Missäs teitä 35-45 v vapaita miehiä voi kohdata?
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa otanta rohkaisevalta. 🙄😅 . Nuo samat tyypit sit masentuu kun ovat yksin vielä 60 v. Nuoruus kuluu äkkiä, mutta ei sitä tuossa iässä ymmärrä 😉. Sitten himon kiilu silmissään yritetään metsästää jotain kolkyt vuotiaita. Ehkä joku julkkis onnistuu kehdonryöstössä, mutta kaljuuntuneen ja tanakoituneen tavis-timon laita voi olla toinen 😂. Kasvakaa aikuisiksi pojat ja tulkaa pois sieltä minä-minä-maasta!
Johan on ilkeää tekstiä!
Ymmärrän miksi miehet haluaa pysyä naisista erossa!
Vierailija kirjoitti:
Missäs te koulutetut ja lapsettomat 35-45v neitokaiset liikutte Helsingissä?
Kannattaa varmaan tehdä oma ketju tälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa otanta rohkaisevalta. 🙄😅 . Nuo samat tyypit sit masentuu kun ovat yksin vielä 60 v. Nuoruus kuluu äkkiä, mutta ei sitä tuossa iässä ymmärrä 😉. Sitten himon kiilu silmissään yritetään metsästää jotain kolkyt vuotiaita. Ehkä joku julkkis onnistuu kehdonryöstössä, mutta kaljuuntuneen ja tanakoituneen tavis-timon laita voi olla toinen 😂. Kasvakaa aikuisiksi pojat ja tulkaa pois sieltä minä-minä-maasta!
Johan on ilkeää tekstiä!
Ja miehet ei ole yhtään ilkeitä puolivitsailevine panopatjapuheineen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan on ilkeää tekstiä!
Yhden kirjoituksen perusteella päättelet näin? Ei ihme ettei miehet ja naiset kohtaa toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan oikein missään. Nyt en ole tällä viikolla edes poistunut asunnostani ja yleensäkin käyn vain kävelyillä ja lähikaupassa pari kertaa viikossa.
LOl. Meinaatko, että piankin tärppää?
Sanoikohan tuo jolle vastasit, että etsisi jotain?
Vastasin jo tuolla aikaisemmin, mutta sanotaan, että en etsi ja ymmärrän, että omat valinnat vaikuttavat siihen, että ei oikein ole mahdollisuuksiakaan, jos etsisin. En mä silti joka viikko kotona istu, joten ehkä voisi sanoa, että olen avoin tapaamiselle tai yllättävälle kohtaamiselle, mutta en mä oleta, että semmoinen kohdalleni tällä tyylillä.
Kohta ajattelin lähteä pyörälenkille ja kauppaan ostamaan kananmunia. Saa tulla nykäisemään hihasta. Mulla on sininen pipo ja vilkkuva heijastinnauha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohdata voi vaikka missä. Töissä, bussissa, konserteissa (no juuri nyt ei), sienimetsässä, kaupassa, kavereiden luona yms. Harmi vaan että mun elämässä ei nyt ole paikkaa naiselle, olen todennut että miinuksia on enemmän kuin plussia. Jos satunnainen panosuhde kelpaa niin sitten voidaan keskustella.
Kiitos mutta vaikka tarjous on houkutteleva, voit kyllä pistää panosuhtees ihan omissa pikku kätösissäsi 😉😘
Piti sanoa pitää. Hei miehet, eiks ole aika törkeetä ehdottaa täällä jotain panosuhteita, kun sellaisen perään ei selkeesti ole kysytty. Mikä nykyajan miehiä oikein vaivaa? Kaikkea paskaa saa selvästi päästää suustaan ja puhua välinpitämättömästi tai halveksivasti.
Naisten täytyy lopettaa niihin panosuhteisiin myöntyminen, niin myös kysyntä lakkaa jossain vaiheessa. Niin kauan, kun tällaisista vapauteen perustuvista suhteista kuullaan huhuja, niin niin kauan on miehiä, jotka jaksavat taistella niitä saadakseen.
Samaa mieltä myös. Arvostus palautuis sinne minne se kuuluu.
Mutta mistä sinkkunaiset sitten saavat seksiä, jos panosuhteisiinkaan ei periaatteen nimissä saa suostua? Ottaisin mielellään parisuhteen panosuhteiden sijaan, mutta sellaisia ei ole tarjolla.
N45
Jokainen tekee tietenkin valinnan omalla kohdallaan. Itse en saa pelkistä panosuhteista mitään irti ja jo pelkkä ajatus on minusta vastenmielinen. Kaitpa se on vähän sitä, mitä hakee elämässä. Paradoksi kuitenkin, että antautumalla pelkäksi panosuhteen osapuoleksi tulee varmistaneeksi sen, että monet itsekeskeiset miehet pystyvät elämään ilman tarvetta sitoutua minkäänlaiseen syvempään suhteeseen. Joillekin miehille tämä saattaa näyttäytyä paratiisina, mutta uskon, että lopulta tässä moni ampuu itseään jalkaan. Hyvä parisuhde tuottaa hyvää oloa, tasapainoa ja mielenterveyttä, mutta sellaisen eteen ei enää haluta nähdä vaivaa kun itsensä viihdyttämisestä on tullut tärkeämpää.
40+ naisten ongelma (pl. muutamat yhä hyvännäköiset, hauskat ja kiinnostavat, jotka eivät yleensä ole sinkkuja) on siinä ettei kiinnostavia miehiä ole enää saatavilla parisuhteisiin.
Pitää joko laskea rimaa, tai katsella saman tason miehiä joihin on totuttu. Ja nämä ovat saatavilla vain panosuhteisiin. Todennäköisesti myös exiä kovempitasoiset.
Kuulostaapa surulliselta. Itse en kyl jaa tota näkymää tai en lähinnä suostu lähtemään mukaan tuohon ajatusmaailmaan. Jos on saatavilla miehiä pelkkiin panosuhteisiin, niin saavat jäädä nämä panosankarit mun puolestani. Etsin itse elämääni enemmän merkitystä, eikä seksi tai sen puute määrää elämäni tärkeitä valintoja. Onhan seksi tietty tärkeää, mutta ei niin tärkeää että mekaaninen hinkkaaminen korvais henkisen yhteyden. Hinkata sitä voi itsekseenkin.
Toi tasoajattelukin on ihan syvältä. Kulkeeko kaikki nykyään skannaamassa tuolla toisiaan jonkun asteikon mukaan? Kokonaisuus merkitsee, ei se kuinka paljon pisteitä saa esim. tisseistä, lihaksista tai perseestä.
Noin sinä sanot nyt.
Mutta aika usein kun naiset olivat parikymppisiä, miehiä skannattiin akselilla pituus-naama-harteikkuus-sosiaalinen status kaveripiireissä.
Nyt sitten haluttaisiin ettei katsota pintaa kun oma ulkonäkö on päässyt rupsahtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohdata voi vaikka missä. Töissä, bussissa, konserteissa (no juuri nyt ei), sienimetsässä, kaupassa, kavereiden luona yms. Harmi vaan että mun elämässä ei nyt ole paikkaa naiselle, olen todennut että miinuksia on enemmän kuin plussia. Jos satunnainen panosuhde kelpaa niin sitten voidaan keskustella.
Kiitos mutta vaikka tarjous on houkutteleva, voit kyllä pistää panosuhtees ihan omissa pikku kätösissäsi 😉😘
Piti sanoa pitää. Hei miehet, eiks ole aika törkeetä ehdottaa täällä jotain panosuhteita, kun sellaisen perään ei selkeesti ole kysytty. Mikä nykyajan miehiä oikein vaivaa? Kaikkea paskaa saa selvästi päästää suustaan ja puhua välinpitämättömästi tai halveksivasti.
Naisten täytyy lopettaa niihin panosuhteisiin myöntyminen, niin myös kysyntä lakkaa jossain vaiheessa. Niin kauan, kun tällaisista vapauteen perustuvista suhteista kuullaan huhuja, niin niin kauan on miehiä, jotka jaksavat taistella niitä saadakseen.
Mutta mistä sinkkunaiset sitten saavat seksiä, jos panosuhteisiinkaan ei periaatteen nimissä saa suostua? Ottaisin mielellään parisuhteen panosuhteiden sijaan, mutta sellaisia ei ole tarjolla.
N45
Jokainen tekee tietenkin valinnan omalla kohdallaan. Itse en saa pelkistä panosuhteista mitään irti ja jo pelkkä ajatus on minusta vastenmielinen. Kaitpa se on vähän sitä, mitä hakee elämässä. Paradoksi kuitenkin, että antautumalla pelkäksi panosuhteen osapuoleksi tulee varmistaneeksi sen, että monet itsekeskeiset miehet pystyvät elämään ilman tarvetta sitoutua minkäänlaiseen syvempään suhteeseen. Joillekin miehille tämä saattaa näyttäytyä paratiisina, mutta uskon, että lopulta tässä moni ampuu itseään jalkaan. Hyvä parisuhde tuottaa hyvää oloa, tasapainoa ja mielenterveyttä, mutta sellaisen eteen ei enää haluta nähdä vaivaa kun itsensä viihdyttämisestä on tullut tärkeämpää.
Tai sitten 35-45v miehillä on vuosien kokemus siitä hyvää oloa tuottavasta ja tasapainoisesta parisuhteesta.
Siihen on kuulunut vaimon rentouttavat PMS-oireet ja elämänvaiheiden muutokset, kiire saada lapsia, jatkuva haaveilu uudesta asunnosta/sisustuksesta/lomamatkasta/tms, tasapainoa seksittömien kausien muodossa, vaimon lihominen, turvaa tuova avioero heti kun ruuhkavuodet hellittivät, vaimon uusi elämä kostokroppineen ja Tinder-rakastajineen, jne.
On tietty hyviä suhteita ja huonoja suhteita. Saat tuossa edellä kuulostamaan siltä, että kaikki paha mitä suhteessa tapahtuu on naisen syytä. Onko näin oikeasti? Eikö miehellä ole mitään osuutta tapahtumiin vaan hän on pelkästään olosuhteiden uhri?
No ainakin se että tämä suostui naisen vietäväksi.
Noin se useimmissa parisuhteissa menee. Miehet saavat tavoitella naisystävää ja vaimoa. Sitten kun sellaisen saavat, mennään paljon enemmän naisen ehdoilla. Esim. järjestetäänkö kalliit häät, koska hankitaan lapsia, paljonko panostetaan kotiin ja kissanristiäisiin, miten lapset kasvatetaan, jne.
Kun naiset ovat menettäneet seksuaalisen viehätysvoimansa eivätkä miehet juokse enää alapään ohjaamina, naisissa ei ole enää mitään tavoittelemisen arvoista. Päin vastoin, aprisuhde tuo enemmän huonoa kuin hyvää. Jos taso on sitä luokkaa että seksiä saa, se kelpaa, mutta muuta ei haluta.
Siksi panosuhde on paras.
Käyn päivittäin kävelyllä, kesäisin pyöräilen ahkerasti, kaupssakin tulee käytyä päivittäin.
Kukaan nainen ei ole tullut juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyn päivittäin kävelyllä, kesäisin pyöräilen ahkerasti, kaupssakin tulee käytyä päivittäin.
Kukaan nainen ei ole tullut juttelemaan.
Vähän vaikeaahan on ollut pyöräilijöille huudella, kun eivät kuule. Monta kertaa yrittänyt vilkutella, mutta ei ne näe eikä kuule kun napit korvilla vaan painavat hirveetä vauhtia. Kerran sitten sain yhden valoissa kiinni ja ajoin eteen niin ettei päässyt karkaamaan ilman että katseemme kohtasi, mutta se osoittautui varatuksi mieheksi. Kotona vaimo, kolme lasta ja koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Tai sitten 35-45v miehillä on vuosien kokemus siitä hyvää oloa tuottavasta ja tasapainoisesta parisuhteesta.
Siihen on kuulunut vaimon rentouttavat PMS-oireet ja elämänvaiheiden muutokset, kiire saada lapsia, jatkuva haaveilu uudesta asunnosta/sisustuksesta/lomamatkasta/tms, tasapainoa seksittömien kausien muodossa, vaimon lihominen, turvaa tuova avioero heti kun ruuhkavuodet hellittivät, vaimon uusi elämä kostokroppineen ja Tinder-rakastajineen, jne.
On tietty hyviä suhteita ja huonoja suhteita. Saat tuossa edellä kuulostamaan siltä, että kaikki paha mitä suhteessa tapahtuu on naisen syytä. Onko näin oikeasti? Eikö miehellä ole mitään osuutta tapahtumiin vaan hän on pelkästään olosuhteiden uhri?
No ainakin se että tämä suostui naisen vietäväksi.
Noin se useimmissa parisuhteissa menee. Miehet saavat tavoitella naisystävää ja vaimoa. Sitten kun sellaisen saavat, mennään paljon enemmän naisen ehdoilla. Esim. järjestetäänkö kalliit häät, koska hankitaan lapsia, paljonko panostetaan kotiin ja kissanristiäisiin, miten lapset kasvatetaan, jne.
Kun naiset ovat menettäneet seksuaalisen viehätysvoimansa eivätkä miehet juokse enää alapään ohjaamina, naisissa ei ole enää mitään tavoittelemisen arvoista. Päin vastoin, aprisuhde tuo enemmän huonoa kuin hyvää. Jos taso on sitä luokkaa että seksiä saa, se kelpaa, mutta muuta ei haluta.
Siksi panosuhde on paras.
Jos naisena puhut panosuhteen puolesta, niin varmasti saat mitä tilaat 😉. Onko suomalainen parisuhde sairas? Se lienee uuden ketjun arvoinen kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä, swaippaile myös kuvattomat oikealle, saatat yllättyä positiivisesti.
Ei KELLÄÄN normaalilla ihmisellä ole aikaa svaippailla kuvattomia oikealle. Kuvattomat ovat myös suuri mysteeri: ovatko varattuja, vai pitävätkö itseään niin tärkeinä henkilöinä, etteivät kehtaa laittaa naamaansa deittisovellukseen (jossa kaikki muutkin etsivät seuraa)?
Btw en ole koskaan nähnyt kiinnostavasti kirjoitettua kuvatonta profiilia. Ovat niin tylsiä, ettei kuvattomina tule mitään syytä kiinnostua sen enempää kuin muustakaan. Eli jos olet kuvaton, niin sulla on parasta olla tosi kiinnostava persoona, joka tulee tekstissä esiin. Tosi kiinnostava ei tarkoita muuten sitä, että sanotaan että "saatat yllättyä positiivisesti", koska se on jäätävä klishee.
Kuvattomat siis aina vasempaan. Muiskis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
40+ naisten ongelma (pl. muutamat yhä hyvännäköiset, hauskat ja kiinnostavat, jotka eivät yleensä ole sinkkuja) on siinä ettei kiinnostavia miehiä ole enää saatavilla parisuhteisiin.
Pitää joko laskea rimaa, tai katsella saman tason miehiä joihin on totuttu. Ja nämä ovat saatavilla vain panosuhteisiin. Todennäköisesti myös exiä kovempitasoiset.
Kuulostaapa surulliselta. Itse en kyl jaa tota näkymää tai en lähinnä suostu lähtemään mukaan tuohon ajatusmaailmaan. Jos on saatavilla miehiä pelkkiin panosuhteisiin, niin saavat jäädä nämä panosankarit mun puolestani. Etsin itse elämääni enemmän merkitystä, eikä seksi tai sen puute määrää elämäni tärkeitä valintoja. Onhan seksi tietty tärkeää, mutta ei niin tärkeää että mekaaninen hinkkaaminen korvais henkisen yhteyden. Hinkata sitä voi itsekseenkin.
Toi tasoajattelukin on ihan syvältä. Kulkeeko kaikki nykyään skannaamassa tuolla toisiaan jonkun asteikon mukaan? Kokonaisuus merkitsee, ei se kuinka paljon pisteitä saa esim. tisseistä, lihaksista tai perseestä.
Noin sinä sanot nyt.
Mutta aika usein kun naiset olivat parikymppisiä, miehiä skannattiin akselilla pituus-naama-harteikkuus-sosiaalinen status kaveripiireissä.
Nyt sitten haluttaisiin ettei katsota pintaa kun oma ulkonäkö on päässyt rupsahtamaan.
Kun miehet oli parikymppisiä, naisia arvioitiin pelkästään henkisten hyveiden perusteella 😉. Not. Ulkonäkö miesten ja naisten kesken rupsahtaa ihan samaa tahtia. Turha siitä on mitään sukupuolien välistä taistelua vääntää. Vanhempana vaan luulis, että osaa arvostaa jo muitakin asioita ihmisessä kuin pelkkää kiiltävää pintaa.
Tämä on selitetty moneen kertaan, mutta toistetaan asia.
Naisessa kiinnostaa:
- kiva seura
- seksi
PISTE. Lista oli siinä. Kaikki muu on haihattelua, kuten vanhuuden turva ja muut. Enemmistö pareista eroaa. Jos miestä kohtaa vastoinkäyminen, eroamisen todennäköisyys moninkertaistuu. Jo työttömyys nostaa eron todennäköisyyttä todella radikaalisti. Sen varaan sis ei voi laskea. Nainen voi haluta tunnesitoutumista, mutta sitoutuu itse mieheen vain kunnes mieli taas muuttuu.
Nuo halutut asiat saa panosuhteessa/fwb-suhteessa. Ja parhaimman version ko. asioista, koska silloin kun naisella on PMS tai muuten kiukkupäivä, yleensä ei tavata.
Parisuhteessa saa ne huonot päivät. Seksittömät kaudet. Ja riitoja tulee, kun on tunteita ja välillä pitää tuulettaa, miehenkin on tarjottava naiselle tunteiden vuoristorataa koska asiallinen keskustelu ja kieltäytyminen tunneöyhöttämisestä on mykkäkoulua.
Enemmän siivoamista ja sisustamista, poikamiesboksi ei enää kelpaa vaan pitää olla kiva ja viihtyisä naisen mielestä.
Enemmän kissanristiäisiä, molempien sukujen, ja nainen haluaa että ostetaan hienompia lahjoja ja tarjoilut omissa juhlissa vimpan päälle.
Jos lapsia on, käytännössä joudut siihenkin osalliseksi ainakin jollain tapaa.
Ruuan pitää olla tasokkaampaa, ei käy treeni ja kanapasta.
Kenties joudut hoitamaan miesten töitä naisenkin puolesta, vastapalveluksena nainen trimmaa kämppää, mille ei sinusta olisi tarvetta ollenkaan.
Jos tarjolla on kermat kakun päältä - ja komeille/tasokkaille 35-45v miehille on - parisuhde on miehelle vain negatiivinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Naisessa kiinnostaa:
- kiva seura
- seksi
PISTE. Lista oli siinä. Kaikki muu on haihattelua, kuten vanhuuden turva ja muut. Enemmistö pareista eroaa. Jos miestä kohtaa vastoinkäyminen, eroamisen todennäköisyys moninkertaistuu. Jo työttömyys nostaa eron todennäköisyyttä todella radikaalisti. Sen varaan sis ei voi laskea. Nainen voi haluta tunnesitoutumista, mutta sitoutuu itse mieheen vain kunnes mieli taas muuttuu.Nuo halutut asiat saa panosuhteessa/fwb-suhteessa. Ja parhaimman version ko. asioista, koska silloin kun naisella on PMS tai muuten kiukkupäivä, yleensä ei tavata.
Parisuhteessa saa ne huonot päivät. Seksittömät kaudet. Ja riitoja tulee, kun on tunteita ja välillä pitää tuulettaa, miehenkin on tarjottava naiselle tunteiden vuoristorataa koska asiallinen keskustelu ja kieltäytyminen tunneöyhöttämisestä on mykkäkoulua.
Enemmän siivoamista ja sisustamista, poikamiesboksi ei enää kelpaa vaan pitää olla kiva ja viihtyisä naisen mielestä.
Enemmän kissanristiäisiä, molempien sukujen, ja nainen haluaa että ostetaan hienompia lahjoja ja tarjoilut omissa juhlissa vimpan päälle.
Kenties joudut hoitamaan miesten töitä naisenkin puolesta, vastapalveluksena nainen trimmaa kämppää, mille ei sinusta olisi tarvetta ollenkaan.Jos tarjolla on kermat kakun päältä - ja komeille/tasokkaille 35-45v miehille on - parisuhde on miehelle vain negatiivinen asia.
Tämä.
Tämä.
Tämä.
Naiset eivät huomaa tätä itse. Mutta aina kun tehdään naisen haluamia asioita kuten sisustuksen parantelu tai naisen haluamat vimpan päälle-ruoka/viini-illanistujaiset, ne pitää tehdä yhdessä ja miehen pitää olla mukana hyvällä fiiliksellä.
Mutta kun tehdään miehen haluamia asioita kuten harrastukset tai auton trimmaaminen, mies saa tehdä ne keskenään ja siitäkin kitistään kun mies teki jotain mikä ei hyödyttänyt naista.
Vierailija kirjoitti:
Naisessa kiinnostaa:
- kiva seura
- seksi
PISTE. Lista oli siinä. Kaikki muu on haihattelua, kuten vanhuuden turva ja muut. Enemmistö pareista eroaa. Jos miestä kohtaa vastoinkäyminen, eroamisen todennäköisyys moninkertaistuu. Jo työttömyys nostaa eron todennäköisyyttä todella radikaalisti. Sen varaan sis ei voi laskea. Nainen voi haluta tunnesitoutumista, mutta sitoutuu itse mieheen vain kunnes mieli taas muuttuu.Nuo halutut asiat saa panosuhteessa/fwb-suhteessa. Ja parhaimman version ko. asioista, koska silloin kun naisella on PMS tai muuten kiukkupäivä, yleensä ei tavata.
Kenties joudut hoitamaan miesten töitä naisenkin puolesta, vastapalveluksena nainen trimmaa kämppää, mille ei sinusta olisi tarvetta ollenkaan.Jos tarjolla on kermat kakun päältä - ja komeille/tasokkaille 35-45v miehille on - parisuhde on miehelle vain negatiivinen asia.
Sinä olet ilmeisesti yksi niistä, joka on kokenut huonon parisuhteen, vai ovatko nuo edellä luetellut vaan seikkoja joita tiedät olevan huonossa parisuhteessa, millä perustelet itsellesi, että panosuhde olisi parempi kuin parisuhde? Tuntui vaan vähän oudolta tuo väite, jossa sanot että poikamiesboksi ei kelpaa. Harvoin kai parisuhteessa muutetaan kenenkään poikamiesboksiin? Eikö naisella ole mielestäsi oikeutta siihen, että myös hän voi tuntea asuvansa omassa kodissaan, eikä jonkun poikamiesboksissa? 😄
Kuka on sanonut sinulle että haluamme naisen palvelijaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisessa kiinnostaa:
- kiva seura
- seksi
Tämä.
Tämä.
Tämä.Naiset eivät huomaa tätä itse. Mutta aina kun tehdään naisen haluamia asioita kuten sisustuksen parantelu tai naisen haluamat vimpan päälle-ruoka/viini-illanistujaiset, ne pitää tehdä yhdessä ja miehen pitää olla mukana hyvällä fiiliksellä.
Mutta kun tehdään miehen haluamia asioita kuten harrastukset tai auton trimmaaminen, mies saa tehdä ne keskenään ja siitäkin kitistään kun mies teki jotain mikä ei hyödyttänyt naista.
Onneksi kai nämä valituskommentit naisista ei ole yleinen mielipide, koska näiden perusteella en haluiasi edes miehiin tutustua. Pelkkää ulinaa vaan. Mistä löytyy oikeita miehiä? Onko niitä enää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan on ilkeää tekstiä!
Ymmärrän miksi miehet haluaa pysyä naisista erossa!Ja miehet ei ole yhtään ilkeitä puolivitsailevine panopatjapuheineen?
Itse en ole tuommoisia puheita kuullut kuin naisilta mutta ilmeisesti te naiset tiedätte paremmin mistä me miehet puhumme kuin me itse
Luonnosta,kohtaamispaikoista. harrastuksista?? Kovasti kaipaan aikaa jolloin netistäkin löytyi hyviä deittipaikkoja ja ihan normaaleja naisia. Ei tarttenu olla pärstänkuvaakaan vaan kirjoteltiin ja sit päätettiin tavata. Nykyään pärstä eka ja hirveet vaatimukset.
Terv;41 vuotias luonnossa liikkuva, taiteellinen? mies.
Eihän tuo ollut mikään uutinen. Miehethän tunnetusti yrittää saada nautintoa helpolla. Eri asia, onko se tyydyttävää pidemmän päälle. Jossain vaiheessa voi tulla vähän tyhjä olo.