Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka olette saaneet miehenne taivuteltua (uuteen) vauvaan?

Vierailija
28.04.2015 |

Meillä on kaksi lasta, joista toinen nyt 8kk ja haluan tulla jo uudelleen raskaaksi. Mies ei haluaisi todennäköisesti enää lapsia ja itse haluaisin jopa neljä, mutta pitäisi se kolmas nyt eka saada.

Kuinka te olette saaneet miehenne taivuteltua?

Järkeviä vinkkejä, ei mitään "puhko kumit", kiitos!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on päättänyt ettei halua enempää niin turhaa yrität taivutella. Kunnioita hänen päätöstään.

Vierailija
22/36 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Miksei kaksi riitä? Minkä elintason voit tarjota noin suurelle perheelle? Miehesi on järkevä ja anna hänen ollakin sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vauva on tuon ikäinen, monelle naiselle iskee vauvakuume (on varmaan ihan evoluution kikkoja). Koita unohtaa nuo ajatukset siihen asti että hormonit ovat tasoittuneet ja pystyt ajattelemaan hieman järkevämmin. Ja toisekseen kunnioita sitä miestäsi kuten kakkonen jo neuvoi.

Vierailija
24/36 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä elintason? Ei tässä rahasta ole kyse. Itse olen myös nelilapsisesta perheestä, jossa pääosin vain toinen vanhemmista kävi töissä ja hyvin pärjättiin. Ei eletty millään tavalla puutteessa, aivan normaalisti. Myös miehellä enemmän ku yks sisarus.
Ap

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:40"]Miksi? Miksei kaksi riitä? Minkä elintason voit tarjota noin suurelle perheelle? Miehesi on järkevä ja anna hänen ollakin sitä.
[/quote]

Vierailija
25/36 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis pikkusen flirttiä ja kuumia suudelmia... hyvin taipuu.

Vierailija
26/36 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättämällä ehkäisyn salaa pois

Vierailija
27/36 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen joka haluaa vähemmän lapsia pitäisi sopeutua? Miksei toisin päin? Lapset on minulle ilo, ei suru. En pyydä mitään negatiivista asiaa. Meillä hoitovastuu pääasiassa minulla, koska olen vielä kotona. Mies hoitaa myös paljon ja on luonnollisesti lasten kanssa. Nämä kaksi tehty yhteistuumin.
Ap

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:39"]Jos mies on päättänyt ettei halua enempää niin turhaa yrität taivutella. Kunnioita hänen päätöstään.
[/quote]

Vierailija
28/36 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIKK!!! Teitä tyhmiä naikkosia. TAIVUTELTUA!!! Kiristettyä, pamauttamalla itsenne paksuksi salaa? Kyllä te tyhjäpäät keinonne keksitte. Maailman liikakansoituksen suurin syy olette te, jotka toimitte alapäällänne.

Vierailija
29/36 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:53"]

No siis pikkusen flirttiä ja kuumia suudelmia... hyvin taipuu.

[/quote]

HYI HITTO!!

Vierailija
30/36 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suostui tekemään toisen lapsen vasta parin vuoden jälkeen. Se oli minullekin ok, koska pidemmällä ikäerolla on puolensa. Ehkä sinunkin mies tarvitsee enemmän aikaa, nuorimmainen on kuitenkin vasta 8kk.

Vierailija
31/36 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:57"]

Miksi sen joka haluaa vähemmän lapsia pitäisi sopeutua? Miksei toisin päin? Lapset on minulle ilo, ei suru. En pyydä mitään negatiivista asiaa. Meillä hoitovastuu pääasiassa minulla, koska olen vielä kotona. Mies hoitaa myös paljon ja on luonnollisesti lasten kanssa. Nämä kaksi tehty yhteistuumin. Ap [quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:39"]Jos mies on päättänyt ettei halua enempää niin turhaa yrität taivutella. Kunnioita hänen päätöstään. [/quote]

[/quote]

Koska lapsen pitäisi aina syntyä haluttuna, molempien vanhempien tahdolta.

Vierailija
32/36 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli cuosia ehdoton ei. Ajansaatossa muuttui. Saatiin kolmas , kun isommat oli koulussa ja ihan super ikäero!

Vierailija
33/36 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:40"]

Miksi? Miksei kaksi riitä? Minkä elintason voit tarjota noin suurelle perheelle? Miehesi on järkevä ja anna hänen ollakin sitä.

[/quote]

Meidän ainokainen opiskelee ulkomailla. Lasku meille 90.000 ekeä. Mietipä sitä. Mitä pystytte tarjoamaan liudalle tenaiva. Eivät kiitä teitä, jos päätä olisi opiskella, mutta päätyvät pullakuskeiksi, kun teillä ei ollut varaa avittaa. Usa:ssa lapselle aletaan säästää opintorahastoa jo enne syntymää. Mitä teillä on  antaa?

Vierailija
34/36 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskalenkillä.

Vierailija
35/36 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä auta kuin ero ottaa :( lasten kannalta sääli, mutta itseään täytyy myös ajatella.
Jos mies ei sen vertaa toisen tunteita ajattele eikä voi "uhrautua", vaikka en mitään pahaa häneltä pyydä. Siinäpähän miettii, kun pakkaan omat ja lapsien kinpsut kasaan ja häippäsen.
Ap

Vierailija
36/36 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suostui siinä vaiheessa kun munasarjatoimintani todettiin laiskaksi ja ikäistäni vanhemmaksi. Lisäksi on kilpirauhasen vajaatoiminta, että ei kyllä raskautta tarvitse pelätä :D Kyseessä siis toinen lapsi, ekamme on 4.5v ja molempien mielestä nyt tarpeeksi iso isosisarukseksi. Lapsettomuushoitoja emme halua, että jos ei onnistu niin se on sitten siinä.