Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää pelaava tyttöystävä?

Vierailija
29.04.2015 |

Sain tarpeekseni naisista jotka valittavat minun pelaamisesta, haluaisin löytää naisen joka myös pelaa ja ymmärtää pelaamisen päälle. Mistä tälläisiä naisia voisi löytää?

En pelaa älyttömiä määriä vaan lähinnä se asenne pelaamiseen on ruvennut tympimään, pidetään jonain alempiarvoisena harrastuksena. Teen paljon muutakin kuin pelaan, mutta ainoastaan pelaaminen on joillekin niin iso mörkö, että siitä pitää nalkuttaa ja jankuttaa kuin heikkopäinen.

Luulisi, että jo nykyaikana olisi asenteet hieman muuttuneet, mutta ei näköjään. Samaan ongelmaan tunnun törmäävän jatkuvasti.

Missä te ihanat pelejä pelaavat naiset oikein luuraatte :)

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:51"] Täällä :) [/quote]Mitäs pelejä tykkäät pelailla? Ja täällä siis luuraatte :D [/quote] Viime aikoina codia ja gta:ta pleikkarilla. Mitäs itse pelailet?

[/quote]Assassin’s Creediä olen viimeaikona pelannu, sain halvalla black flagin ja NHL tietty, mutta kausi rupeaa olemaan paketissa, niin nykyään tulee vähän pelattua änhistä. GTA löytyy minultakin.
[/quote]
Tuo assassin's creed on mulla hankintalistalla, sisko sitä tykkää pelailla ja on suositellu.

Vierailija
22/49 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:57"] [quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:51"] Täällä :) [/quote]Mitäs pelejä tykkäät pelailla? Ja täällä siis luuraatte :D [/quote] Viime aikoina codia ja gta:ta pleikkarilla. Mitäs itse pelailet? [/quote]Assassin’s Creediä olen viimeaikona pelannu, sain halvalla black flagin ja NHL tietty, mutta kausi rupeaa olemaan paketissa, niin nykyään tulee vähän pelattua änhistä. GTA löytyy minultakin. [/quote] Tuo assassin's creed on mulla hankintalistalla, sisko sitä tykkää pelailla ja on suositellu.

[/quote]Hyvä peli, tuo on merirosvoseikkailu, aika paljon seilataan merellä, mutta on siinä ne aceen kaikki perushiiviskely ja muut jutut mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:57"] [quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:51"] Täällä :) [/quote]Mitäs pelejä tykkäät pelailla? Ja täällä siis luuraatte :D [/quote] Viime aikoina codia ja gta:ta pleikkarilla. Mitäs itse pelailet? [/quote]Assassin’s Creediä olen viimeaikona pelannu, sain halvalla black flagin ja NHL tietty, mutta kausi rupeaa olemaan paketissa, niin nykyään tulee vähän pelattua änhistä. GTA löytyy minultakin. [/quote] Tuo assassin's creed on mulla hankintalistalla, sisko sitä tykkää pelailla ja on suositellu.

[/quote]Hyvä peli, tuo on merirosvoseikkailu, aika paljon seilataan merellä, mutta on siinä ne aceen kaikki perushiiviskely ja muut jutut mukana.

[/quote]

Joo ja varsinki kun painelee näppäintä sekä tattia niin se hahmo tekee hassuja liikkeitä :)

Vierailija
24/49 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vain! Olen itse pienestä pitäen pelannut veljien konsoli- ja pc-pelejä ja tutustuin mieheeni kliseisesti baarista tutun kautta. Yllätys oli melkoinen kun joillakin treffeillä tuli puheeksi, että molemmat pelaavat paljon samoja pelejä ja aloin wowittaa joksikin aikaa mieheni ehdotuksesta. Ja ei, en ole mikään 100 kg keijukainen, vaan ihan "tavallinen" mekkoja rakastava nainen, joka meikkaa arkisinkin ja laittaa hiuksia ja harrastaa ryhmäliikuntoja. 

Ystäväni ex sai hänet innostumaan rakentelupeleistä ja nykyäänkin hän pelaa paljon esim. Cities Skylines ja Rollercoaster Tycoon tyyppisiä pelejä. Meitä on moneen junaan.

Vierailija
25/49 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Thiefin kokeilua kaikille! :)

Vierailija
26/49 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo muita kriteerejä. Pelaava pilluteline riittää.

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:01"]

Luulisi, että sulla olisi muitakin kriteereitä naiselle kuin että pelaa? Vai kelpuutatko 100kg keijukaisen, joka diggaa Super Mario Brosista? Ei hitto näitä nyhveröitä taas..ei ihme, että akkas lähti lätkimää..

