Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän perhe taas keskenään vapun :(

Vierailija
30.04.2015 |

Olisi tämä varmasti mukavaa, jos olisi oma valinta. Mutta kun ei ole. Ja turha tulla sanomaan, että miksi et järjestä itse. Olisin järjestänyt, mutta kukaan ei ollut tulossa. Kaikilla on omat juttunsa eikä yhdellekään tullut mieleen pyytää meitä mukaan. Kurja tunne, kun aina välillä saa huomata kuinka yksin sitä on. 

Lapset sai juhlia vappua päiväkodissa tänään, miehellä on illalla työvuoro. Ei siinä, ei miehelläkään paljoa ole ystäviä mutta hän ei kärsi tilanteesta. Minä kärsin :(

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vappua vietetään? Rupesin oikeen ajattelemaan tätä.

Omasta lapsuudesta muistan vain verhotankoihin ripustetut serpentiinit, ilmapallot ja korkeasaaressa käynnin.

Ei sillä tavalla kovin juhla, vaikka korkeasaarta toki tuli odotettua aina.

Aikuisena sen myöhäisteinivaiheen kännäilyn jälkeen en vappua ole osannut viettää.

Vierailija
42/45 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kuinka lapsena vappu oli ihana juhla. Äiti leipoi tippaleipiä, munkkeja ja tehtiin simaa, jota sai pillillä juoda. Oli ilmapalloja ja serpentiiniä. Lisäksi lähijäätelökioski aukesi aina vappuna ja kävimme ostamassa sieltä irtojäätelöt koko perheellä. Minulle on jäänyt tällaiset ihanat muistot sen vuoksi, että vappua vietettiin perheen kanssa, ei sukulaisten tai ystäväperheiden kanssa. Meille lapsille se sopi, vanhemmat viettivät kanssamme ihanaa vappua:) En tiedä, miksi vanhempani päätyivät tällaiseen ratkaisuun, mutta meitä lapsia kohtaan se oli tosi kivasti tehty! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP! Sun järjestelyt kuulostaa aivan ihanilta. Lapsesi varmaan muistavat ikuisesti kuinka olet koristellut kotia, kattanut pöytää ja ollut heidän kanssaan. Niin monet lapset tuupataan mummolaan tai muualle hoitoon ja pois vanhempien juhlimisen tieltä. Varmaan monilla sun kavereilla on "aikuisten bileet" ja baari-ilta tiedossa. Harvat viettää vappua siten, että järjestää lapsille kivaa. Olet aivan ihana! Todella kiva, että järjestät perinteitä lapsillesi. Minusta tuntuu, että nykyään vain joulu on perheen juhla ja vaput, juhannukset ja uudet vuodet halutaan viilettää ilman lapsia. Ehkä kannataa tästä syystä luovuttaa vapun suhteen tai miettiä, olisiko se kiva ilta kutsua mummit ja papat vaikka kylään. Yksi vaihtoehto on tarjotua ottamaan lapsia hoitoon. Silloin ei varmasti tulijoita puutu:) Jos perheen kanssa kaipaa säpinää niin koita ensi vuonna kylpyläreissua, laskettelureissua, risteilyä, huvipuistoa tai kotieläinpihaa. Uskon kyllä, että sun perhe nauttii juuri siitä, mitä olet nytkin laittamassa.

Vierailija
44/45 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille voisi tulla äitejä grillailemaan, vietetään yhdessä kivaa juhlaa! Laitetaan illalla sitten muksut nukkumaan, ja mennään saunomaan. Houkuttelette vaimoni siihen, että minä voin tulla ainoana sonnina lauteille mukaan hemasevien äitien kanssa. Ja sitten vähän simaa, ja kettua koloon! Ja nukutaan sikinsokin ja annetaan hellyyttä ja rakkautta toisillemme :) Aamusta

pk-seutu. 

Vierailija
45/45 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes halunnut viettää vappua missä aikuiset siemailee juomia ja lapset touhuaa. Kivaa välillä mutta ei nyt ja varsinkin kun yhdelle lapselle tuli äsken kuume. Onneksi ei sovittu mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän