Meidän perhe taas keskenään vapun :(
Olisi tämä varmasti mukavaa, jos olisi oma valinta. Mutta kun ei ole. Ja turha tulla sanomaan, että miksi et järjestä itse. Olisin järjestänyt, mutta kukaan ei ollut tulossa. Kaikilla on omat juttunsa eikä yhdellekään tullut mieleen pyytää meitä mukaan. Kurja tunne, kun aina välillä saa huomata kuinka yksin sitä on.
Lapset sai juhlia vappua päiväkodissa tänään, miehellä on illalla työvuoro. Ei siinä, ei miehelläkään paljoa ole ystäviä mutta hän ei kärsi tilanteesta. Minä kärsin :(
Kommentit (45)
Parastahan tuo on, että vietätte vappua oman perheen kesken. Lasten mieletä ihaninta. Heille teiltä täysi huomio. Taidatte olla liian nuoria perheen perustamiseen.
Ihanaa! Taas saadaan olla juhlapyhänä rauhassa oman perheen kesken! Juodaan simaa ja sydään munkkeja. Grillataankin. Ilmapalloja ja vähän serpentiiniä koristeeksi. Ihan kotona ja omalla pihalla ollaan, ei todellakaan huvita lähteä sopulina ruuhkaiseen ravintolaan vappulounaalle.
Ystäväksi on vaikea hetkessä muuttua, mutta ota ilo irti perheesi kanssa ja nauti siitä, mitä sinulla on! :) Vappuruokaa, koristeita ja kierros kaupungilla vapputorilla riittää lapsille elämykseksi.
Nauti kotona omasta rauhasta kun lapset menneet nukkumaan :-)
SO WHAT? Se on vain vappu, miksi siitä täytyy tehdä iso numero? Itse olen yksin enkä itke nettipalstoilla.
Eipä meitäkään kutsuta juuri koskaan minnekkään :(
Olenkin jo luovuttanut, enkä enään murehdi asiaa kovin usein.
Mistä päin suomea olet ap?
Tulkaa meille munkille ja simalle :) Keski-Suomessa asutaan.
Kuulostaa nyt vähän siltä, että keskityt siihen, mitä sinulla ei ole. Kun yhtä hyvin voisit keskittyä (varsinkin juhlapyhinä yms.) niihin asioihin, jotka ovat hyvin. Eli siihen, että sinulla on ihana perhe.
Olen viettänyt lukemattomia vappuja täysin yksin (kavereita vain muutama, joilla omia suunnitelmia, alkoholisoituneet vanhemmat sekä yksi sisarus, joka haluaa viettää kaksin seurustelukumppaninsa kanssa). Silti olen keskittynyt positiiviseen - omaan aikaan ja rauhoittumiseen.
Tänä vuonna minut kutsuttiin useampiin juhliin ja olen toki iloinen. Tähän kaveriin, jonka luokse olen nyt menossa, tutustuin vasta pari kuukautta sitten. Eli mitä jos etsisit lisää kavereita? Ei se toki tähän vappuun auta, mutta tuleviin juhliin yms. :)
Hyvää vappua teidän perheelle. :)
Kutsukaa lasten päiväkotikavereita?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 11:06"]Minä taas olen ihan yksin. Ei ole perhettä eikä ystäviä.
[/quote]
Minkä ikäinen olet? t. 25
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 11:46"]
Parastahan tuo on, että vietätte vappua oman perheen kesken. Lasten mieletä ihaninta. Heille teiltä täysi huomio. Taidatte olla liian nuoria perheen perustamiseen.
[/quote]
Liian nuoria? Onko vain nuorilla hinku ystävien perään?
Mekin vietetään vappu ihan perheen kesken. Juodaan simaa ja syödään munkkeja. Kun lapset ovat nukkumassa juodaan lasillinen kuohuviiniä. Sisko tulee perheineen lauantaina käymään, mutta ei me mitenkään erityisesti vappua juhlita. Kunhan vaan ollaan ja jutellaan vauvoistamme.
