Syöttekö hernekeittoa ja kalapuikkoja?
Itse syön. Just ostin kaupasta kalapuikkoja ja uuni lämpenee ja sinne menee kalapuikot. Omat aikuiset ei suostu kalapuikkoja syömään. Miten te muut?
Kommentit (22)
Syödään, mutta ei yhtäaikaa.
Kalapuikolle on lisänä pussiperunamuusi pinaatilla ja tillillä höystettynä.
Ja hernekeitto syödään sitten toisella kertaa, ruisleivän ja piimän ja maidon kanssa.
Hernekeittoon lisätään vähän sinappia ja joitain mausteita.
Syödään joskus kalapuikkoja, kun ei jakseta laittaa ruokaa. Hernekeitto tehdään itse.
Joo kalapuikkoja syön, ne on herkkua, hernekeittoa en syö.
Aina on varalla hernekeitto ja pakkasessa kalapuikkoja.
Hyviä ovat 🤗
Ostan pari kertaa vuodessa gluteenittomia kalapuikkoja, vaikka niissä on haitallisia ainesosia. Syön sitten koko pannullisen kerralla ns. lohturuokana.
Hernerokasta pidän myös, mutta jäi nytkin jouluna tekemättä, kun en löytänyt kaapista herneitä. Tänään ne kyllä löytyivät.
Herneitä liotan yön yli ja idätän. Sitten laitan ne jääkaappiin ja syön karkkeina. .
Kyllä, mutten samaan aikaan.
Molemmat ihan lemppariruokaa. 😋
Joo, hernekeitosta ihan tykkääkin. Kalapuikoista oikeastaan en.
hernaria fanitan, kalapuikkoja en.
Kyllä syödään, molempia. Kalapuikkoja hätävarana pakastimessa lähes aina. Hernekeittoon lisään sinappia ja meiramia, joskus paistan krutonkeja hernekeiton lisukkeeksi.
ES:ään tehty kalapuikko-hernekeitto maksamakkaralla on namia.
en juuurikaan kun ruoka avusta saa kaiken, loha, sisäfilettä, falafeliai valmissalaatit maidot leivät piimät jugurtit, turkish yugurtit, jäkiruoat valmisruoat, perunat vihannekset kaiken
tänäänkin sain noin 30 e edestä keskiviikkona n 100 e edestä ja joulun jlkeen n. 300 e edestä ruokia
Ostan kalapuikkoja harvoin, itse tykkään, mies ei syö, lapset eivät ole hulluna mutta syövät. Hernekeitto on kaikista hyvää ja sitä täytyy aina olla kaapissa hätävaraksi.
Kyllä syödään molempia. Kalapuikot on ihania tartarkastikkeen kanssa.
Kalapuikkoja en koskaan. Ei tulis mieleenkään ostaa.
Hernekeittoa teen aina itse joulun jälkeen kinkun rippeistä. Hyvää on. Ikinä en ole purkkihernaria ostanu.
Kyllä molempia, ja joulun aikaan myös itse tehtyä keittoa kinkun lopusta
Hernekeittoa useinkin, kerran tai pari kuussa. Kalapuikkoja en oo syönyt varmaan 25 vuoteen.
Kyllä kasvishernekeittoa,lisään punaisia tai valkosia papuja purkista. Lisäksi laitan raakaa sipulia kun keitto lautasella ja turun sinappia viellä.Nam.nam. Kalapuikoja myös,tykään niistä todella. Yksin kun asuu ravintoni nälkään toimii helpoimman mukaan,eli kaupasta valmiina ostettu kaikki mitä lapaan suuhuni ravinoksi nälkääni!
Hernekeittoa syön , koska se pierettää. Kalapuikot ei pieretä.
Ostan joskus Finduksen täysjyväkalapuikkoja ja -fileitä. Ne on tosi hyviä! Hernekeittopurkinkin ostin itse asiassa juuri viime viikolla.