Lue keskustelun säännöt.
Haisenkohan hiton pahalle?
29.04.2015 |
Ihmisten käytöksestä päätellen.Ja mulla on aivan hirveitä vatsavaivoja ollut, mutta en siis itse tiedosta että piereskelisin julkisesti mutta jos kuitenkin tulee huomaamatta jonkun verran ilmaa.Mulle on kai kehittynyt jokin krooninen sulistotulehdus.Hävettää ja pelottaa.
Kommentit (42)
43: etenkin kun ottaa huomioon minkälaisia vastauksia ap sai. Kaikista niistä huolimatta lähti viemään ketjua itsesääli ja elämänhaluttomuuslinjalle. ja totta, alun tietämättömyyden jälkeen olikin varmat diagnoosit ja tulevaiuudennäkymät.
Ja vaikkei oliskaan trolli turha tsempata kun vaikutus on täysin päinvastainen kuin on tarkoitus.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 01:57"]
Ihmisten käytöksestä päätellen.Ja mulla on aivan hirveitä vatsavaivoja ollut, mutta en siis itse tiedosta että piereskelisin julkisesti mutta jos kuitenkin tulee huomaamatta jonkun verran ilmaa.Mulle on kai kehittynyt jokin krooninen sulistotulehdus.Hävettää ja pelottaa.
[/quote]Tästä aloitusviestistä ja muutamista sen jälkeen ei mitenkään voisi aavistaa että ap tietää sairastavansa peräsuolentulehdusta ja sen että edessä on avanne ja syöpäkuolema.
Todella muuttui viestit ja sisältö matkan varrella ja epäilyttäähän se. Että onkin trolli jota pitäisi ruokkia.