Täällä sama homma. Ollaan nyt kuitenkin paistettu munkkeja ja on meillä simaa ja sipsejäkin. Ajateltiin ottaa lautapeli turnaus, saunoa ja ehkä katsotaan leffa. Menee se näinki...
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 11:01"]
Olisi tämä varmasti mukavaa, jos olisi oma valinta. Mutta kun ei ole. Ja turha tulla sanomaan, että miksi et järjestä itse. Olisin järjestänyt, mutta kukaan ei ollut tulossa. Kaikilla on omat juttunsa eikä yhdellekään tullut mieleen pyytää meitä mukaan. Kurja tunne, kun aina välillä saa huomata kuinka yksin sitä on.
Lapset sai juhlia vappua päiväkodissa tänään, miehellä on illalla työvuoro. Ei siinä, ei miehelläkään paljoa ole ystäviä mutta hän ei kärsi tilanteesta. Minä kärsin :(
[/quote]
Keitä nämä kaikki ovat? Kun mainitsit, että sinulla ei ole ystäviä?
ap missä asutte? Tulkaa meille! :)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 11:02"]
No mikset juhlista lasten kanssa? Simaa, munkki, ilmapalloja, serpentiiniä, naamiaisasut. Ei sitä kummempaa tarttr.
[/quote]
Niin teenkin. Koristelin kodin aamusta ilmapalloilla ja serpentiinillä. Me paistetaan munkkeja ja grillataan vartaita, juodaan limsaa ja katsotaan kolmestaan elokuva. Sitten laitan lapset nukkumaan ja menen saunaan.
Mutta kaipaan sellaista hälinää, kaipaan kuulua jonnekin. Haluaisin olla osa isompaa porukkaa. Haluaisin paistaa munkkeja enemmän ja kestitä muita. Tai tulla kutsutuksi naamiaisiin. AP
[/quote]
Ollaan vielä lapseton pariskunta, mutta mun mielestä toi kuulostaa just täydelliseltä!
N21
Mistä päin olet? Ehkä voisimme tutustua? Täällä myös yksinäinen äiti
Panostatko arkena ystävyyssuhteisiin, vai vaan juhlan hetkellä iskee kaipuu? Ystävyyssuhteita, kun hoitaa antamalla itsestään ja olemalla reilu kaveri on aina ystävien ympäröimänä. Näin minulla ja meidän perheellä :)
Aika monilta puuttuu sellainen kunnon kaveriporukka ainakin sen perusteella, mitä olen eri tuttavieni tai kaverien kanssa jutellut. Sellaisilta mukavilta ihmisiltä, joilla kyllä on jotain kavereita, mutta ei niin superhyviä ystäviä tai kaveriporukkaa. Tai ne asuvat hieman kauempana. Itsekin olen joskus vappua yksin viettänyt, niin tekevät monet. Eikä porukassa liikkuminen takaa millään tapaa hauskuutta, kyseessä voi olla väljä tuttava porukka jonka seurassa ollaan jonkun aikaa ja lähdetään sitten omille teille. Uskon oikeasti, että sellaisia tiiviitä ystäväporukoita on aika harvassa. Olen siis 25v. Opiskelija.
Meillekään ei ole vieraita tulossa, mutta teen lapsille mehuboolia, mokkapaloja, munkkeja, minihampurilaisia, ilmapalloja ym. Juhlitaan keskenämme :)
Ap sinä tavoittelet jotain sellaista onnelaa jota todella harvalla on. Minäkin haaveilin joskus isosta ystäväpiiristä jne mutta olen todennut että en tule sellaista koskaan saamaan. Meitä nyt ei vaan haluta mukaan ja sillä hyvä. En jaksa vaivata päätäni asialla. Nyt kun pystyn käsittelemään asiaa neutraalisti,olen huomannut että todella harvalla on tuollainen kaveripiiri jossa viihdytään yhdessä ja kaikilla on kivaa. Suurin osa perheistä on tämän vapun varmaan ihan keskenään.