Tulostatko pankin tiliotteet?
Kommentit (21)
On se vaan merkillistä että Nordeassa eikä muuallakaan saa enään kirjottaa maksua ulos että ois kuitti .
Kyllä tulostan. Ei ne verkkopankissa säily! Aiemmin sieltä löytyi useamman vuoden säilö, mut nykyään ei löydy kuin reilun vuoden ajalta!!!
Otan ulos kerran vuodessa tietokoneelle talteen. Yli vuoden vanhoja ei mun pankista saa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulostan. Ei ne verkkopankissa säily! Aiemmin sieltä löytyi useamman vuoden säilö, mut nykyään ei löydy kuin reilun vuoden ajalta!!!
Ei niitä silti tarvi paperille tulostaa.
No en todellakaan tulosta. Voihan ne halutessaan tallentaa omalle koneelle tai johonkin pilvipalveluun.
Tarkentavat merkinnät on näpsempi tehdä ja niihin palata tarvittaessa kun ovat paperilla.
Mihin te niitä tiliotteita tarvitsette?
Paperille ei tarvitsee tulostaa, mutta kannattaa tallentaa vähintään sähköisessä muodossa. Jos tilin joissain vaiheessa lakkauttaa, ei sen tiliotteita enää saa verkkopankista. Eikä myöskään silloin, jos vaihtaa pankkia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan mielenkiintoista seurata, mihin rahaa menee. Mutta esim. verotukseen voi joskus tarvita vanhaakin tietoa esim. hankintahintaa myyntivoiton laskemiseen. Silloin on kiva, jos sen voi löytää suoraan tiliotteesta.
Ihan suoramaksuna S-pankki hoitaa perusmaksuni. 1 kerta kuukausi tiliote paperilla ,tulee postilukusta.Joten ei pankki tunnuksia. Lopetin ne 2010. Olen numero sokea. Joten ei mitään ongelmia. Käteisrahan nostan S-pankin automaatista,löyty sieltä missä Prisma.Toki saa mistä vaan S-kaupan kassalta,nostaa tai taletaa rahaa.Kun ei ole velkaa ja ainoa tulo on työ-eläke.Toimi minulla parhaiten.
Mulla on sijoitusasunto, sen tilin tiliotteet otan talteen, että näen kulut ja vuokratulot.
Toiseksi, olen lapseni edunvalvoja, joten hänen tiliotteet otan talteen. Oman käyttötilin tiedoilla en tee mitään.
Paperille en tulosta, mutta koneella ovat tallessa
Tulostan kaikki ja, mapitan ne kansioihin. Mulla on jokaikinen kuitti&lasku mapitettuna koska anoppi haluaa tarkistaa meidän tilit ja kulut.
Pankki (OP) lähettää ne minulle paperisina joka kuukausi. Niistä koituvat maksut menevät bonuksista, joita muutenkin tahtoo mennä vanhoiksi. Ja nyt niitä paperisia tiliotteita tosiaan tarvitaan vuosienkin takaa, kun pitää alkaa selvitellä erästä jupakkaa ...
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mulla on pieni yritys ja teen muutaman kerran vuodessa kirjanpitoa, sen takia pitää tulostaa tiliotteetkin.
Vierailija kirjoitti:
Tulostan kaikki ja, mapitan ne kansioihin. Mulla on jokaikinen kuitti&lasku mapitettuna koska anoppi haluaa tarkistaa meidän tilit ja kulut.
Miksi sä suostut tuollaiseen? Aikuisen ihmisen tilit ei anopille kuulu., En voisi edes kuvitella että vaatisin aikuisen lapseni tiliotetta nähtäväksi. Ei todellakaan tarvitse niitä anopille näyttää.
Kopioin kaikki tiedot kynällä kun ei ole tulostinta.
Otan tiliotteet koneelle talteen.
Miksi mä pankin tiliotteet tulostaisin. Eiköhän ne ole salaisia. En tulosta omiakaan tiliotteita.
Tietenkin tulostan ja laitan taloyhtiön ilmoitustaululle.
No en tulosta. Kyllä ne verkkopankissa säilyy.