[/quote]

Vierailija
27/49 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanitan Clash of Clansia.

Vierailija
28/49 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö pelaavat naiset laneilla?

Vierailija
29/49 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:09"]

Suosittelen Thiefin kokeilua kaikille! :)

[/quote]Pikkuisen ristiriitaista kommenttia tullut, kun olen kavereilta kysynyt pelistä. Osa tykkää ja osa ei.

ap

Vierailija
30/49 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaan etsintää, hauska huomata että teitä on näin paljon.

ap

Vierailija
31/49 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi osalle naisista on ongelma jos mies pelaa. Samanlainenhan se harrastus on kuin muutkin, onko sillä väliä pelaako mies jalkapalloa, shakkia, pelejä vai harrastaako hän pitsinypläystä? Tunnen useamman naishenkilön jotka jaksavat kitistä miestensä pelaamisesta ja naiset itse tollottavat telkkarista aivotonta viihdettä monta tuntia illassa. Tiedän myös yhden tapauksen jossa miestä ärsytti naisen WoW:in pelaaminen kun raidien aikaan ei saanut häiritä :D Mutta eihän muissakaan lajeissa voi kesken suorituksen mennä kuhertelemaan nokkiinsa ottaneen puolison kanssa!

Vierailija
32/49 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä roikutaan, mutta naimisissa olen. Mutta minun pelaavat tyttökaverini löytyy esim. fb :n peliaiheisista ryhmistä, pelimessuilta, peli-illoista jne. Mutta totta on että ovat vähemmistöä. Toivottavasti löydät vielä jonkun mukavan pelaaja -tytön!

Vierailija
33/49 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/49 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten löytää peleistä. Pelaava nainen täälläkin. Ja oma siippa myös pelaaja

Vierailija
35/49 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä. Pelaan ralli ja sotapelejä. Kusen(ja paskon) seisaalta. Voin antaa sulle kikkeliä perseeseen jos sä annat mulle melaa mekkoon
-t ransunainen19v

Vierailija
36/49 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse pelailen, mutta en mitenkään usein koska on perhe mitä pitää pyörittää, mutta kaksi miestä olen jättänyt pelaamisen takia, en vaan jaksa. Ärsytti kun olin vaikka ruuan kattanut pöytään ja äijä pelaa vaan eikä tule syömään. Monesti söin yksin ja toinen sitten lämmitti ruokansa kun ehti. Se oli liian sooloelämää mulle. Nykyinen ei ymmärrä videopeleistä mitään ja se sopii mulle paremmin kuin hyvin!

Vierailija
37/49 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on innostus pelaamiseen laskenut viime suosien aikana. En tiedä sitten johtuuko se vanhenemisesta (29) vai olenko vaan pelannut liikaa, mutat ehkä pelaamisesta pitävä muija saisi innostukseen taas nousemaan. Tähän on toki sanottava, että vanhemmalla iällä nettipelit kiinnostaa yksin pelattavia enemmän, mutta 3G:n pingit on niin pakosja, ettei niillä voi pelata netissä.

Tosin nykyään maistuu alkoholi, kannabis ja yleensäkin juhliminen enemmän kuin ennen, joten en tiedä miten nörttityttö tähän suhtautuu. Kännäävälle ja pajautteluvalle miehellä pelaaminen on ok, mutta en sitten stiedä onko dokaaminen + pelaaminen kovin yleinen kombo naisille.

Vierailija
38/49 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 12v etsin pelaaja tyttöystävää helsinkist ps4 pelaaja pelaan ite ow gta 5 ja paljon muit pelejä lisätkää mut ps4l esjonne2k17

Vierailija
39/49 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaamisesta tullu mulle avokin kanssa laatuaikaa :D vedetään kuulokkeet korville ja pelataan yhteen hiileen onlinessa muita vastaan

Vierailija
40/49 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko minkä ikäinen? Mä itse tykkään pelata kuten myös monet mun naispuolisista kavereista enkä itse näe mitään ongelmaa pelaavassa miehessä. Tietty toinen asia on, jos mies pelaa joka päivä useita tunteja ja muu elämä kärsii pelaamisen vuoksi, mutta sopivissa määrin pelaava mies on mulle vain positiivinen asia.  Tosin itselle mmo:t ei ole kovin lähellä sydäntä, vaan tykkään enemmän yksinpeleistä kuten esim. Biowaren peleistä (ME, DA, BG jne.)