Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten eroat kumppanisi aiemmista kumppaneista?

Vierailija
29.04.2015 |

kerro se

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomattavasti vanhempi (mutta silti miestäni nuorempi). Ex ei ollut mikään penaalin terävin kynä (nyt näin suoraan sanoen) minä olen korkeasti koulutettu. Minua on vaikea pompotella, ex:llä ei ollut omia mielipiteitä (tunnen henkilön eli tämä ei ole miehen kertomaa). Ex oli varmaan sopuisa lammas, minä taas saatan olla aika hemmetin kova pala purtavaksi välillä :D

Vierailija
2/67 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei jeesus. Ei kerro nykyisestä kumppanista hirveän hyvää jos uuteen suhteeseen astuttuaan nillittää entisistään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhemmistä olosuhteista kotoisin, siis huomattavasti. Ex on kasvissyöjä joogakuru, minä vetelen makkaraa ja olutta. Ex tykkää taide-elokuvista ja mä tykkään vähän kaikesta. Mulla ei ole hoitoviettiä, exällä on. Hän on sosiaalinen, minä taas tykkään olla omissa oloissani. Taidan nykyään olla läskimpikin, kun se makkara maittaa. Ja olut. 

Vierailija
4/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskoton. Eli miehen exä jäi kiinni pettämisestä.

Muuten ollaan aika paljon saman näköisiä, ja luonteeltaan muuten samanlaisia tyyppejä. Minä olen kuulemma rehellisempi ja reilumpi.

Vierailija
5/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen söpöin.

Vierailija
6/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä nää ihmiset tietää millainen Se miehen\naisen ex on ollut sängyssä tai muutenkaan mitään siitä edellisestä pari suhteesta?

Vierailija
7/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtä pinnallinen, en meikkaa yhtä paljon, olen laihempi, rauhallisempi enkä juo yhtä paljon.

Vierailija
8/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksistä emme ole miehen kanssa puhuneet. Paitsi sen verran, että mies oli minun ensimmäinen kumppani. Hän taas kertoi esimerkin suhteen päättymisestä, kun miehen eksä oli hyppinyt muissakin sängyissä eikä ollutkaan valmis panostamaan yhteen ja ainoaan suhteeseen. Mutta en edes tiedä montako eksää/ kumppania mun miehellä on ollut, en tiedä nimiä tai mitään persoonasta tai ulkonäöstä. Ainoa minkä mies on sanonut, niin että mun kanssa oikeasti synkkaa ja toivoo viettävänsä loppuelämän. Että olisin oikeasti vaimoainesta ja että tulevaisuuden toiveet kohtaavat suurimmaksi osaksi. Omasta puolesta olen samaa mieltä, ei tarvitse miestä vaihtaa :) Mutta aavistelen, että olen mieheni suurikokoisin morsio :'D

Vierailija
9/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan. Exät oli jotain lyhyitä, ei kovin vakavia suhteita.

Vierailija
10/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:45"]

Meissä on paljon samaa mieheni exän kanssa.  Erojakin toki on. Luonne, siisteys, uskollisuus. Taito laittaa ruokaa ja pitää koti siistinä. Olen sinut itseni kanssa.

Mieheni exä on yksi parhaimmista kavereistani.

[/quote]

Yyyyh, oot sitten käynyt kaverin tunkiolla tonkimassa? Ei tosiaankaan ketään muuta löytynyt?

Vierailija
11/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te akat uskotte kyllä ihan kaiken paskan, mitä miehenne teille syöttävät. Ootteko miettineet mitä ukkeli kertoilee teistä itsestänne seuraaville tyttiksilleen?

Vierailija
12/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä huumeita ja alkoholiakin vain kohtuullisesti.

Vierailija
13/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 16:59"]

Mistä ihmeestä nää ihmiset tietää millainen Se miehen\naisen ex on ollut sängyssä tai muutenkaan mitään siitä edellisestä pari suhteesta?

[/quote]

Toiset ei koe edellistä elämää mitenkään salaisuudeksi.

Vierailija
14/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat mätisäkki-exät alapeukuttelee kun mies löysi paremman :DD Hajotkaa rauhassa :DD

Vierailija
15/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:38"]

[/quote]

[/quote]

Ällöttävä ajatus, että exäni juoruaisi seksitapojani seuraaville naisilleen.

Vierailija
16/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:38"]

[/quote]

[/quote]

Ällöttävä ajatus, että exäni juoruaisi seksitapojani seuraaville naisilleen.

[/quote]

No ihan yhtä ällöttävää, kun lapset tajuaa sen, mitä isi ja äiti tekee makkarissa, kun tulee vauvoja.

Vierailija
17/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikin tavoin erilainen.Onneksi.

Vierailija
18/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorempi, korkeammin koulutettu, blondi (värjätty tosin), meikkaan enemmän ja olen muutenkin tyyliltäni aivan erilainen. Lisäksi olen urhelullisempi ja minulla ei ole tatuointeja. 

Vierailija
19/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 16:59"]Mistä ihmeestä nää ihmiset tietää millainen Se miehen\naisen ex on ollut sängyssä tai muutenkaan mitään siitä edellisestä pari suhteesta?
[/quote]

Itse tunnen nyksäni eksän ja monet ystäväni toistavat samoja havaintoja hänestä, kuin mitä nyksältä olen saanut. Nyksän kanssa on ollut myös tarve avata aikaisempia kokemuksia, jotta rentous, ymmärrys ja myös luottamus olisivat kasvaneet. Minulle ei ole ongelma keskustella eksistä tai edes siitä, millaisia nämä olivat sängyssä, jos tulee tarve/toinen tahtoo asiaa avata syystä tai toisesta. Miksen näiden tietojen kautta tietäisi tästä aiemmasta suhteesta? Ihme olettamus, ettei nykyisen kumppanin eksistä tai entisistä suhteista tietäisi mitään. Ja kuka miinustelee kaikkien viestejä? Kai nyt viestin lähettäjää tietää eroavaisuudet paremmin kuin anonyymi miinustelija?

Vierailija
20/67 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:35"]

Te akat uskotte kyllä ihan kaiken paskan, mitä miehenne teille syöttävät. Ootteko miettineet mitä ukkeli kertoilee teistä itsestänne seuraaville tyttiksilleen?

[/quote]

No meidän suhde ei ole siinä pisteessä, että pitäisi miettiä tuommoista. Ja mitäs sitten jos kertoo? En minä ole vaatinut miestäni pitämään suutaan supussa menneisyydestään. Ja asia, jonka kirjoitn tänne on sellainen, jonka olen ihan itse nähnyt ja kokenut. Ei ole miehen tarvinnut mitään valehdella.