Voisin sanoa että vappu on kyllä yksinäiselle ihmiselle yksi inhottavimmista juhlapyhistä. Kaikkialla iloitsevia ihmisporukoita, joista itse on jäänyt ulkopuolelle pienestä pitäen. Itse kulutan vapun neljän seinän sisällä tv:tä katsoen. Mitä te muut yksinäiset aiotte tehdä?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on. Pahin pyhä yksinäiselle nuorelle.

Vierailija
2/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ole ihan fyysisesti yksin, mulla on kaksi lasta, mutta ei niistä mitään seuraa ole. Haluaisin aikuista seuraa, mutta ei ole yhtään kaveria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on elämäni ensimmäinen yksinäinen vappu, jonka kulutan televisiota katsellen. En ole erityisen huonolla mielellä, mutta kyllähän se hetkittäin vähän kirpaisee, kun ei osallistu mihinkään juhlamenoihin.

Vierailija
4/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erottele pyhiä tai arkea. Minua ei häiritse muiden juhliminen ystävineen.

Vierailija
5/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsapp laulaa kun "kaverit" laittaa kuvia, että jeejee näillä mennää tää ilta ja tälläset ruuat ja grillataa ja jee.. Ärsyttää ku pitää vielä hieroo mun naamaan tätä iloa kun ne tietää että mä oon yksin kotona telkkarin ja viinipullon kansssa.

Vierailija
6/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin onnellinen että saan olla yksin eikä tarvi olla todistamassa tuolla sitä örvellystä :) ja onhan tässä av-mammat seurana jos seuraa kaipaa :)

Vierailija
7/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:30"]Whatsapp laulaa kun "kaverit" laittaa kuvia, että jeejee näillä mennää tää ilta ja tälläset ruuat ja grillataa ja jee.. Ärsyttää ku pitää vielä hieroo mun naamaan tätä iloa kun ne tietää että mä oon yksin kotona telkkarin ja viinipullon kansssa.
[/quote]
Eikö sua oo kutsuttu?

Vierailija
8/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin mennä ja tunkea johonkin epämääräiseen porukkaan mukaan. Kyllä varmaan mahdun koska käytän rexonaa ja pystyn juttelemaan kaikesta. Eli en ajatellut olla yksin koko vappua kuitenkaan.

Vierailija
9/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin täälläkin. Piti itkutkin tiristää kun näki iloisia porukoita kaupungilla ja ite vaan yksin. Kukaan ei soita. Katkeraa.

Vierailija
10/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:30"]

Whatsapp laulaa kun "kaverit" laittaa kuvia, että jeejee näillä mennää tää ilta ja tälläset ruuat ja grillataa ja jee.. Ärsyttää ku pitää vielä hieroo mun naamaan tätä iloa kun ne tietää että mä oon yksin kotona telkkarin ja viinipullon kansssa.

[/quote]Eikö kukaan heistä kutsunut sua? Jos ei, niin aika hölmöläisten käytöstä heiltä.

Hauskaa kotivappua sulle! Nauti omasta rauhasta. Laita vaikka puhelinkin illaksi äänettömälle, tai jätä whatsappi kurkkimatta.

Vierailija
11/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:33"]

Yksin täälläkin. Piti itkutkin tiristää kun näki iloisia porukoita kaupungilla ja ite vaan yksin. Kukaan ei soita. Katkeraa.

[/quote]

Tosta syystä mä välttelen ulkona liikkumista. Muutenhan vois käydä kävelyllä yms kun vapaata ja hieno ilma mutta en vaan halua taas ajautua miettimään miten muut on saanut ystäviä ja mä en, että mikä vika mussa oikein on.

Vierailija
12/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kanskaan ketään kenen kanssa juhlia, en piittaa alkoholista ja ystävät eivät kutsu sen vuoksi.
M21(-93)

Vierailija
13/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:30"]Whatsapp laulaa kun "kaverit" laittaa kuvia, että jeejee näillä mennää tää ilta ja tälläset ruuat ja grillataa ja jee.. Ärsyttää ku pitää vielä hieroo mun naamaan tätä iloa kun ne tietää että mä oon yksin kotona telkkarin ja viinipullon kansssa.
[/quote]
Eikö sua oo kutsuttu?
[/quote]

Eipä ole:) parilla oli ihan oikeasti syy miksen päässyt (on henkilön kanssa ketä en tunne hänen luonaan joten en voi tulla) mutta ei muilla. Ne ingooras tyynesti kun sanoin, että oispa kiva olla jossai eikä vaan yksin kotona.

Vierailija
14/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen kotona koska olen raskaana, eikä kiinnosta katsoa muiden ördäystä :/ Mies onneksi haki minulle kaupasta herkkuja ennenkuin lähti <3

Vierailija
15/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummi yksin kotona kun töissä, mutta tosi ikävä tilanne:( rohkeesti vaan parhaat päälle ja johonkin ravintolaan istumaan iltaa, kyllä sieltä seuraa löytyy!

Vierailija
16/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:45"]

mielummi yksin kotona kun töissä, mutta tosi ikävä tilanne:( rohkeesti vaan parhaat päälle ja johonkin ravintolaan istumaan iltaa, kyllä sieltä seuraa löytyy!

[/quote]

Toki yritit vain tsempata, mutta miksi muuten luulet että kenelle tahansa yksin baariin lähtevälle löytyisi seuraa? Keitä ovat ne ihmiset jotka eivät baarissa seurustelekaan omien ystäviensä kanssa vaan tsiigailevat mistä löytyisi tuntemattomia ihmisiä? Tai jotka suhtautuvat positiivisesti kun täysi ventovieras yrittää tuppautua seuraan kesken omien porukoiden omien jutun? Vai oletetaanko tässä että ainakin jos yksinäinen nainen menee baariin niin "aina" siinä kävisi jonoksi asti kasa upeita miehiä iskemässä. -ei ap

Vierailija
17/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tämä on ihan tavallinen päivä komerossani. Ei kiinnosta jokin kommareiden juhlat.

Vierailija
18/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:45"]

[/quote]

Jos se olisi noin helppoa niin eihän kukaan olisi yksinäinen.

Vierailija
19/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:57"]

Minulle tämä on ihan tavallinen päivä komerossani. Ei kiinnosta jokin kommareiden juhlat.

[/quote]

Ei muakaan vappu sinänsä kiinnosta, tällaisina päivinä kun näkee ja kuulee muiden pitävän porukalla hauskaa oma yksinäinen kaveriton elämä vaan tuntuu tosi konkreettisesti.

Vierailija
20/87 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, pakko oli koira käyttää varhaisella iltalenkillä (että välttyisi pahimmilta örvellyksiltä) ja todellakin siellä oli vappujuhlijoita joka kolmannella parvekkeella ja pitkin pihoja ja katuja. Itse viettää jo ties kuinka monetta yksinäistä vappua putkeen, luulisi ettei jaksaisi masentaa mutta kyllä se vaan jaksaa.

Pari opiskelijavappua vietin aikoinani mutta ulkopuoliseksi silloinkin jäi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi