Tinderissä on namuja miehiä..
Harmi vaan että olen naimisissa :D mutta kiva tietää, että ne namuset tykkää myös mun kuvista :)
Kommentit (26)
katsoinkin googlesta ja asia selvisi :)
No itse en sanoisi itseäni rumaksi, koska en ole ruma ihminen. Toki monen mielestä voin olla rumakin, mutta omasta mielestäni olen hyvä juuri tällaisena.
ihan mielenkiinnosta, näkyykö sielä tinderissä millioin ilmoituksen on jättäny? vähän niin kuin asuntoesitettelyissä, "on myyty jo kaksi vuotta". Voisiko vähän arvella onko poika sitoutuvaa tyyppiä vai iloisempi tapaus.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:15"]ihan mielenkiinnosta, näkyykö sielä tinderissä millioin ilmoituksen on jättäny? vähän niin kuin asuntoesitettelyissä, "on myyty jo kaksi vuotta". Voisiko vähän arvella onko poika sitoutuvaa tyyppiä vai iloisempi tapaus.
[/quote] ei taida näkyä..
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:13"]
No itse en sanoisi itseäni rumaksi, koska en ole ruma ihminen. Toki monen mielestä voin olla rumakin, mutta omasta mielestäni olen hyvä juuri tällaisena.
[/quote]
Et tajunnut pointtia. Se on aivan sama mitä itsestäsi ajattelet, mutta on harhaa perustaa oletusta omasta kauneudesta siihen montako mätchiä saa ja moniko aloittaa keskustelun :D Jos olisit kaunis niin kyllä sä sen jo tietäisit todella hyvin oikean elämän perusteella, siihen ei mitään tindereitä tarvita :)
kertoisko joku mulle mikä on tinderi-kiitos :)