Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<> Tammenterhot tiistaihin <>

19.09.2006 |

[b]Huomenta vaan arvoisat ladyt[/b]

En havainnut tirstain pinoa, joten tässäpä sitä! Ja alla linkkiä eilisiin turinoihin:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8372787&p=1&tmode=1&smode…

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zatu:

enpä nyt ite tiiä, mut jos nää puskurit kasvaa tätä tahtia loppuun asti niin kottikärryillä kai niitä saa talvella työntää.

[color=fuchsia][b]:-D :-D :-D[/b]

[color=seagreen]Allekirjoitan! Mulla on norm. B-kuppi ja nyt menossa jo D, tuntuu että ei loppua näy. Ostin vahingossa viime viikon reissusta yhdet C-kupin liivit ja yli pursuaa että ihan hävettää, ei voi pitää tiukkoja paitoja. Miten ihmeessä sitä osaa ostaa oikean kokoiset imetysliivit???

[color=royalblue][b]Äitiliini[/b], kirjoitellaan vaan häpeilemättä töistä! Mä ainakin jonkin verran teen kotonakin työhommia, esim. sähköpostin purkua ja vastailua, joten ihan hyvällä omallatunnolla käyn täällä aina silloin tällöin. Käyhän jotkut tupakkatauoillakin ja tähän ei mene ainakaan enempää aikaa :)

[color=996699]Mulla menee koko ajan Ardisia ja Nenn sekaisin... aina mietin että kumpikos se nyt asuikaan siellä Ruotsin puolella... :) Varmaan just siksi kun ootte molemmat ainakin " puoliksi" ruotsinkielisiä ja silloin ristiin ja rastiin kehuitte niitä ruotsin kanavan tv-ohjelmia.

[color=teal]Juu, mut jos nyt hakis kupillisen Dajm-cappuccinoa ja tekisi vähän aikaa vielä töitä. Ihanaa, huomenna neuvola ja saa nukkua pidempään kuin tavallisesti. Normaaliaamuina herään 05.30, vielä siis ens viikon ajan ;) ;) ;)

[b]

Sinda & Nipsu[/b]

[/color]

Vierailija
22/35 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla noi poijat vasta kunnon hikottelijoita olleetkin. Tai no, tytöistä ei ole kokemusta niin en voi verrata, kummat ovat kovempia ;) Että luota vain vaistoosi, jos kerta vahva poikaolo on :)

Mun mies ei tiedä itsekään mitä se on, suomalainen vai ruotsalainen ;) Se on syntynyt ja kasvanut täällä muutamaa Suomen vuotta lukuunottamatta. Vanhemmat ovat suomalaislähtöisiä. Molempien maitten kansalainen mies on, mutta kyllä mie luulen. että suomalainen sisu ja veri on vanhempi :) Mie taas olen kotoisin ihan suomenkieliseltä alueelta, nykyään puhun kyllä pakostakin ihan sujuvaa ruotsia. Alkaa jo vähän Suomen kielioppi tökkiä sekä sanoja on paljon hukassa. Ainakin ihme lauseenjärjestyksiä käytän, kun kirjoitan suomeksi. Inte bra. Lapset ovat kaksikielisiä, niin kuin varmaan teilläkin? Mulla alkaakin ens vuonna esikoisen suomeksi lukemaan opetteluprosessi, haluan niin kovasti, että lapseni oppivat myös suomenkielen ihan kunnolla (ovat ruotsinkielisessä dagiksessa/koulussa). VINKKEJÄ???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun sain viimein linkin ja tunnuksen tuonne blogiin! Hauska katella noita kuvia kun nimimerkit saavat kasvot. :)

Miulla on tään viikon viimeinen työpäivä menossa, kun loppuviikon aion olla kotona tytön kans, joka on flunssassa. Mies on ollut kotosalla eilisen ja tään päivän. Toivottavasti ei oo kovin sitkusta flunssaa, sais jo parantua.

Galluppejakin oli taas iso liuta. :)

NärästysG: välillä närästää, saa pitää Renniet mukana koko ajan, ettei närästys yllätä. Tosi inhottavaa tuo korvennus.

SynnytysuniG: nyt ei oo vähään aikaan ollut, mutta alkuraskaudessa näin unta, että vauva syntyi ties mistä paikoista, kerran lapsi syntyi kyljestä.

HikkaG: vielä ei oo tuntunut hikkaa. Esikoinen hikkaili joskus monta kertaa päivässä. Oli jatkuvaa nykimistä.

VaateG: jokunen viikko sitten kaivoin esille esikoisen pienimpiä vaatteita, ne lojuu nyt kasassa vierassängyn päällä. Pitäs pestä ne jossain vaiheessa. Uutta olen vähän ostanut: muutaman bodyn ja parit housut. Anttilasta tarttui mukaan ihania flanelliharsoja. Muuten meillä on aika pitkälti kaikkea. Jos vauva on poika, niin vaatekaappi menee uusiksi. :)

T: Monttu 24+4

Vierailija
24/35 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa muutaman sanasen kirjoittelen, jotta saisin pidettyä silmäni auki. Kauhee väsy ollu hela päivän. Sitä tuntuu olevan liikkeellä. Ihan noiveessa jo toista päivää ja vielä viime viikolla kun oli energiaa vaikka kuinka paljon!

Gallupeja oli ainakin retrovaatteista. Meillä on tallella mun ja miehen vanhoja vauvavaatteita 70-luvulta. Tosi upeita värejä makeista materiaaleista: paksua trikoota ruskeana, vihreänä, keltaisena, oranssina.. Ajattelin ennen esikoisen syntymää, että niitä olisi nostalgista käyttää, mutta kyllä ne niin kamalilta näytti pienen sievän tytön päällä, että jäi pitämättä :) Ainut pidettävä oli mun vanha vihreepohjainen mekko, jossa oli valkoisia norsuja.

Tämäkin vauva nukkuu ensimmäiset kuukautensa " perintökopassa" , joka on ollut miehen puolen suvun käytössä. Ellen sitten tilaa riippukeinusänkyä vauvalle. Onpa vielä aikaa tuumata.

Mary: ihanalta kuulosti tuo sun ja vauvan jutustelu. Esikoisen kanssa kommunikoitiin samalla lailla, mystistä :) Nyt harmittaa, kun edessä oleva istukka vaimentaa niin liikkeitä, että niitä tuntee masun päälle hyvin harvoin. Nyt istukka ei tosin enää jatka kasvuaan, joten ehkäpä pian isosiskotkin saa osansa vauvan liikkeistä.

Närästänyt ei oo, ainakaan toistaiseksi. Tyttöjen aikana kyllä ihan huolella, vaikka en oo juonu edes kahvia. Nyt juon pari kuppia kaffia päivässä eikä närästä yhtään. Närästykseen kannattaa kokeilla muuten mantelilastuja. Mun miehellä ovat auttaneet hyvin, kehui paremmaksi kuin esim. Samarinia.

(.) Voi hyvin ja paksusti. Tylsää tosin, että edessäolevan istukan takia liikkeitä ei tunne hyvin vattan päälle. Muualle massuun kyllä tuntuu.

Voikaahan hyvin ja muistakaa huilia!

Lydi@ 20+2

Vierailija
25/35 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonenvedosta,mulla on joka raskaudessa auttanut lapsikirjan vinkit moneenkin vaivaan (eli Anna wahlgrenin:Lapsikirja,toisten vihaama ja toisten rakastama) eli 10 minuuttia päivittäin varpailla kävelyä niin ei ainakaan mulla oo suonta jaloista vetänyt. Lisäksi siinä on pika ohjeistus synnytysharjoituksiin (hengitys,rentoutus jne.) mitä oon nyt taas tehny.

Nyt hoitamaan pikkusta vesirokko potilasta.

T:ISa ja masukki 22+2

Vierailija
26/35 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä tämäkin täti kirjoittelee, välillä poden kyllä huonoa omaatuntoa ja varuillaankin pitää olla, kun olen avokonttorissa ja tuo pomon huone on tuossa ihan vieressä, tiedä milloin hyökkää, noh ompa jännitystä elämässä =).

Puoliskon ammatti G: Mun mies toimii aluemyyntipäällikkönä Scanialla, eli rekkoja on myynyt jo kymmenen vuotta ja hyvin tuntuu viihtyvän, toisin on mulla, taidan vieläkin hakea, että mitähän sitä tekis isona sit kun isoks kasvaa.

Perintö G. Minä en ole saanut omilta vanhemmiltani mitään omia lapsuuteni vaatteita ym. kaksoissisko ryökäle vei ne ennen minua, se kun aloitti tuon lasten teon jo 10 vuotta minua ennen. Miehen äiti on säästänyt isot kasat vauvan vaatteita, niitä en kyllä ole hennonut pitää etteivät mene rikki, ovat sentään 60 luvulta peräisin ja mummon itsensä tekemiä, peittoja, paitoja, pipoja lakanoita ym.

JUUP, närästää, vetää suonta ja vessassa pitää ravata öisin...Minä kanssa allekirjoitan tuon närästyksen ja hiusten pituuden, esikolla oli pitkä tukka ja silloin myös närästi valtavasti, toiselta ei niin paljoa, ( närästi kuitenkin) ei ollut niin paljoa hiuksia.

Molemmat tytöt ovat hikkailleet kovasti masuasukkaana. Tämän hikkoja en ole vielä tuntenut.

Nenn: Aih, miten ihanan kevyttä tuo piirakka ;) pakko kokeilla. Muutenkin olen samoilla linjoilla kanssasi tuon painon suhteen..

Olikohan jotain vielä, ei muistu mieleeni, elikkäs toivotan hyvää loppupäivää kaikille!

mamm@mia rv 21+3

Vierailija
27/35 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesti vaan piipahdan. Poika vietiin eilen Jorviin ja sinne jäi isänsä kanssa osastolle yöksi. On vielä ainakin huomiseen. Lähden siellä nyt käymään poitsuja katsomassa. Täytyy iltasella yrittää ehtiä lukea pino ja kommentoida sitten.

t. Mirabella ja Albert rv 25+1

Vierailija
28/35 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=magenta] Meille tulee TYTTÖ!

Käytiin eilen siellä Brunolla ja siellä paljastui sitten tuo sukupuolikin. Tyttöfiilis mulla onkin ollut pitkän aikaa. Kaikki oli kunnossa ja koko vastasi viikkoja. Painoarvio oli 545 g.

Saatiin mukaan vino pino kuvia ja dvd. Lisäksi sai sellaisen kirjallisen selostuksen vauvelista. Olen tyyttis että menin, vaikkakin nyt oon melkeen 150 e köyhempi.

Ostin samalla reissulla HM:ltä 2 paitaa. Toinen on sellainen ihana vaaleenpunainen mammaneule, ohut ja pörröinen. Toinen on mustaharmaa raitapaita. Esikolle ostin paidan ja Nasulle vaaleenpunaset samettipökät.

Laitoin Sindalle pari kuvaa, jos hän jaksaisi lisätä ne blogiin. Kuvat on vähän epäselviä, mutta josko niistä jotain selkoa saisi.

Eipä kummempia tällä kertaa. RV 23+0

Vierailija
29/35 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiliini78:

Ootteko te kuulleet sitä, että jos närästää, niin lapsella on paljon hiuksia syntyessään? Onko teillä kokemusta?? Tämä on siis taas kai näitä vanhankansan uskomuksia, mutta mun kohdalla pitää ainakin paikkaansa. Sekä tytöllä että pojalla on ollut syntyessään paljon hiuksia ja näiden uskomusten mukaan myös tällä tammiksella tulee näin olemaan.

-äitiliini78

[color=8B5A2B]EN allekirjoita! Edellisessä raskaudessa närästi niin,että söin rennietä kuin karkkia.. ja kas,poika on yhä vähätukkainen,tai nyt sitä tukkaa on,mutta niiin blondia ja lyhyttä..

kts. kuva blogissa :D[/color]

[color=8B3E2F][b]( . ) Neuvola kuulumisia:[/b] Auuutsss! painoa tullu kk:ssa yli 4 kiloa!!,siis kuka on syöttäny mua salaa yöllä?? kysynpä vaan!!??

Hb oli sentää noussu ,oli 125.

SF oli 21,eli nyt ollaankin sitten keski-ja yläkäyrän välissä.

Paineet ok.

Kävin samalla reissulla TK:ssa hakees tukivyön lainaan,tuntuu ihan ok:lta tunnin käytön kokemuksela..[/color]

[color=#008000][b]nenn:[/b]Juuuuhh.. kyllä ne pojatkin hikkaa ;)[/color]

[color=473C8B][b]Maria ja himpula 23+2[/b][/color]

Vierailija
30/35 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Ardisia/Sinda [color=violet]rintavarustuksesta vielä, että mulla lievästi toispuoleinen :D oikee tuotti enempi maitoo ja luulen siittä tän johtuvan, ett se kasvaa nyt nopeempaa. Normaalisti B-varustus ja nyt näyttää ettei C riitä.

[color=blue]Äitiliini [color=maroon]oon saattanu kuulla tuon vanhan sanonnan. Ei mua nyt ehkä hirveesti närästäny akkaa oottaessa, mut oli sillä tukkaa ja palijo! Tumma ja kihara vielä kosteena. Ihmettelin laitoksella, ku tuntu ett aina vauvalassa sanovat jonku harjottelijan kylvettäneen meiän vauvan. Ikinä kerenny siihen hommaan ite.

No, viimein ku päästiin ukon kans niin kertovat, että mielellään kampasivat meiän akan tukkaa :) sitä ku oli paljon, meni kiharalle ja pysty tekeen ns. irokeesikampauksen. :D

Tummaa karvotusta oli myös korvalehissä. Ukon täti leikillään sano sen olevan merkki kesken eräsestä vauvasta. Nuo karvat ku katoavat. .

[color=blue]Sulina [color=violet]tosiaan raskauskiekossa on tuo painoarvio niin siittä aina seuraan meneekö ite rajoissa vai ei :)

[color=blue]Mirabella [color=maroon]toivottavasti poikanne voi hyvin ja tutkimukset onnistuu. Voimia *halaa*

[color=blue]Kataya [color=violet]aiotteko paljastaa lähisuvulle tulokkaan sukupuolen? Ja nyt kutomaan sitten vaaleanpunasta nuttua :)

[color=blue]Maria-79 [color=maroon]ihana lukea aina neuvolakuulumisia. Mie pääsen ens viikolla käymään pitkästä aikaa. Miettiny tässä, ett ottasko akan eka kerran mukaan. Vois olla tohkeissaan :)

[color=darkviolet](.) beibi on ehkä ollu vähä vaisumpi tänään tai ainaki kuvittelen niin. Mut äskön sohvalla selälläni köllöttäessä potkuja tuli ihan hyvin, ettei oo karannu mihkään. Taitaa olla rasittunu eilisestä pihatyöstä niinku ä-tyyppinsäki.

Soittaa kohta anopille, jos akka sais mennä niille illaksi. Meillä yhä autokaupat vaiheessa, mut eilen ukko tuumas, ett tänään varmaan tulee kaupat. Joten aattelin ängetä mukkaan :)

[color=blue]Äitiliini [color=darkviolet]niin mietin vielä teiän a+a:n vierailutiheyttä, ku tuli mieleen ett meillä ukon porukat asuu tässä vieressä ja eivät etes joka kuukaus käy :O Syynä tieten seki, ett meillä tulee piipahettua esim. postinhaku reissulla niillä jne. Toivottavasti asettuvat talven myötä sun a+a:n vierailut. Eihän kaikki tykkää talvikeleillä pitkiä matkoja ajella.

Ja syömään. .

Vierailija
31/35 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt heti noihin gallupeihin, niitä on niin vino pino! Saatan kyllä joutua lopettamaan nopsaan, kun iltatoimet on tässä päällä..

Retro: Tykkään kyllä, aivan ihania:) Olen tytölle jotain retroa hankkinut, siis isompia vaatteita. Ja muutamia pienempiäkin olen huuto.netistä huutanut, mutta tytön vaatteita.. Pitäisköhän jotain pojallekin sopivaa huudella, kun aika vahvasti näyttää että sellainen olisi tällä kertaa tulossa;)

Perintötavarat: Ei ole mitään:( Tosi harmi, olen kateellisena lueskellut miten joillakin on vaikka mitä ihanuuksia. Itse olen vakaasti päättänyt säilyttää omille lapsille jotain, jotka sitten annan kun aikuistuvat.

Närästys: Ei ole yhtään närästänyt. Esikosta närästi yhden ainoaa kerran kun erehdyin ravintolassa syömään vähän liian tuhtia ruokaa (elämäni eka närästys!). Siinä kun yöllä valvoin kun en saanut nukuttua tuskiltani niin ymmärsin hyvin, miksi ihmiset syövät närästyslääkkeitä! Miun maha oli esiksosta koko ajan sen verran alhaalla, ettei tullut närästystä. Ja vaikuttaa nytkin siltä, etten sitä vaivaa saa riesaksi.

Synnytysunet: Olen nyt nähnyt vain yhden synnytysunen, ja sekin meni painajaisen puolelle. Se oli just silloin rakenneultraa edeltävänä yönä, ehkä joku muistaakin kun kerroin, ja siinä vauva syntyi ja tietysti niillä viikoilla kuolikin:( Ihan hirveetä oli siihen herätä, enkä kyllä kaipaile enempää noita unia varsinkin jos ovat painajaisia.

Äitiliini: Miekin tykkääm Maraboun dajm suklaasta.. Viikonloppuna miehen kanssa syötiin peräti kaksi levyä.. Järkkyä!!! Kyllä nyt vaaka näyttikin ihan mukavia lukemia kun kävin tsekkaamassa tilanteen.. Ja vielä on viikko neuvolaan!!!

Monttu: Tuli vain mieleen kun pohdit oltiinko markkinoilla samaan aikaan, että eihän tuo olis ihan hullu ajatus vaikka nähdäkin joskus?!

Meillähän on esikotkin melkein saman ikäiset, ja samaa sukupuolta ja todennäköisesti nämä kakkoset syntyvät samana kuussa eli varmaan

yhteisiä juttuja riittäisi;)

Joo, nyt kuulostaa siltä että täytyy lopettaa. Tällä hetkellä tuo hampaiden pesu ei kuulu tytön suosikkipuuhiin ja mies ehkä kaipailee apua;)

tikru ja tiuhti 22+4

Vierailija
32/35 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=8B6969] Tänään näyttää olevan mulla oikein palstailupäivä!

Ihania neuvolakuulumisia !! Aina se jänskättää itseäkin ja nyt oon huomannu, että jännään teidänkin puolesta -vaikkei ees tunneta!

Närästää muakin tod.näk. Mua kun ei oo ennemmin närästäny. Oletteko kuulleet, että närästääkö poikavaavia odotellessa yhtä paljon kuin tyttöä..?

Hikkaa en kait oo tuntenut, tosin välillä ihmettelen miten sydämen syke -mu kaiketi- tuntuu niin kovaa käteen, voisko ollakin vaavin hikka? Mulla on se istukka eessa ja olin kuvitellu, että mun syke tuntuu siitä niin hyvin " läpi" .. Istukka jännästi vaimentaa vauvan potkuja, mutta kyllä ne tuntee. Jos vähän kovempaa painaa vatsaa sivulta ja potkasee sinne sivuun niin sen tuntee tosi hyvin!

En oo nähny synnytysunia ja onneksi ne painajaiset ovat loppuneet, joita näin aikaisemmin. Yx aamu heräsin ja itkin aivan kauheasti, en kyllä yhtään muistanut, mitä unta olin nähnyt -onneksi. Nyt vaan tuo unettomuus vaivaa.

Koin tänän AHAA elämyksen kun kävin R:llä: löysin Dajm suklaalevyn! En ollu tiennyt, että niitä tehdään semmosenakin. Härregud, arvaatkaapa ostinko 8-o

Mix muuten kaikki diggaa tota Dajm suklaata just nyt?? En ees uskalla hakea kaupasta sitä Dajm-capuccinoa...meillä oli kerran entisessä työpaikassa kuukauden verran koekäytössä semmonen uudenaikainen kahviautomaatti, josta sai capuccinoa..kaakaota jne.. Herranjee sitä kaakao ja capuccino määrää mitä tuli vedettyä, ONNEKSI eivät ottaneet konetta..

Mä tein viikonloppuna piimä-rahkapiirakan ja hullu en laittanu siitä heti 2/3 pakastimeen. Sitä on nyt syöty, toin tänne töihinki. Täytyy sanoo, että on oikeesti huono olo siitä. Se on aika makeakin. Ton suklaalevyn (JOTA ON SIIS VIELÄ REILUSTI YLI PUOLET JÄLJELLÄ) jälkeen taitaa tulla karkki/makea lakko.

Juustokakusta tuli mieleen, että mulla on kans joku Atten parempi juustotorttu -ohje, joka on kooltaan semmosen pyöreän piirakkavuuan kokoinen ja siihen laitetaan Tzatziki tuorejuustoa ja polar juustoraastetta, tai no tietysti voi laittaa mitä haluaa =)

Ne on petollisen hyviä ..

Perintökaluja ei taida kauheesti olla, ei ainakaan sänkysydeemejä. Vaatteita varmaan tulee kaikenlaisia, kunhan tässä vielä mahan kanssa vanhetaan. Veljen vaimo toikin jo tekemiään ihania nuttuja, jotka ovat kuuluneet heidän tyttärelleen, joka on ny n.20v..

Kaverin kaveri kuuli mun haikailuni vaavi-vaatteiden perään ja laittoi s-postia, että tuu valkkaamaan on viemässä muutenkin kirpparille kamaa. Hänellä nuorimmainen nyt vuoden vanha. Kiva noin, saa vähän kyselläkin että mitä kantsii ostaa ;-)

Jännä jutska tuo sukupuolikin: ennen rakenneultraa oltiin satavarmoja, että halutaan tietää etukäteen. No kun sitä ei näkynyt vielä siinä niin nyt on tuo tietämisen halukin hiipunut :)

Mirabella: mikä teidän pojalla on?

[/color]

Hyvää illanjatkoa, Mary

Vierailija
33/35 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa Odotus-palstan etusivulla oli Gallup sukupuolesta jonkun vanhan kiinalaisen kalenterin mukaan !!

Koittakaas tsekata, miten teillä jo synnyttäneillä menee testi, onko luottamista !!

Pitää tietää hedelmöittymis kk ja oma ikä sillä hetkellä.

Mikäli pitää paikkansa, niin mulle pitäisi nyt tulla poika !!

JÄNNÄÄ !!!

Linkki:

http://www.geocities.com/huuhaat/testi2.html

Vierailija
34/35 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltakuulumiset vielä

Heipsan taas, olihan lukemista noissakin viesteissä :-)

Kiitokset kaikille ajatuksissa olosta. Poika jäi vielä yöksi sairaalaan, toivottavasti huomenna kotiin. On onneksi reipas eikä tuo sairaalaympäristö ja tutkimukset kauheasti häntä tunnu häiritsevän vaan aika helpolla päästään. Hänellä on siis infektioastma.

Marylle ja muille kiinnostuneille taustaa: Vähän vajaa vuosi sitten sai rs-viruksen joka aiheutti hengityksen vaikeutumista ja oltiin Jorvissa muutama päivä. Sen jälkeen ollut flunssien yhteydessä välillä hengityksen ahdistumista ja viimeksi maaliskuussa oltiin taas Jorvissa siellä todettiin / epäiltiin infektioastmaa ja saatiin lääkitys. Hoito ollut meillä ihan ok, välillä jouduttu käymään lekurissa (pahan flunssan yhteydessä) spiralla kun kotilääkkeet eivät ole tehonneet tarpeeksi. Jus jätettiin vakituinen lääkitys tauolle että mennään rasitusastmakokeeseen (jota tuskin on) ja kun tuli flunssa niin pääsi äitymään taas pahaksi ja sairaalakeikkahan siitä taas tuli :-/ Mutta onneksi tosiaan hyvässä hoidossa on, henkilökunta on kyllä mukavaa. Ja toisaalta ollaan tosi onnekkaita kun paljon paljon sairaampia lapsia on toisilla :-(

Vähän galluppeihin vastailua lyhyesti:

- Perintökamoja ei juurikaan ole, kakkonen saa tyytyä ensisänkynä esikoisen pakkauslaatikkoon joka asetetaan pinnikseen

- Synnytysunia en ole nähnyt

- Mies on rekkakuski (nykyään lähialueella vaan)

- Vauvakasseja laitoin tänä vuonna 4 kpl :-) Tuli hyvä mieli.

- Vaatteita en ole vielä hypistellyt, haluan sitten laittaa kaikki " kerralla " valmiiksi :-)

- välillä vähän närästää

Muuta:

Chicca - meilläkin tossa uusi senkki odottelee noita pitkin poikin lojuvia kamoja, nyt vaan ollut vähän muuta tekemistä...

MM - en itse osaa sanoa sektioiden jälkeisestä synnytyksestä mutta laitahan kysely synnytys ja vauva osioon myös, luulisi sieltä kokemusta löytyvän.

Kataya - tyttöonnittelut

Ei pidä sukupuolitesti paikkaansa meidän esikoisen kohdalla :-/

Lähtikö Zatulta toi dajm villitys? Muistan että olin samaan aikaan bongannut ja ostanut kanssa levyn :-) Saataiskohan me jotain provikkaa Maraboulta kun täällä sitä on niin mainostettu :-)

(.) Kunnon potkuja tulee ja liikkuu ahkerasti. Vähän väsy olo kun toissayö valvottiin pojan kanssa ja eilen tulin sairaalasta puolen yön jälkeen.

Nyt pyykit narulle ja unten maille!

t. Mirabella ja Albert 25+1

Vierailija
35/35 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARY: Sukupuolitesti näytti pojan kohdalla näyttävän oikein, tytön syntymää on voinut testata kun olin silloin hedelmöitysajankohtana 17v niin ei näkynyt olevan ikää. Nyt pitäis tulla tyttö jos on tuohon testiin ja isääni uskomista. Äitini kysyi sukupuolta niin voisi ostella sit lapselle jotain. Kysyttiin ultrassa niin ei suostunut raottamaan jalkojen väliä et ois nähnyt. Isäni totesi et " tyttö tulee, pihtaa pienestä pitäen" . Jos näkis seuraaval lääkärikäynnillä kun meillä ultrataan joka käynnillä (siis lääkäri). Jää nähtäväksi.

PerinneG: meillä ei ole mitään perinnettä, pinnasänkyyn laitetaan suoraan.

MiehentyöG: On Stora Ensolla voimalaitoksella 3.vuoro töissä.

Onko kenellekään tuttua eli kumpi vois olla tulossa: Finnejä tulee ihan satelemalla vaikka en syö suklaata enempää kuin ennenkään, päinvastoin vähemmän. Naama ja kaula ihan kauhean näköiset, onneks yleensä toinen finni ehtii häipyä just kun tulee toinen.

Potkuja tulee myös satelemalla, ihan mis asennossa tahansa. Aamulla kun herää niin heti alkaa potkia. Nyt pitäis vissiin mennä nukkumaan, huomenna kun alkaa 5 yön työputki.

Öitä kaikille terhoille