Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vappusuunnitelmat

Vierailija
28.04.2015 |

Vappusuunnitelmat vähän auki, mutta jonkinnäkösellä porukalla sitä vietetään. Nyt on keikahtanut niin, että siellä oiskin todennäkösesti kaksi pariskuntaa ja minä. Ei mulla muitten seurustelua vastaan ole mitään, mut jotenkin tää asetelma alkoi tuntumaan ahistavalta... 

t. kevätmasentunut sinkku

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viides pyörä pyöri pois...

Vierailija
2/7 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:23"]

Viides pyörä pyöri pois...

[/quote]

Eipä ole oikein minne pyöriskellä. Vappu on just tällasta haahuilua, kun ei tiiä mitä tehdä mutta ahdistais vain kotonakin olla. Varsinkin opiskelijana.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mukaan joku kaveri? 

Vierailija
4/7 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:26"]

Ota mukaan joku kaveri? 

[/quote]

No ei oikein ole semmosta joutilasta. Aika moni kaveri viettää omia vappujaan eri kaupungissa.

ap

Vierailija
5/7 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vappuna pitää ylipäätään mennä johonkin? Sehän on vaan yksi harvinaisen turha juhla.

Vierailija
6/7 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:29"]

Miksi vappuna pitää ylipäätään mennä johonkin? Sehän on vaan yksi harvinaisen turha juhla.

[/quote]

Niin, en tykkää vapusta kun se on vähän sellanen "pakkojuhla" ainakin mulle. Mitään varsinaista menoa ei ole, mutta jotain kuuluis tehdä. Ja tuntuis nololta sanoa että olin vain kotona. Lapsellisia ongelmia, tiedetään. Opiskelukavereitten kanssa oleskelu oli tähän asti kiva vaihtoehto, mut en tiennyt että oisin ainoa sinkku siellä sitten.

ap

Vierailija
7/7 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina tuli juhlittua vappua, mutta valmistumisen jälkeen en ole tainnut sitä kertaakaan juhlia yhtikäs mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme