Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää pelaava tyttöystävä?

Vierailija
29.04.2015 |

Sain tarpeekseni naisista jotka valittavat minun pelaamisesta, haluaisin löytää naisen joka myös pelaa ja ymmärtää pelaamisen päälle. Mistä tälläisiä naisia voisi löytää?

En pelaa älyttömiä määriä vaan lähinnä se asenne pelaamiseen on ruvennut tympimään, pidetään jonain alempiarvoisena harrastuksena. Teen paljon muutakin kuin pelaan, mutta ainoastaan pelaaminen on joillekin niin iso mörkö, että siitä pitää nalkuttaa ja jankuttaa kuin heikkopäinen.

Luulisi, että jo nykyaikana olisi asenteet hieman muuttuneet, mutta ei näköjään. Samaan ongelmaan tunnun törmäävän jatkuvasti.

Missä te ihanat pelejä pelaavat naiset oikein luuraatte :)

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nainen joka kuluttaa vauvapalstan selaamiseen saman ajan minkä sinä käytät pelaamiseen.

Vierailija
42/49 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tulee aplta vastausta, koska aloitus on jostain 2015.

Itse oon ehkä vähän samankaltaisissa mietteissä kuin ap, mutta enemmän kaipaisin sellaista yleistä nörttikulttuuria arvostavaa tyyppiä. Joku sellainen laaja-alainen kiinnostuneisuus ympäröivästä maailmasta on mun mielestä todella kiehtova ominaisuus vastapuolessa.

Duunissa oon hiljattain aivan huikeaan tällaiseen törmännytkin, mutta sillähän on tietysti joku säätö kai menossa. Yllättäen. Ollaan siis molemmat eräänlaisia devaajia. En sitten tiedä, missä niitä muualla luuraisi. Himassa koneella/pleikkarin puikoissa tms?

Vierailija kirjoitti:

Pelaamisesta tullu mulle avokin kanssa laatuaikaa :D vedetään kuulokkeet korville ja pelataan yhteen hiileen onlinessa muita vastaan

Tää kuulostaa ihan mahtavalta! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Overwatch ja rainbow six siege tällä hetkellä pelattavana. :)

Vierailija
44/49 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wowia pelaan mieheni kanssa kotona töiden jälkeen. :3

Viikonloppunakin sama meno.. Tykkään myös katsoa kun mies pelaa, just pelasi Uncharted -pelisarjan ja uusimmat Tomb Raiderit. Witcher 3 ja Horizon koluttu läpi, samoin Batmanit.

Pelattiin yhdessä myös Borderlandsin pelit, odotetaan kuumeisesti seuraavaa.

Mistä meitä pelaajanaisia sitten löytää? Töistä kai arkisin, itse en viihdy enää baarissa.

T. N24

Vierailija
45/49 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi osalle naisista on ongelma jos mies pelaa. Samanlainenhan se harrastus on kuin muutkin, onko sillä väliä pelaako mies jalkapalloa, shakkia, pelejä vai harrastaako hän pitsinypläystä? Tunnen useamman naishenkilön jotka jaksavat kitistä miestensä pelaamisesta ja naiset itse tollottavat telkkarista aivotonta viihdettä monta tuntia illassa. Tiedän myös yhden tapauksen jossa miestä ärsytti naisen WoW:in pelaaminen kun raidien aikaan ei saanut häiritä :D Mutta eihän muissakaan lajeissa voi kesken suorituksen mennä kuhertelemaan nokkiinsa ottaneen puolison kanssa!

Kai siksi ärsyttää että monesti siihen pelaamiseen menee kerralla monta tuntia vaikka voisi olla muutakin tekemistä. Ja ainakin kun oma mies pelaa hän ei kuule eikä näe mitä ympärillä tapahtuu, harvempi asia vie yhtä täydellisesti huomion. Tiesin kyllä että hän pelaa kun alettiin seurustella enkä siis ole siitä numeroa tehnyt, mutta myönnän että olen iloinen ettei hän sitä juuri enää tee kovin usein.

Vierailija
46/49 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow six, Assassin's creed, Resident Evil, Metal Gear Solid, Last of Us, Call of Duty Black Ops (erityisesti zombi mapit), Neverwinter, ...

N28

Vierailija
47/49 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies?

Vierailija
48/49 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mjaa, minä löysin naisen jolle kelpas pelaaja mieluummin kuin känniääliöt:D

meillä osuu myös yllättävän hyvin leffa ja tv sarja maku yhteen, mutta musiikkimaku menee vähän ristiin, hän tykkää kotimaisesta ja minulle taas paremmin ameriikkalainen, mutta eihän se kaikki tarviakkaan osua 100% yhteen, voi ihan hyvin olla myös omiakin juttuja?

tärkein onse että ei ole narisija, ja on kivaa olla kahestaa

Vierailija
49/49 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on varmaan jo kumppaninsa löytänyt, mutta näyttää, että tästä on kehittynyt tällainen pienehkö pelaaja treffi ketju. Itse olen 31M ja etsin myös pelaavaa naista kumppanikseni. En juo alkoholia tai polta tupakkaa. Olen mukavassa työpaikassa jossa menee suurin osa päivästä. Arki hoituu myös mallikkaasti ja sitten kun jää aikaa niin sen käytän monesti pelaamiseen. Monet RPG, strategia ja rakentelu pelit ovat sellasia mitkä kiinostavat. Jos kiinnostaa tutustua tarkemmin niin laita viestiä ja avataan keskusteluyhteys.