Raskausarpien paraneminen
Sain alavatsaan navadta alaspäin ikäviä arpia loppuraskauden aikana. Eivät tunnu erityisen paljon sormin, mutta luonnonvalossa näyttävän sivultapäin syviltä urilta :( punaisuus häviää ajan kanssa, mutta madaltuvatko nuo tai kenties häviävät joskus kokonaan?
Kommentit (4)
Ei mulla ainakaan ole hävinneet. Minä sain niitä jo teininä kasan rintoihin ja perseeseen ja yläreisiin, kun naiselliset muodot alkoivat tulla. Ja vatsaan tietysti raskausaikana paljon. Sellaisia syviä "vauhtiraitoja" nuo parikymmentä vuotta sitten teininä tulleetkin edelleen on, Eivät kyllä itseäni häiritse, kun on vielä sellaisissa paikoissa jotka normaalisti vaatteet peittää.
Eivät häviä, mutta madaltuvat kyllä. Punaisuuteen auttaa Bio-oil, vaalentaa oikeasti raskaus- ym. arpia.
Okei itelläni tuli arpia myös teininä mutta ne ovat nyt vitivalkoisia ja eivät syviä. Nyt tuli reisiin myös pari ja ne on toista maata kuin nämä vatsan raidat
Jotkut ihoa kiinteyttävät voiteet saattaa auttaa, olin oikeesti yllättänyt että toi Nivean mikälie Q10-voide paransi arpisen ihoni ulkonäköä tosi paljon, kun ajattelin aina että nää on vaan mainospuheita eikä ne oikeesti mitään tee