Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahinta mitä olet tehnyt mustasukkaisena?

Vierailija
28.04.2015 |

Oliko mustasukkaisuudelle aihetta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvittänyt vaikka mitä tietoja poikaystävän exästä! En tietenkään niin että vaikuttaisin sekopäiseltä hullulta muiden silmissä vaan hissukseen itsekseni.. Kiitos internetin ihmeellisen maailman.. :D ja ei ollut aihetta. Olen päässyt yli "ahdistuksesta" ja inhotuksesta jonka exä minulle aiheutti. Kaikki hyvin meidän parisuhteessa. Tästä on jo aikaa ja olen iloinen että olen itsevarmempi nykyään!

Vierailija
2/10 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:29"]Selvittänyt vaikka mitä tietoja poikaystävän exästä! En tietenkään niin että vaikuttaisin sekopäiseltä hullulta muiden silmissä vaan hissukseen itsekseni.. Kiitos internetin ihmeellisen maailman.. :D ja ei ollut aihetta. Olen päässyt yli "ahdistuksesta" ja inhotuksesta jonka exä minulle aiheutti. Kaikki hyvin meidän parisuhteessa. Tästä on jo aikaa ja olen iloinen että olen itsevarmempi nykyään!
[/quote]

No, olen minäkin. En kuitenkaan ollut mustasukkainen, vaan utelias :D mustasukkaisena olen lukenut fb-viestejä ja tekstiviestejä ja kyllähän sieltä löytyikin aihetta mustasukkaisuudelle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:29"]Selvittänyt vaikka mitä tietoja poikaystävän exästä! En tietenkään niin että vaikuttaisin sekopäiseltä hullulta muiden silmissä vaan hissukseen itsekseni.. Kiitos internetin ihmeellisen maailman.. :D ja ei ollut aihetta. Olen päässyt yli "ahdistuksesta" ja inhotuksesta jonka exä minulle aiheutti. Kaikki hyvin meidän parisuhteessa. Tästä on jo aikaa ja olen iloinen että olen itsevarmempi nykyään!
[/quote]

No, olen minäkin. En kuitenkaan ollut mustasukkainen, vaan utelias :D mustasukkaisena olen lukenut fb-viestejä ja tekstiviestejä ja kyllähän sieltä löytyikin aihetta mustasukkaisuudelle...
[/quote]

Sama juttu.. turha sanoa ettei toisten viestejä saisi lukea, kun joskus sieltä ihan oikesti paljastuu jotain mitä muuten ei saisi tietää. Ja mua ei haittaa, jos joku mun viestejä lukisi.

Vierailija
4/10 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vakoillut miehen facebookin salasanan ja käynyt silmäilemässä viestejä ja katsonut toimintalokista mitä on tehnyt viimeksi. Oli etsinyt eksänsä profiilia monia kertoja päivässä ja ilmeisesti kytännyt kuvaa. 

Vierailija
5/10 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:29"]Selvittänyt vaikka mitä tietoja poikaystävän exästä! En tietenkään niin että vaikuttaisin sekopäiseltä hullulta muiden silmissä vaan hissukseen itsekseni.. Kiitos internetin ihmeellisen maailman.. :D ja ei ollut aihetta. Olen päässyt yli "ahdistuksesta" ja inhotuksesta jonka exä minulle aiheutti. Kaikki hyvin meidän parisuhteessa. Tästä on jo aikaa ja olen iloinen että olen itsevarmempi nykyään!
[/quote]

[/quote]

Sama juttu.. turha sanoa ettei toisten viestejä saisi lukea, kun joskus sieltä ihan oikesti paljastuu jotain mitä muuten ei saisi tietää. Ja mua ei haittaa, jos joku mun viestejä lukisi.
[/quote]

Niinpä. Ei minua haittaa, jos mieheni lukisi viestejäni, kun siellä ei ole mitään salattavaa. Jos olisi, niin hermostuisin.

Vierailija
6/10 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:36"]Olen vakoillut miehen facebookin salasanan ja käynyt silmäilemässä viestejä ja katsonut toimintalokista mitä on tehnyt viimeksi. Oli etsinyt eksänsä profiilia monia kertoja päivässä ja ilmeisesti kytännyt kuvaa. 
[/quote]

Mäkin tehnyt näin ja löytänyt samaa. Exän kanssa palasivatkin yhteen, että kyllä se naisen vaisto vaan toimii.

Vierailija
7/10 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin miehen, kun urkittuani hänen facebookkia huomasin hänen kyttäävän samaa naista päivittäin yli vuoden ajan, eikä suostunut kertomaan kuka se oli. En ole pahoillani asiasta.

Vierailija
8/10 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo viestien urkinta muka pahinta? Luulen, että jokainen tekisi niin (mies tai nainen), jos epäilee kumppaniaan jostain. Mieheni on jäänyt kiinni urkittuaan whatsapp-viestejäni muutamaan kertaan ja ei kai tiedä, että se näkyy puhelimen toimintalokissa. Mutta, kun siellä ei ole mitään eikä mieskään ilmeisesti ole mitään löytänyt, niin annan asian olla :) voisi kuitenkin kysyä, jos häntä vaivaa jokin...

Vierailija
9/10 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/10 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Heitin" rappukäytävälle naisen alasti vaatteineen. Tämä mun miesystävä ei ollut vakavasti otettava mutta kuitenkin näin tein.