750 euroa tilillä laskujen jälkeen
En jaksa tätä köyhyyttä enää :( Joka euron saa laskea ja raha on kokoajan mielessä. Onneksi ei oo lapsia, en halua edes ajatella miten lapsiperheet pärjäisivät näillä "tuloilla".
Kommentit (46)
Meillä 5hengen talous ja 4kissa,silti 800€ jää käteen eikä olla nälkään kuoltu. Syödään tosi terveellisesti ja siihen kuluu 500-600€ kk:ssa. Ei hirveemmin sairastella
Niin, no, mulla jää vuokran ja laskujen jälkeen ruoka- ja käyttörahaa kuukaudelle ~50€
-opiskelija
Mulle jäi vuokran ja laskujen jälkeen tilille 9000€ t: bloggaaja
Meillä 6 hengen talous ja hyvänä kuukautena jää 600-700 e laskujen jälkeen. Sillä elelee ihan mukavasti. 400 e jos jää niin pitää vähän tarkemmin suunnitella.
Olen työssä käyvä opiskelija, minulle jää laskujen jälkeen max 300e. Siitä menee satanen säästöön matkarahaa.
Meillä jää ton verran tai vähemmänkin miehen kanssa yhdessä ja kun vuokra on maksettu. Sillä sitten laskuja maksellaan ja ruokaa ostetaan. Pienet menot, onneksi, niin pystytään säästämään joku kymppi kuussa. Esim.kesän huvipuistoretkeä varten alettiin jo hyvissä ajoin säästämään kun lasten takia sinne on päästävä. Voisihan niillä rahoilla ostaa vaikka mitä herkkuruokia ja merkkivaatteita mutta päätettiin nyt näin.