Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä on namuja miehiä..

Vierailija
30.04.2015 |

Harmi vaan että olen naimisissa :D mutta kiva tietää, että ne namuset tykkää myös mun kuvista :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisko joku mulle mikä on tinderi-kiitos :)

Vierailija
22/26 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoinkin googlesta ja asia selvisi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en sanoisi itseäni rumaksi, koska en ole ruma ihminen. Toki monen mielestä voin olla rumakin, mutta omasta mielestäni olen hyvä juuri tällaisena.

Vierailija
24/26 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mielenkiinnosta, näkyykö sielä tinderissä millioin ilmoituksen on jättäny? vähän niin kuin asuntoesitettelyissä, "on myyty jo kaksi vuotta". Voisiko vähän arvella onko poika sitoutuvaa tyyppiä vai iloisempi tapaus.

Vierailija
25/26 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:15"]ihan mielenkiinnosta, näkyykö sielä tinderissä millioin ilmoituksen on jättäny? vähän niin kuin asuntoesitettelyissä, "on myyty jo kaksi vuotta". Voisiko vähän arvella onko poika sitoutuvaa tyyppiä vai iloisempi tapaus.
[/quote] ei taida näkyä..

Vierailija
26/26 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:13"]

No itse en sanoisi itseäni rumaksi, koska en ole ruma ihminen. Toki monen mielestä voin olla rumakin, mutta omasta mielestäni olen hyvä juuri tällaisena.

[/quote]

Et tajunnut pointtia. Se on aivan sama mitä itsestäsi ajattelet, mutta on harhaa perustaa oletusta omasta kauneudesta siihen montako mätchiä saa ja moniko aloittaa keskustelun :D Jos olisit kaunis niin kyllä sä sen jo tietäisit todella hyvin oikean elämän perusteella, siihen ei mitään tindereitä tarvita :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi