Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun en ottanut aamukahvilla pullaa, sanoi työkaveri..

Vierailija
29.04.2015 |

että säälii minua. On kuulemma ennemmin "muodokas ja onnellinen, kuin laiha ja surullinen". Alkoi kismittämään tuo. Se ei minua surulliseksi tee, että yritän kiinnittää huomiota ruokavaliooni ja syödä terveellisesti. Päinvastoin, kunnon ruoka antaa energiaa, auttaa pysymään terveenä ja hyvän fiiliksen.

Sama työkaveri totesi minun jäävän paljosta paitsi, sillä katson tv:tä noin 1-2 tuntia viikossa. Kaikki hyvät sarjat menee ohi. No mä vietän iltani harrastuksissa, lasten kanssa, kahviloissa, kotitöitä tehden.. Valintoja nämäkin. Ihmetyttää vaan miksi hoikkia ja aktiivisia voi arvostella päin naamaa.. Auta armias kun olisin taivastellut tämän emännän pullan puputusta ja tv:n tölläämistä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on idiootti työkaverina. :)

Vierailija
2/39 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hinkuti hinkuti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä ota mitään "kastamista" kahvin kanssa. En edes tykkää mistään pullasta, kekseistä yms.

Vierailija
4/39 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko töissä av:lla?

Vierailija
5/39 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:14"]että säälii minua. On kuulemma ennemmin "muodokas ja onnellinen, kuin laiha ja surullinen". Alkoi kismittämään tuo. Se ei minua surulliseksi tee, että yritän kiinnittää huomiota ruokavaliooni ja syödä terveellisesti. Päinvastoin, kunnon ruoka antaa energiaa, auttaa pysymään terveenä ja hyvän fiiliksen.

Sama työkaveri totesi minun jäävän paljosta paitsi, sillä katson tv:tä noin 1-2 tuntia viikossa. Kaikki hyvät sarjat menee ohi. No mä vietän iltani harrastuksissa, lasten kanssa, kahviloissa, kotitöitä tehden.. Valintoja nämäkin. Ihmetyttää vaan miksi hoikkia ja aktiivisia voi arvostella päin naamaa.. Auta armias kun olisin taivastellut tämän emännän pullan puputusta ja tv:n tölläämistä.
[/quote]
No eihän tuo sinun työkaverisi ole onnellinen kun joutuu toisten aikuisten ihmisten syömisiä kyttäämään. On läski onneton ja kateellinen. Kummallista että työkaverin syömisiä holhoaa.
Hoikkana eli terveenä ja aktiivisena on ihanaa. Mukavaa päivää sinulle ap!

Vierailija
6/39 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo, läskit aina arvostelee laihoja.

Vierailija
7/39 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin laiha surullinen muuttuu iloiseksi lihomisesta.

Vierailija
8/39 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä millään tuollaista. Veikkaan, että se sun työkaveri ei itse ole onnellinen, koska noin inhottavia jutteli.

Vierailija
9/39 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat. Korppu vaan kadehtii sua kun joutuu ite viskomaan läskisäkkejä olkapäille.

Vierailija
10/39 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:17"]

Mä en ikinä ota mitään "kastamista" kahvin kanssa. En edes tykkää mistään pullasta, kekseistä yms.

[/quote]

Sama. Vaikken syömisiäni katsokaan niin pullankäntyt eivät kuulu mun syömisiin. Ehkä jonkun kerran vuodessa voi jonkun todella hyvän ja rähmäisen viinerin syödä jos jossain olisi tarjolla, mutta eipä yleensä ole kuin sitä peruspullaa joka ei niin hirveästi kiinnosta.

Vierailija
11/39 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ylipäätään se, että ihminen ei saisi itse päättää, mitä syö. Olin kerran yhdessä työpaikassa (jossa sinällään oli aivan harvinaisen kivat työkaverit), jossa uusi työntekijä oli laihiksella. Hän oli siis huomattavan ylipainoinen, joten pudotettavaa oli, vaikka oli jo menestyksekkäästi onnistunut pudottamaan painoaan. Silloin tällöin joku toi töihin jotain pullaa tai vastaavaa herkkua, ja lähes aina alkoi tuputus tuolle laihduttajalle. "Kyllä sä nyt voit vähän ottaa." "Mitä se haittaa, jos otat yhden palan." Mä puolustin aina tätä työkaveria (vaikka siis kukaan ei tietenkään sitä pullaa tuputtanut pahalla), koska mun mielestä pitää kunnioittaa sitä, että toinen laihduttaa, ja painostus ei sitä tue.

Vierailija
12/39 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ärsyttävää kyllä. Pitäisikö ennemminkin miettiä miksi se pulla tekee onnelliseksi? Ei minun onneni ainakaan muutu yhdestä pullasta suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
13/39 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Miksi puolustaudut noin kovasti yhden lauseen takia. Jos olisit itse onnellinen et piitaisi sanomisista vaan hymyilisit vain leveästi. T. hoikka joka aina ottaa pullaa kun työkaveri tarjoaa, se on kohteliaisuutta

Vierailija
14/39 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä omaan arvoonsa. Voit olla ihan varma että työkaverisi on itse onneton ja tyytymätön itseensä! Hän ei vaan sitä millään myönnä. Musta paras keino reagoida on jatkaa ylpeänä elämääsi kuten olen tähänkin asti tehnyt ja hymyillä.

Vierailija
15/39 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat ihmisethän on aina tunteettomia ja pinnallisia, eivätkä osaa nauttia elämästä. Ja pitää olla myös jotain mistä ottaa kiinni... huoh

Vierailija
16/39 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:24"]En tajua. Miksi puolustaudut noin kovasti yhden lauseen takia. Jos olisit itse onnellinen et piitaisi sanomisista vaan hymyilisit vain leveästi. T. hoikka joka aina ottaa pullaa kun työkaveri tarjoaa, se on kohteliaisuutta
[/quote]
Onhan tuo nyt ilkeästi sanottu. Varmaan ap:ta ärsyttää että joku kehtaa haukkua, ei välttämättä se mitä hän edes sanoo.

Vierailija
17/39 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo :D en usko hetkeäkään tuota. Ap vain tosiaan elää onnettonta, mutta terveellistä elämää ja hakee täältä nyt huomiota.

Vierailija
18/39 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin todennäköisesti katsonut häntä hölmönä, purskahtanut nauruun ja sanonut, että nythän sinä voit syödä tuon minunkin pullani, kun minulle se ei kelpaa, niin tulet kaksi kertaa onnellisemmaksi, jos sinun onnesi on riippuvainen pullasta.

Totuus on se, että onnellinen ihminen (painosta riippumatta) ei ikinä lauo tuollaisia kommentteja toisille ;)

Vierailija
19/39 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on omituista työpaikalla kommentoida kenenkään syömistä tai syömättä jättämistä. Taisi olla niin, että työkaveri tajusi itsekin, että hänenkin olisi parempi jättää pulla väliin, mutta ei pystynyt hillitsemään himoaan ja piti sitten yrittää puolustella itselleen sitä, että syö pullaa.

Vierailija
20/39 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en juo edes sitä kahvia :D kahvitauon käytän tupakilla käymiseen, fyi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme