Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä huoli 7v painajaisista/unihalvaus!

Vierailija
30.04.2015 |

7v tyttö näkee aika usein painajaisia. Muutama yö sitten hän kertoi että oli huutanut minua eli äitiä herättämään kovaa mutta en ollut kuullut. Tiedän että muksu ei oikeasti huutanut koska herään todella herkästi ja nukutaan aika lähekkäin.

Pelkään todella että lapseni on masentunut tai nämä ovat merkkejä tulevasta masennuksesta?

Itse olen masentunut ja takana myös määrittelemätön ahdistus.

Meillä eletään ihan normaalia, mukavaa arkea. Olemme lapsen isän kanssa eronneet mutta hyvissä väleissä eli soitellaan usein ja lapsi saa olla joustavasti isällään ja minun luona.

Mistä kannattaisi kysyä apua tuohon painajaisiin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei unihalvauksesta pysty itseään herättämäään, vaikka unihalvauksessa tietää aina, että se on unta.
.
Tavallisesta unestavpystyy itsensä tekniikoilla herättämään, jos tajuaa näkevänsä unta.

Vierailija
22/24 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yökauhukohtaus ole juuri unihalvaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hyvänen aika tartuta ahdistusta ja masennusta lapseesi. Painajaiset kuuluu elämään, eivät ole vielä mikään merkki alkavasta ahdistuksesta, vaikka sinulla sitä onkin. 

Vierailija
24/24 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:10"]Ei unihalvauksesta pysty itseään herättämäään, vaikka unihalvauksessa tietää aina, että se on unta.
.
Tavallisesta unestavpystyy itsensä tekniikoilla herättämään, jos tajuaa näkevänsä unta.
[/quote]Kyllä pystyy. Monesti olen herännyt kun näen jotain outoa unessa, olen sitten keskittynyt täysin siihen ja kohta se häviää ja olen hereillä. Nuorempana näin unihalvauksessa monesti esim. ötököitä katoissa ja seinillä ja tajusin olevani tässä tilassa, osasin kyllä joka kerta siitä herätä kun halusin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan