Aiotko pukeutua vappuna? :)
Jos aiot, niin miksikä? Ite en oo vielä päättänyt, kalastelen tällä vähän ideoita :D
Kommentit (41)
Kiitos muistutuksesta. Täytyy etsiä. Meillä on perinteisesti päiväkodissamme vappujuhlat naamiaisineen
Kyllä mä nyt taidan kun vietän vappua paikassa jossa on muitakin. Pääsiäisen vietin alasti.
Ajattelin pukeutua joo. Varmaan ihan parikymppiseks naiseks.
En taida. Asiakkaat taitaa tehdä sen mun puolesta :)
Ajattelin pukeutua. Ainakin vappuaattona kun olen töissä, käyn kampaajalla ja kyläilen. Vappupäivän asu lienee jotkut lökikset ja paita.
Viimevuonna olin puputyttö ja tänä vappuna tuhma siivooja. Ollaan menossa vähän erilaisiin bileisiin.
En erityisemmin, olen tämä sama variksenpelätin ympäri vuoden. Jos olen oikein fiiliksessä, saatan laittaa punaisen vappunenän.
No en täällä kotona yksinäni ollessa tarvitse mitään erityistä asua, joten jätän väliin. Menee Vappu verkkarit-T-paita linjalla.
Ensin pyöräilykamppeisiin, sitten juoksukamoihin. Täytyy reenata vappunakin..!
En kummemmin. Peruukit laitetaan työkavereiden kanssa (eikä nekään mitään pelle-mallia). Kai sitä kuitenkin sen verran on asiakkaita ajateltava vaikka ne pääosin humalassa ovatkin.
Juu, kyl mä aattelin vaatteet päälleni laittaa kun isä tulee käymään täällä silloin. En tohtis alasti hänen eessään olla enää näin aikuisena. Lapsena se oli toista sillon se.
Pukeudun kyllä minäkin. Vois vappu loppuu lyhyeen jos alasti kaupungilla heiluisin
Toppatakkiin todennäköisesti. Niin kuin aina vappuna mökillä. Voipi olla pipokin.
Onpas täällä näsäviisaita taas :D
Entä pukeutuuko kukaan naamiaisasuun ?
Pakko kai se on, vaikka yksin kotona olenkin. Nytkin vähän paleltaa kun on vain trikoomekko ja villasukat.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:05"]
Entä pukeutuuko kukaan naamiaisasuun ?
[/quote]
Pyöräilyseuran ajovaatteet ovat niin riemunkirjavat ja hassut, että varmaan menen sirkuspellestä ihan kympillä! Lisäksi juoksu ei ole se vahvin puoleni, joten voin esittää juoksijaa..!
-11-
Pitäisikö pukeutua av-mammaksi. Siis miten? Tekstipaita, mitäs siihen? Mulla olisi siirtokuva-arkkeja niin voisi tulostaakin.
Ei, aion olla alasti.