Tinderissä on namuja miehiä..
Harmi vaan että olen naimisissa :D mutta kiva tietää, että ne namuset tykkää myös mun kuvista :)
Kommentit (26)
Kyllä mä tajusin hyvin pointin. Ihmiset halusi jotenkin tiputtaa mut maantasalle kun menin tällä tavalla riehaantumaan ja luulemaan itsestäni liikoja. Kuulostaa kyll siltä, että monet teistä ottaa elämän todella vakavasti. Iloista vappua teille, jos se nyt teidän kohdalla pn mahdollista. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:47"]Harmi vaan että olen naimisissa :D mutta kiva tietää, että ne namuset tykkää myös mun kuvista :)
[/quote]
No mitä sä horo siellä sitten teet?
[/quote] en ole horo etkä ole sinäkään vaikka joltain olet tuollaisen sanahirvityksen kuullut ja oppinut. Hyvää vappua ja tsemppiä elämään! Ap
[/quote]
Juu sana horo onkin vaikea oppia. Kyl sä horo oot ku tinderissä vaa pillu märkänä viestittelet muille vaik mies kotona. Yäk
[/quote] no nyt pitää kyllä sanoo että yäk sinulle. Miksi joku haluaa käyttää tuollaista kieltä? Rumuutta löytyy näköjään ainakin ajtuksista.. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:47"]Harmi vaan että olen naimisissa :D mutta kiva tietää, että ne namuset tykkää myös mun kuvista :)
[/quote]
[/quote] en ole horo etkä ole sinäkään vaikka joltain olet tuollaisen sanahirvityksen kuullut ja oppinut. Hyvää vappua ja tsemppiä elämään! Ap
[/quote]
Juu sana horo onkin vaikea oppia. Kyl sä horo oot ku tinderissä vaa pillu märkänä viestittelet muille vaik mies kotona. Yäk
[/quote] no nyt pitää kyllä sanoo että yäk sinulle. Miksi joku haluaa käyttää tuollaista kieltä? Rumuutta löytyy näköjään ainakin ajtuksista.. Ap
[/quote]
Puolustele vaan ittees hei
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:47"]Harmi vaan että olen naimisissa :D mutta kiva tietää, että ne namuset tykkää myös mun kuvista :) [/quote] No mitä sä horo siellä sitten teet? [/quote] en ole horo etkä ole sinäkään vaikka joltain olet tuollaisen sanahirvityksen kuullut ja oppinut. Hyvää vappua ja tsemppiä elämään! Ap [/quote] Juu sana horo onkin vaikea oppia. Kyl sä horo oot ku tinderissä vaa pillu märkänä viestittelet muille vaik mies kotona. Yäk [/quote] no nyt pitää kyllä sanoo että yäk sinulle. Miksi joku haluaa käyttää tuollaista kieltä? Rumuutta löytyy näköjään ainakin ajtuksista.. Ap [/quote] Puolustele vaan ittees hei
[/quote]
Vitun palstakiusaaja, lopeta jo.
Kyllä se ikä tulee sullekin vielä vastaan. Silloin ovat jo sen perusteella vähemmän kiinnostusta. Tuijotetaan netissä sitä ikää... Se on vain numero. Tai sitten miehillä on vaikea ymmärtää että 30+ nainen ei halua vain vanhoja miehiä... Yök
Ymmärrätkö ap, että Tinderissä voi tulla joku sun aviomiehesi sinkkukaveri vastaan? Kertoo sitten miehelles sun puuhista. Tai ihan yhtä hyvin voi tulla vastaan joku työkuvioista tuttu tyyppi. Tuo on niin noloa, mitä teet.
Ymmärrän. Mitä väliä mitä ihmiset ajattelee? Mun mies on tinderissä myös. Mitä se kenellekään kuuluu mitä me hyväksymme toisiltamme ja mitä emme? En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että avioliitossa ihmisen pitäisi olla jotenkin kahleissa. Meillä on yksi elämä.. Ap
Onko ihan yleistä, että varatut käyttävät tinderiä??
Tinderissä nainen kun nainen saa miehiltä sydämen. Ei millään pahalla...:)
Olen saanut myös paljon viestejä. Mutta joo, ehkä keksitte siihenkin jonkun järkevän syyn, jotten varmasti luulisi itsestäni liikoja. Lol teille! Ap
Ja joo, mielestäni on aika yleistä, että varatut käyttävät tinderiä. Ap
Sanoisin olevani rumahko ja tuli 99 % mätch kun annoin sydämen, samoin päivittäin uusia keskustelunaloituksia miehiltä. Että turha kuvitella olevansa mikään hottis jonkun tinderin perusteella.
Kukaan ei sano itseään rumahkoksi..
Jep. Eli turhat luulot pois itsestään. Sitä se on suomalainen mentaliteetti!
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:47"]Harmi vaan että olen naimisissa :D mutta kiva tietää, että ne namuset tykkää myös mun kuvista :)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:47"]Harmi vaan että olen naimisissa :D mutta kiva tietää, että ne namuset tykkää myös mun kuvista :)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:00"]
Kukaan ei sano itseään rumahkoksi..
[/quote]
Miten niin muka ei sano...?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:47"]Harmi vaan että olen naimisissa :D mutta kiva tietää, että ne namuset tykkää myös mun kuvista :)
[/quote]
[/quote]