Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten eroat kumppanisi aiemmista kumppaneista?

Vierailija
29.04.2015 |

kerro se

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exät eri puolilta Amerikan mannerta, minä suomalainen. Olen myös nuorempi (ikäeroa lähes 10 vuotta). Exät näyttävän näköisiä ja kaikilla ruskeat hiukset, mulla maantienharmaa ;) Luonne-eroja toki on, mutta monet asiat myös yhdistää. Voisin kuvitella olevani ystävä ja hyvissä väleissä kaikkien miehen exien kanssa. En paljoa heistä tiedä, koska mieheni kunnioittaa heidän yksityisyyttään, mutta vaikuttavat mukavilta ihmisiltä ja moikataan, kun tavataan. Eroihin ei liity jännitteitä tai kolmansia pyöriä. Kyseessä siis seurustelusuhteet miehen ollessa 16-28-vuotias, ei kihlauksia, avoliittoja tai lapsia. Me ollaan oltu naimisissa kohta 10 vuotta.

Vierailija
42/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensimmäinen joka ei iskenyt häntä, vaan hän iski minut vaikka yritin juosta pakoon. Lisäksi aiemmat akateemisia ja minä en, vaan erittäin alikoulutettu ja omapäinen, joka komentelen ja teetän hänellä paljon kaikenlaista. Rakkaus kukoistaa. Ja olihan hän todella komeakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne, ulkonäkö, ikä, paino, koulutus, työ ja palkka.

Olen introvertimpi, urheilullisempi, 10v nuorempi ja varmaan 20kg kevyempi. Olen korkeammin koulutettu, mutta huonommin palkattu vaikka olen miesvaltaisella alalla. Olen vapaaehtoisesti lapseton, mutta silti hyvä äitipuoli.

Mieheni ex on räväkämpi, naisellisempi, parempipalkkainen (rahoitusalalla). Hän on äiti, muttei kovin hyvä sellainen (päätelleen siitä, että lapset halusivat muuttaa meille kun saivat itse päättää ja tytär on aikuisena paremmissa väleissä minun kuin äitinsä kanssa).

Vierailija
44/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 12:20"]

Miehen exät on olleet pitkiä, hoikkia ja pienirintaisia. Luonteeltaan rauhallisia. Minä olen lyhyt, isorintainen ja helposti hermostuva.

Exien kanssa suhteet on kestäneet 1-6kk, me ollaan oltu yhdessä 16 vuotta. Perimmäinen syy meidän suhteen kestämiseen on ollut se että minä alussa jaksoin katsoa miehen jatkuvaa bilettämistä. Exät ois halunneet viettää rauhallisia koti-iltoja, kaupassa ja kavereiden luona olisi pitänyt käydä pariskuntana. Jos mies lähti yksin, ex näytti pitkää naamaa monta päivää mutta mitään ei sanonut. Miehen kertoman mukaan hän ei halunnut siinä iässä (19-20v) olla kuin keski-ikäinen pariskunta. Exät jäivät jälkeen kun mies biletti.

Kun me tavattiin, käytiin yhdessä bilettämässä. Jos en itse päässyt opiskelujen tai harjoittelujen vuoksi, en kieltänyt miestä menemästä. Tottakai nuorena pitää mennä kun ei ole lapsia ja kavereilla sama tilanne. Samalla lailla mies ei mua estänyt menemästä. Muutama vuosi oli melkoista menoa ja sitten päätettin alkaa yrittämään lasta. Mieskin rauhoittui kotiin mahan kasvaessa. On mahtava isä ja mies. Kotona viihtyy nykyään hyvin. Pari kertaa vuodessa käy jossain. Ei oikein innostu vaikka yritän houkutella että mene käymään kavereiden kanssa.

[/quote]

Sain aika monta alapeukkua. Miksi ihmeessä?

Vierailija
45/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useankin miehen kohdalla olen varmaan katsellut miestä pidempään kuin ne harvat exät joille on tainnut muutama kuukausi riittää.

Vierailija
46/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seksikäs.

Vierailija
47/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon normaalipainoinen, enkä nalkuttava kontolloiva kyylä.

Vierailija
48/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri sukupuolta :D

Vierailija
49/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyempi ja pönäkämpi. Olen naisvaltaisella alalla ja pidän lapsista. Olen rauhallisempi kuin exä.

Vierailija
50/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko paljon alapeukkuja näissä viesteissä.

Mieheni exät (vakavammat suhteet) ovat olleet minua n. 10-15 vuotta vanhempia ja akateemisesti koulutettuja. Ainakin pari tosi paljon salilla treenaavia, minä harrastan liikuntaa lähinnä sen mukaan, mikä tuntuu hyvältä, en hampaat irveessä pumppaamista :) Persoonalta sen verran, mitä tiedän, minun arvomaailmani on lähimpänä miehen arvomaailmaa ja meillä on yhtenäiset näkemykset esimerkiksi sen suhteen, missä haluamme asua, lasten kasvatuksesta, yhteiskunnasta ja politiikasta. 

Vierailija
51/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme miehen kanssa yhtä koulutettuja enkä juurikaan käytä alkoholia. Nuo ovat tulleet esille, muuten minua ei kyllä kiinnostakaan. Olemme molemmat nyt vanhempia ja kolhitumpia kuin edellisissä suhteissamme, joten myös tietyissä asioissa eri ihmisiä.

Vierailija
52/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut mieheni lasten äidin ja häneen verrattuna olen kyllä paljon rennompi ja iloisempi. Osoitan myös paljon enemmän läheisyyttä halailemalla ja pussailemalla - myös niitä lapsia! :)

Vierailija
53/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä vaati miestä tiskaamaan samantien kun ovesta tuli sisään töiden jälkeen, sen jälkeen odottivat pyykit. Makasi lasten kanssa sängyssä koko päivän ja huokaili sieltä, miten raskasta imetys on.

Mies tekee työtä, jota tekee myös mielessä 24/7 sillä tulostavoite on kova ja palkka sen mukainen.

Ulkoisesti oli kuulemma ihannenainen, isot tissit, blondi ja hyvä sängyssä.

Minä olen pieni, ruma ja lahna väljäpillu mutta sisäisesti kuulemma jokaisen miehen unelma. Minä pidän häkin ovea aina auki. Ruoka odottaa aina miestä kotiin, niinkuin nytkin. Siivottiin lapsen kanssa jo vapuksi valmiiksi, mies on ihana ja ansaitsee saada viettää aikaa perheen , ei imurin parissa.

Vierailija
54/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorempi, pulskempi, koulutetumpi ja vähemmän siisteysintoilija.

Vierailija
55/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavia ollaan molemmat. Minulla on mielenterveys tallella, exällä ei. Exä veti itkupotkuraivareita monta kertaa viikossa, minä en ikinä. Minun juttujani ei tarvitse hävetä, exän puheita julkisilla paikoilla sai kuulemma hävetä. Minä olen aidosti koulutettu, exä ei kioskiromaaneja korkeatasoisempaa lukenut. Minä en ole maannut satojen miesten kanssa, exä on. Minä tykkään harrastaa normiseksiä, mutta paljon. Exää olisi pitänyt sitoa ja kusta päälle.

Vierailija
56/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vierailija
57/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman vuoden vanhempi, koulutetumpi, kropaltani kiinteämpi ja älykkäämpi kuin mieheni exä.

Vierailija
58/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutetumpi, nuorempi, kauniimpi ja älykkäämpi. Mieheni mukaan olen ensimmäinen nainen, josta on ollut hänelle älyllistä haastetta. 

Vierailija
59/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonteeltani sitoutuvampi, joustavampi, huomioivampi ja hellyydenkipeämpi, eli enemmän tyttöystäväni kaltainen kuin mitä hänen pleijerieksänsä oli. Ulkoisesti olen lihavampi kuin alipainoinen eksä, jolla on anoreksia ja hän kontrolloi myös nykyiseni syömisiä. Lisäksi minulla on lyhyemmät hiukset, olen sosiaalisempi ja henkisesti huomattavasti tasapainoisempi. Eksä on toisaalta kunnianhimoisempi ja tavoitteellisempi ja tätä kautta luultavasti myös menestyvämpi tulevaisuudessa, hänelle pointsit siitä. Oikein mukava minua vuotta nuorempi nainen, tunnen hänet opiskelujen kautta. Yhteistä meillä on opiskelu samassa laitoksessa, tosin eri tiedekunnissa.

Vierailija
60/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 16:34"]Olen luonteeltani sitoutuvampi, joustavampi, huomioivampi ja hellyydenkipeämpi, eli enemmän tyttöystäväni kaltainen kuin mitä hänen pleijerieksänsä oli. Ulkoisesti olen lihavampi kuin alipainoinen eksä, jolla on anoreksia ja hän kontrolloi myös nykyiseni syömisiä. Lisäksi minulla on lyhyemmät hiukset, olen sosiaalisempi ja henkisesti huomattavasti tasapainoisempi. Eksä on toisaalta kunnianhimoisempi ja tavoitteellisempi ja tätä kautta luultavasti myös menestyvämpi tulevaisuudessa, hänelle pointsit siitä. Oikein mukava minua vuotta nuorempi nainen, tunnen hänet opiskelujen kautta. Yhteistä meillä on opiskelu samassa laitoksessa, tosin eri tiedekunnissa.
[/quote]

Ja ai niin: harrastamme seksiä ja koemme kummatkin sen nautinnolliseksi, tyydyttäväksi ja miellyttäväksi. Olen huomattavasti rennompi, spontaanimpi, vastavuoroisempi ja aktiivisempi sängyssä kuin mitä nykyisen eksä oli. Hänen mielestään oli kivaa, kun hän oli päättänyt yksipuolisesti ilmoittamalla, ettei tässä suhteessa ole seksiä. Tämän ja monen muun asian takia tyttöystävälläni oli/on pieniä kynnyksiä muutamassa asiassa, mutta on koko ajan rentoutuneempi ja aktiivisempi kuin on koskaan ollut. Olen nykyiselleki ensimmäinen kunnon kumppani, minä olin muutaman vuoden suhteessa miehen kanssa ennen häntä.