Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kaverien syömiset

Vierailija
30.04.2015 |

Suututtaa kun jos on sovittu , että kukin tuo jotain johonki tapahtumaan , niin sitten kun olen itse kokannut hiki hatussa hienoja leipomuksia niin kukaan ei niitä syö tai alkaa valitusvirsi et ei näitä ja näitä. Ikinä ei päästä yksi mieliyyteen mitä tuodaan , niin sitten kaikki tuo hirveät määrät sipsejä yms roskaruokaa . Jos on sovittu että ei tuoda paljoa niin sitten yhtäkkii jollain onkin hirveät määrät ruokaa mukana ja sitten on ihan orpo olo kun itse on tuonut sen sipsipussin.

En jaksa enää tapella siitä mitä tuodaa. Mun puolesta kaikki tuokoo omat .

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla kanssa ongelmat. Minä tuon mitä tuon, enkä mieti niitä muiden tuomisia ollenkaan. Ja jos ei porukka syö mitä tuon, ei sekään ole mun ongelma. Niin epäkohteliaita ihmisiä ei kaveripiirissäni kyllä ole että alkaisivat toisen tuomisista ihan ääneen valitusvirttä pitää. Jos eivät tykkää jostain mitä joku tuo, eivät vaan ota sitä sitten. 

Vierailija
2/3 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuile takaisin. "No en minäkään noista rasvasuolalastuista erityisemmin välitä, mutten silti itkeskele ääneen" tjsp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän eniten siitä, että kaikki tuo omansa. Siitäkään en pidä, kun jossain ravintolassa halutaan jakaa annoksia yms, jos molemmat ei halua vain syödä vähemmän. Menee niin hankalaksi.